Dyno Day

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1456
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Odgovor Avtor: pero999 » 07. Januar 2012, 18:41

Super da se še pri nas tole razvija. :D Ti ko si peljal imprezo GT na dyno. Si zmeril 250 kon na gredi ali na kolesih?
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 07. Januar 2012, 18:57

pero999 napisal/-a:Super da se še pri nas tole razvija. :D Ti ko si peljal imprezo GT na dyno. Si zmeril 250 kon na gredi ali na kolesih?
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_dyno_1.jpg

219,0 na kolesih
253,9 na gredi

Izgube so pa mal premajhne, angleži brez debate vzamejo 21,8%. Če to upoštevam pri tej meritvi bi imel avto 280 konjev, kar pa ni možno.

substi
Uporabnik foruma
Prispevki: 383
Pridružen: 14. December 2007, 10:32

Odgovor Avtor: substi » 08. Januar 2012, 12:03

irCAR81 napisal/-a:Na gorenjskem se že so v izgradnji novi valji (vsak tale 'koleščk' ma 1 tono). Čez dober mesec naj bi obratovali.
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_20 ... 0825_1.jpg

Mogoče se zdi velikost pretiravanje, zato je potrebna razlaga: slika, ki prikazuje zakaj je bolje da so valji čim večji:
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_8_ ... _600_1.jpg
Hemingway?

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 08. Januar 2012, 18:05

Jp, zdej pa če tale kolesa z tono na komad povežemo s tem, kar ircar prej Bob-a citiral bi znal bit ta dyno mal nevarn za subaruje.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 17. Januar 2012, 20:53

@subisti: Hemi, ja.
@strumf666: Če bo hlajenje ustrezno in dokler bo operater delal z glavo nebi smel bit nič narobe. Še ena povezava do slovenske razlage zakaj je važen obseg valerja: http://tunkka.com/dyno_si.html

substi
Uporabnik foruma
Prispevki: 383
Pridružen: 14. December 2007, 10:32

Odgovor Avtor: substi » 17. Januar 2012, 23:40

Mi je kar na smeh šlo, ko sem videl tiste dve sličici corse a zaradi debate na zupu. :)

Super, me veseli, da se premika, ker je kar dolgo časa preteklo, ko je pokazal sliko na zupu iz česa bodo valji. :-a

hemingway
Novinec
Prispevki: 14
Pridružen: 15. Marec 2007, 16:29

Odgovor Avtor: hemingway » 28. Februar 2012, 09:05

V TUNKKA TEAM smo malo pred testiranjem 4x4 valjev.
izdelani so po certifikatu DYNOMITE DYNAMOMETER.
Opremljeni so z DYNOmite PRO DAQ ter DYNO MAX 2010 PRO software.
Več podatkov o tej opermi si lahko pogledati na povezavi : http://www.land-and-sea.com/
Valji so dimenzij 50" oziroma 1270mm ter imajo reliefno površino za najboljši oprijem pnevmatike.
Imamo možnost vklopa in izklopa osi za boljše meritve glede na pogon na avtomobilu.
Valji imajo kapaciteto meritev 3500+ konjev.
Z zavoro jih še nismo nadgradili saj lahko delamo statične nastavitve z dolgotrajno obremenitvijo do nekje 700 konjev zaradi same inercije valjev.
Za enkrat so valji za privat uporabo pa za dobre prijatelje ;)

http://shrani.si/t/31/6u/1mtBUV0R/dyno-123.jpg
HEMYNGWAY POWER

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 28. Februar 2012, 09:22

Super. Tole pa moram it pogledat.
Go Westy, go!

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 28. Februar 2012, 14:55

hemingway napisal/-a: Za enkrat so valji za privat uporabo pa za dobre prijatelje ;)

http://shrani.si/t/31/6u/1mtBUV0R/dyno-123.jpg
Glede na to da si oblavil tole tule, smatram da smo Subarujevci dobri prijatelji, ali pač?
Don't allow your mind tell your heart what to do.

hemingway
Novinec
Prispevki: 14
Pridružen: 15. Marec 2007, 16:29

Odgovor Avtor: hemingway » 28. Februar 2012, 19:43

Seveda. Če se boste kaj menili, se menite prosim preko ircarja ker jaz sem bolj malo na forumih :-leb
HEMYNGWAY POWER

Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Odgovor Avtor: subi4x4 » 28. Februar 2012, 22:19

lahko bi šli pa na različne, da vidimo kakšna so odstopanja...čez približno mesec(naj bi bile) bodo gotove tudi pri sknu ;-)
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

hemingway
Novinec
Prispevki: 14
Pridružen: 15. Marec 2007, 16:29

Odgovor Avtor: hemingway » 29. Februar 2012, 10:06

Odstopanja med valji bodo vedno predvsem zato ker so valji na različnih lokacijah, gume ne bodo enako ogrete, tlak v gumah bo malo drugačen, premer valja ni enak...
Drugače pa super ideja ker tudi mene zanima koliko bo odstopanja na identičnem avtomobilu.
Mogoče bi bilo najprej najbolj preveriti koliko imajo posamezni valji ponovljivosti.
Potem pa bi naredili šele primerjavo med valji saj je to najbolj pomembno za tunerja, da ko naredi 5 štartov brez sprememb na avtomobilu ali mapah, da dobi čimbolj identičen graf.
Na meritve vpliva konstantno okolje, premer valja, masa valja, povezava med valji (jermen, veriga, diferencial...), kakovost edy retarderja, uležajenje...
Skratka meni ja najbolj pomembna karakteristika valjev ponovljivost meritev saj le tako lahko določim če na primer v eni točki v mapi spremenim predvžig ali malenkost vbrizg kaj to pomeni na krivulji ne pa da se krivulja že sama po sebi premika med meritvami brez da bi naredili na vozilu kakšno spremembo.
HEMYNGWAY POWER

Uporabniški avatar
jayz
Uporabnik foruma
Prispevki: 466
Pridružen: 16. Marec 2009, 12:40

Odgovor Avtor: jayz » 09. Marec 2012, 14:54

a so valji že v obratovanju? lahko jaz prpeljem mojga bavarca za test valjev =)

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 09. Marec 2012, 16:24

Je treba še software skalibrirat, drgač pa zadeva funkcionira.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 10. Marec 2012, 21:12

Dons smo valerje tok delč spravl, da smo lahko delal na buggy-evi mapi. Večja dela so opravljena, na vrsti so razne malenkosti.
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_20 ... 0832_1.jpg

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost