STI vs M3 e92

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Februar 2013, 19:13

Urshy-sti napisal/-a: Uglavnem pomoje je dyno najbols ce predelujes avto in opravljas meritve na istem dynotu da dejansko vidis pridobitve moci in navora. Da bo pa en meril pri recimo RSRu drug pa pri avtoelektroniki pa se bota drkala kdo vec dobi iz istih delov na avtu je pa men kar neki.
Pa še to te lahko zavede, ker operater vmes nadgradi dyno software, popravi parametre, ki jih je imel 2 leti narobe, ugotovi da je prejšnjič vpisal napačne podatke, kar seveda zamolči, kupi nove valerje, ker so bili stari zanič... Da ne govorimo o problemu hlajenja boxer motorja, intercoolerja in nasploh zavore na valerjih, ki bi mogla bit nastavljena za imprezo, v praksi pa se ne nastavlja za vsak avto posebej in lahko bremza preveč in nerealno dosežeš boost prej (tako kot če bi peljal v klanec) ali pa če je 'prešvoh' kasneje in to zgleda tako kot da bi peljal po klancu navzdol ali pa če pretiravam kot da bi imel v leru, motor se zvrti preden turbina sploh doseže maksimalen tlak.

Lahko smo veseli da obstaja DeltaDash.

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 06. Februar 2013, 19:18

:thup
Type 25

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Februar 2013, 19:21

Zelo dober opis težav, ki ji ima impreza in nasplošno problematika meritev na valerjih: http://www.andyforrestperformance.co.uk/26063.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Moja valerjev ne bo več vidla, razen če bi blo nujno. To pa ne bo - bom že tko naredu! Če jo pa kdo kupi, mamo valerje v delavnci in se lahko cel teden gor pele. :)

Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: subi4x4 » 06. Februar 2013, 20:17

se pravi aplikacija...te padatke vnesem lahko tudi jaz v moj dynodash in na podlagi meritev, kot si rekel ircar, izračuna konje....rad bi enkrat izmeril mojo da vidim razliko....urshy ; kaj pa s porabo, ti je pri normalni vožnji padla, glede na to , da predvidevam, da se je krivulja navora kar konkretno spremenila in je več navora že v tako nizkih vrtljajih...?
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 06. Februar 2013, 22:10

Tezko povem kaksna je poraba v primerjavi s prej. Nisem se racunal. Mislim da pa ni bistvene razlike. Ce razmisljas o aquamistu, toplo priporocam. :)
Type 25

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Februar 2013, 23:43

subi4x4 napisal/-a:se pravi aplikacija...te padatke vnesem lahko tudi jaz v moj dynodash in na podlagi meritev, kot si rekel ircar, izračuna konje....rad bi enkrat izmeril mojo da vidim razlikoquote
Ni problema, zato sem pa nabavil ecutek delta dash in dongle. Lahko sam preverim, če me je Bob nahecal al pa če je kak konj crknu. :)

Jaz beležim porabo od samega začetka, za vsak avto, še celo tiste ki si jih sposodim. :) Letna povprečna je šla iz 13,7 na 11,7, minimalna pa 7,6. Seveda ima nekaj vpliva lažja noga ampak tud če si dam duška težko pridem čez 16 na tank, ko gledam za nazaj je blo večkrat čez 20. Da ne omenjam požrešne GT-jke in 2.0 125 km karavanke.

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: jure-sti » 07. Februar 2013, 07:10

Meni je uspelo s porabo priti najnizje na 8,9L. LJ-MS-LJ. cca 430km, avtocesta 110km/h. To je bilo s serijsko + ecutek. Drugace sem imel povprecje okrog 12L. Bom se pa potrudil, pa da vidim koliko bo s trenutno predelavo.
Type 25

Uporabniški avatar
awdfun
Član Subaru kluba
Prispevki: 371
Pridružen: 08. Januar 2007, 16:37
Kraj: Vinje
Kontakt:

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: awdfun » 07. Februar 2013, 12:36

irCAR81 napisal/-a:Zelo dober opis težav, ki ji ima impreza in nasplošno problematika meritev na valerjih: http://www.andyforrestperformance.co.uk/26063.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Moja valerjev ne bo več vidla, razen če bi blo nujno. To pa ne bo - bom že tko naredu! Če jo pa kdo kupi, mamo valerje v delavnci in se lahko cel teden gor pele. :)
Zanimiva debata. Sam svoje impreze ravno tako ne bi dal na valjarje, razen če bi bili v vetrnem kanalu, ki ga uporabljajo za testiranje aerodinamike letal in avtomobilov.
Sprememnjeno hlajenje in prekratkotrajne meritve, ki zaradi slabega hlajenja postanejo nujnost, vnesejo še dinamične napake (kasnitev turbine, pospeševanje vztrajnostnih momentov motorja, rotacijskih delov avtomobila in samega merilnega sistema), napake zaradi nerealnih izgub na pnevmatikah in ocenjenih izgub na mehaniki valjev pred meritvijo vrtilnega momenta na samih valjih, napake meritve hitrosti zaradil slipa med valji in pnevmatikami, povzročijo velike napake.
Da sploh ne govorim, da komot uničiš motor, kar ima Ircar že izkušnje.
Tudi zato imam v svoji imprezi kar generično mapo, ki je bila izddelana pri prodrive na verjetno boljši opreme kot je povprečno dosegljiva. Zaenkrat jo ne nameravam nič spreminjati.
Impreza Sti 08

kiki
Uporabnik foruma
Prispevki: 348
Pridružen: 24. Maj 2012, 16:05
Kraj: kranj

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: kiki » 08. Februar 2013, 17:22

ojla
jest sem sporobal svojo gt-jko od 80-200 pa to doseže v cca 18-19 sekundah, sam za primerjavo

lp kiki
važn da je bokser, spaček subaru ali kaj drugega

Uporabniški avatar
Neo57
Uporabnik foruma
Prispevki: 635
Pridružen: 07. Maj 2006, 10:54

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: Neo57 » 10. Februar 2013, 09:57

Imas posnet run brez AM?
Impreza STI 2,1 stroker by SCOOBY.SI

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3577
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: strumf666 » 10. Februar 2013, 17:36

kiki napisal/-a:ojla
jest sem sporobal svojo gt-jko od 80-200 pa to doseže v cca 18-19 sekundah, sam za primerjavo

lp kiki
Pri cca 360 konjih pri moji je bilo 100-200 cca 10s po števcu.

Uporabniški avatar
subi4x4
Uporabnik foruma
Prispevki: 757
Pridružen: 21. Avgust 2006, 20:07
Kraj: Podljubelj
Kontakt:

Re: STI vs M3 e92

Odgovor Avtor: subi4x4 » 19. Februar 2013, 15:00

sicer ne štekam čist zakaj ste vsi toliko proti valjem, če so dobro prevetrni ni nobene panike...še noben avto na valjih ni crknil, če je bilo osebje "izobraženo" in je vedelo kako se reči streže...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drive you.
In Japan car BREAK you.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov