Dyno Day

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 01. April 2012, 21:21

Sicer malo offtopic ampak vseeno... naš projekt, buggy Bokal je zmagu generalno v PRK! Čestitke Ivotu za izvrstne vožnje!

Uporabniški avatar
Gromozansky
Član Subaru kluba
Prispevki: 407
Pridružen: 11. November 2007, 19:59
Kraj: Rakitna

Odgovor Avtor: Gromozansky » 01. April 2012, 21:46

Čestitke vozniku pa ekipi da ste vrhunsko pripravili buggy-a, žal nismo mogli ostati do konca da bi si ogledali še finalne vožnje ker nas je čiščenje olja čist preveč dolgočasilo :-)
EJ22, EJ20G,EJ20

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 01. April 2012, 21:51

Te čist razumem. Če nebi bil zarad Bokala tam bi že ob 14h pobegnu domov, ker tile oldtimerji, ki ne smejo it hitrej k počas so me stal gromno živcev in kr neki eur, k smo šli stavt da nismo umrl od dolgčasa.... no eure sm pol dobu nazaj k smo povečal kvote, tko da bo za malco.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 07. April 2012, 22:40

m_mx napisal/-a:Bo 19. 20. in 21.4 pri Avtoelektroniki. V soboto samo za avte z "normalnimi" izpuhi, da ne bodo preglasni
izpuhi motili soseščine.

m_mx
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 02. April 2012, 23:19
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: m_mx » 08. April 2012, 23:53

Naj se tu napisem, da bo "uradno" napisano...
Na datume spodaj omenjene bo dyno day pri Avtoelektroniki v Crnucah.
V soboto je zelo zazeljeno da pridejo avti z normalnimi izpuhi. Saj takih je vecina. Navkljub solidni izolaciji delavnice se zelo glasni avti slisijo tudi ven.

Se nekaj slik, posnetkov, podatkov, karkoli ze o valjih.

Se pravi valji so 4x4, ce bomo merili tudi 4x4 Subaruje. Medosna razdalja prilagodljiva od 2 do 3 metre. Meril se je tudi ze Mini, oni originalni, ki ima 2,03m medosne in seveda velike nemske limuzine. Valji so synchro obe osi povezane med sabo , kar je bolj prijazno za 4 pogonske avte, sredinski diferencial je manj obremenjen.
Valji imajo elektricno zavoro, retareder, tako lahko bolj obremenijo motor po potrebi. Ali pa ga drzijo na fiksnih obratih za potrebe tuninga. Takrat tudi pokazejo moc motorja. Recimo ali ima pri 1/2 plina pri 3000 obratih, toliko oziroma toliko konjev.Tako se da avto lepo nastavljat tudi za delni plin.

Kdor je bil z avtom se na "starih" valjiv pri Avtoelektroniki se mogoce spomni da so bili tisti priblizno 30cm premera in povsem gladki. Tile novi si priblizno 60cm premera in rahlo hrapavi. Trakcija je sedaj odlicna. Seveda predvsem za 2 pogonske avte z mocnejsimi motorji. 4x4 nimajo tezav s trakcijo.

Ventilacija je urejena prek 8KW ventilatorja, ki zajema zrak zunaj izven delavnice, tako da se v prostor zmeraj vpihava svez zrak. Odvod izpusnih plinov je prak tako urejen s svojim ventilatorjem ter odsesalnim sistemom. "Gledalci" si lahko meritev ogledajo skozi dve okni in potesijo svojo radovednost brez, da bi se neposredno izpostavljali v delavnici.

Kdor zeli mu lahko priklopimo na avto se senzor za tlak turbine in se bo na izpisku narisala se krivulja tlaka turbine. Kaksen T komad pri vakum cevki za blow-off je ponavadi ravno pravsnji.

Slika

http://shrani.si/f/1p/T7/2OwkJWda/1/dyno3.jpg


Video

http://www.youtube.com/watch?v=cFAcwOGyr_A


In se eden

http://www.youtube.com/watch?v=lKq3qCahMLc

(ventilacijske jasek se je kmali zatem utisal in se ne slisi vec)


Seveda lahko pridete pomerit avto kadarkolo tudi v drugih terminih. Dyno day je namenjen druzenju in srecanju avtomobilskih zanesenjakov.





[/code]

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 09. April 2012, 00:17

Če mene prašaš je dyno day druženje imbecilov.
Tistga, k gre svoj avto nažigat pred namizni ventilator v takle "naredu sem sam" izgovor za delavnco bi blo treba zapret zarad neumnosti.

"Operaterje" takih gajb pa zarad nategovanja takih asov, k ne znajo sami razmislat in za brezbrižno povzročanje škode na tuji lastnini.

m_mx
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 02. April 2012, 23:19
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: m_mx » 09. April 2012, 01:21

Glede na nekaj 100 izmerjenih avtov, ki so se lepo obnesli bi rekel, da merilni valji kar sluzijo svojemu namenu. V zadovoljstvo operaterja in uporabnika.
Uporabni so tako kot prikaz povecanja moci pri chiptuningu, da lastnik avta na licu mesta preveri, ce je res dobil tisto kar se mu je ponujalo.

Recimo

http://shrani.si/f/2f/oF/HcHxfF/passattsi.jpg


Ali pa kot uporabno orodje pri nastavitvah motorne elekronike ali klasicih uplinjacev. Abarth 1000 je dal vse od sebe do 8000 vrtljajev.

http://shrani.si/f/4/pz/3bLQS8ax/abarth2.jpg


Pri nas in v tujini sem si ogledal in uporabljal kar nekaj razlicnih merilnih valjev.

m_mx
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 02. April 2012, 23:19
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: m_mx » 19. April 2012, 20:57

Jutri in v soboto lahko ugodno preverite koliko konjickov je pod pokrovom motorja.

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 19. April 2012, 21:35


Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 19. April 2012, 21:50

Jst mam en motor od GTjke viška :lol:

m_mx
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 02. April 2012, 23:19
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: m_mx » 20. April 2012, 21:14


Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Dyno Day

Odgovor Avtor: danci1973 » 28. Avgust 2016, 16:49

Zanimiv članek o izgubah pri merjenju moči na kolesih...

http://www.superstreetonline.com/how-to ... ower-loss/

Uporabniški avatar
awdfun
Član Subaru kluba
Prispevki: 371
Pridružen: 08. Januar 2007, 16:37
Kraj: Vinje
Kontakt:

Re:

Odgovor Avtor: awdfun » 19. September 2016, 22:26

m_mx napisal/-a:Eden bolj zanimivih danes.

http://shrani.si/f/3H/zY/2dTbBa17/dynot.jpg
Zanimivo, toda kje so našli kgm za vrtilni moment. Kolikor sem se učil fizike, se ta meri v Nm ali po starem kpm. Ostali podatki pa so bolj razumljivi. Drugače pa bi dal avto sem gor samo če bi ga tunal. 8kw ventilator je se vedno manj pihanja kot je to v praksi na cesti. Tako najbrž meni tudi kolega po fohu Andrej.
Impreza Sti 08

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1363
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: Dyno Day

Odgovor Avtor: mesecnik » 19. September 2016, 22:29

Pomnoži cifro z 9,81, pa boš dobil Nm.

Uporabniški avatar
awdfun
Član Subaru kluba
Prispevki: 371
Pridružen: 08. Januar 2007, 16:37
Kraj: Vinje
Kontakt:

Re: Dyno Day

Odgovor Avtor: awdfun » 19. September 2016, 22:42

mesecnik napisal/-a:Pomnoži cifro z 9,81, pa boš dobil Nm.
To sem že pogruntal, toda to pomeni, da so to kpm. Hočem samo reči, da je za mene vse skupaj kar vprašljivo, če niti osnovnih fizikalnih enot ne poznajo. Kako naj verjamem, da to dela točno.
Impreza Sti 08

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost