STI vs M3 e92

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
strojnik005
Član Subaru kluba
Prispevki: 2509
Pridružen: 29. Junij 2010, 17:34
Kraj: On the road again.

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: strojnik005 » 06. Februar 2013, 10:07

Lepo :) kolk je zdej to do 100?
To bomo pa pol rihtal ko se bo štrihu avto...

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 06. Februar 2013, 11:42

To pa ne vem... S prodrive-om je mela 4,8. Recimo zdej da ma 4,5 al pa mogoce se kaj manj. Mogoce je ircar meril?
Type 25

PETI
Član Subaru kluba
Prispevki: 70
Pridružen: 27. Julij 2011, 11:13

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: PETI » 06. Februar 2013, 13:59

res za pohvalit , lahko še zaupaš okviren strošek za predelavo
l.p.

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1363
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: mesecnik » 06. Februar 2013, 15:32

Hvala za lep opis. :thup

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Februar 2013, 16:20

Urshy-sti napisal/-a:To pa ne vem... S prodrive-om je mela 4,8. Recimo zdej da ma 4,5 al pa mogoce se kaj manj. Mogoce je ircar meril?
Med 4.0 in 4.5 z launch controlom, če je dober grip bližje 4. Problem je ker STI 100 kmh dosežejo v 3. prestavi, če bi šel do 60 mph bi šlo po moje pod 4.0. Težko je mert take kratke čase, mal se zmotš na štartu, mal na koncu, pa je takoj 0,5s napake.

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 06. Februar 2013, 17:00

PETI napisal/-a:res za pohvalit , lahko še zaupaš okviren strošek za predelavo
l.p.
Tezko recem, ker sem material sproti placeval in nisem nikoli sestel. Najbolje da se obrnes direktno na neo57.
Type 25

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2186
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: urbancebulj » 06. Februar 2013, 17:55

Samo ne smemo preveč hvalit Neo57-ta da se ne bo polenil na lovorikah! :mrgreen:
Resnično pa dec in pol, ima že kar nekaj forumašev pri njemu rihtan in porihtan avto in usi brez težav, torej je nekaj na tem! :thup

p.s. Če ima sedaj tvoja STI okoli 4 do 100, kolk ma pa serijska GT?
Kdo kdaj meril?
Beli ti s 350KM si malo pre"hardcore" za to uprašanje? :twisted:

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. Februar 2013, 18:05

Precej slabše; mislim da je ircar na svoji meril.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Februar 2013, 18:08

urbancebulj napisal/-a: p.s. Če ima sedaj tvoja STI okoli 4 do 100, kolk ma pa serijska GT?
Kdo kdaj meril?

Jaz sem meril, serijska GT ma dobrih 6s - ma to "prednost" (ki je povsod drugje v bistvu slabost), da gre 2 prestava čez 100. Moja STI ima 374 konjev ampak pri pospeških do 100 razlika par deset konjev ne naredi veliko.

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2186
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: urbancebulj » 06. Februar 2013, 18:20

Torej bo Sani imel veliko dela z mano, če bomo hotli na 5s pridt?! :twisted:

Kolk pa ma tvoja 370konjska mašina potem do 100? Pod 4s?

Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: subi4x4 » 06. Februar 2013, 18:42

a konji so zmerjeni na valjih, a iz kakšne aplikacije?


drugače pa lepo:)
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Februar 2013, 19:02

Vsi konji, ki jih Bobove stranke z Ecutekom pišemo so zmerjeni z EcuTeck-ovim DeltaDash Road Dyno in so popolnoma primerljivi z rezultati, ki bi bili zmerjeni na valerjih oz. če valerji niso prav nastavljeni so še bolj natančni. Ko sem imel nekaj setupov nazaj 352 konjev po DeltaDashu mi je na teh ta novih valerjih avtoelektronike pokazalo 346 konjev. To je zanemarljiva razlika v procentih, če bi naredil 10 runov na različne dni bi bila najbrž razlika med samimi meritvami večja.

DeltaDash je prilagojen subarujem oz predvsem imprezam, deluje pa tako da pač meri čas in hitrost med pospeševanjem od 2000 rpm do blokade in potem na podlagi prej vnešenih podatkov: menjalnik, dimenzija gum, zračni upor, teža vozila, temperatura zraka, tlak, po formulah, ki so narejene na podlagi meritev na pravih valerjih izračuna moč in navor. Dejansko zelo dobro prikaže konje na kolesih. V praksi meritev zgleda tako, da v npr. 3. prestavi na ravni cesti narediš 4 rune v eno smer in 4 v drugo, nastaviš močno rezanje špic in vzameš povprečje.

Vse aplikacije delujejo na ta način, ne verjamem pa da katera druga tako dobro upoštevaja specifiko impreze kot DeltaDash.
Zadnjič spremenil irCAR81, dne 06. Februar 2013, 19:07, skupaj popravljeno 3 krat.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. Februar 2013, 19:05

urbancebulj napisal/-a:Torej bo Sani imel veliko dela z mano, če bomo hotli na 5s pridt?! :twisted:

Kolk pa ma tvoja 370konjska mašina potem do 100? Pod 4s?
Samo kose z moje prešraufa, Bob kmalu pride, pa boš tam nekje :mrgreen:

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 06. Februar 2013, 19:07

urbancebulj napisal/-a:Torej bo Sani imel veliko dela z mano, če bomo hotli na 5s pridt?! :twisted:

Kolk pa ma tvoja 370konjska mašina potem do 100? Pod 4s?
S 370KM ima tak pospesek kot je zgoraj napisal (4-4,5sec). Pomoje za najbolj realno moc videti je pospesek 100-200. od 0-100 je lahko hitro velika razlika, ce pac slabo startas ali si pocasen pri prestavljanju.od 100-200 pa skoraj ni mogoce zajebati ker tudi ce slabse prestavis to predstavlja recimo 3desetinke razlike v casu, kar pa pri cca 11,5sec ne predstavlja bistvene razlike.
Zanimivo recimo je da ima novi Audi RS5 0-200 cas 15,5sec. Jaz imam od 0-100 recimo 4,3sec in 0-200 11,2sec, kar pomeni 0-200 15,5sec. hehe...

Moc smo pa drugace merili z road dyno. Ker so razlike v dynotih velike, ti najvec pomenijo pospeski. V ameriki imajo impreze tak cas kot jaz od 0-200, ce imajo 400+KM. Gledas posnetke americanov kako predelujejo impreze in imajo vse vsaj 400KM na serijski turbini, pa si misls: Kva bi jst to mel... Pol pa mal podatke kazejo, pa pise 60-120mph (96-192km/h): okrog 12sec. wtf??

Uglavnem pomoje je dyno najbols ce predelujes avto in opravljas meritve na istem dynotu da dejansko vidis pridobitve moci in navora. Da bo pa en meril pri recimo RSRu drug pa pri avtoelektroniki pa se bota drkala kdo vec dobi iz istih delov na avtu je pa men kar neki.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 06. Februar 2013, 19:09

no sej me je ircar prehitel pa se bols razlozil. :)
Type 25

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost