Turbo ki!

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Turbo ki!

Odgovor Avtor: subi4x4 » 18. Junij 2011, 16:18

ker sem se odločil, da ko bom menjal jermene, da bom zamenjal komplet batov itd...za kovane, me sedaj zanima kateri turbo bi vi obesili na na novo sestavljen motor, kot veste imam že zamejane šobe, pumpo, jermenico,imel sem nekje okrog 370 do 380 hp ...in sedaj še bate...berem po forumih in tako so mi rekli tudi v slo, je ta komplet dober http://www.amsperformance.com/cart/ams- ... o-kit.html, kateri turbo bi izbrali vi...sicer z avtom ni bilo nekih problemov, malo je pil olje...ampak imam v mislih eno igračo:), pa saj veste kako je, vedno je premalo....

P.S. če kdo rabi original bate 99,5 std (2,5l) naj pove, dam ugodno, so pa dobri....
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 19. Junij 2011, 16:26

Tole: http://lateralperformance.co.uk/product ... cial_price_________________________

Gre za twin scroll turbino za tam do 450 konjev. Twin scroll pomeni da boš potreboval drug kolektor in downpipe, na koncu pa bo rezultat pol boost bistveno prej kot s single scroll. Baje se že pri 2000 rpm začne dogajat.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3578
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 19. Junij 2011, 21:33

Lateral ne dela twin scroll turbin, to je single scroll turbo, kar pomeni, da se ne rabi nič menjat, razen IC bi znal bit že bolj na meji pri taki konjaži.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 21. Junij 2011, 11:55

Evo še ena možnost, SC serija (SC46 in SC 46 twinscroll) :D

Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Odgovor Avtor: subi4x4 » 28. Maj 2012, 15:24

fantje rabm mal pomoči, mi lahko pove kdo katera in kaj je sploh razlika pri teh turbinah IHI vf 43,52...rhf, rhf5hb...itd...katera bi bila najbolj primerna za zamenjavo oem oz. kaj ste vi obesili "gor" namesto oem in zakaj?

ker cene se zelo razlikujejo in se ne morem odločiti kako in kaj...gledal sem tudi tomei8265 ali hks gt7460 II....

lp,a.
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 28. Maj 2012, 16:36

The VF43 comes stock on the '07 WRX STi, and is a terrific upgrade turbo for the 2.0 WRX. It's just like the older VF39, but this turbo sports an upgraded wastegate design for better boost management. It can support up to 320 hp at the wheels, and it bolts right up. It'll fit great on the Forester XT, too.


VF52:This is factory-issue on the mighty 265-hp 2009+ WRX. It's a direct bolt-on for the 2008 WRX and the 2005+ Legacy GT. It will NOT bolt on other WRX cars.

Če zamenjaš OEM turbino za kar kol druzga rabš obvezno remap.
Za STIko bi blo MD321h oz sc42 obedve v billet verziji (umes pa šparat za kovane zadeve.če že niso).

Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Odgovor Avtor: subi4x4 » 28. Maj 2012, 16:53

itak motor nima niti "šraufa" več serijskega:) so kovane ojnice in bati, perinov intake, druga pumpa, 850 cc injektorji,arp vijaki.... itak remap že je in tudi po menjavi turbine se bo naredil še enkrat, downpipe in izpušni kolektorji kot tudi cel izpuh je iz inoxa in daleč od originala:) bom pogledal še te ki si jih priporočil...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 28. Maj 2012, 17:07

Potem takem ti pa svetujem kakor sm napisu MD321H ali V ter oz. SC42/46.
Prvi dve sta za cca 420 druge dve pa za 450-460(sam pač z večjim lagom).

SC42 billet naj bi mela prbližn isti spool kt VF35 kar pomen,da maš poln tlak pr cca 3,5k (z AVCS možno,da še prej) :D

Glede ARP vijakov in samega SCD bloka si omejen na slabih 500 sam se mogoče splača ostat mal bl na varni strani.

K se bom jst lotu kovanja bom samo razmišlu med SC42 ter MD321h.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost