Dyno na Androidu

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: danci1973 » 12. April 2014, 16:59

Tole je pa kar zanimivo... :) http://www.perfexpert-app.com/en/
Subie 2 - 2014.04.12 - 15.36.19.png
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: irCAR81 » 12. April 2014, 19:02

Fajn zgleda. To meri na podlagi časa in hitrosti prek gps? Katere podatke pa morš vnest?

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3578
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: strumf666 » 12. April 2014, 19:27

http://www.perfexpert-app.com/en/faq-en.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na kratko, uporablja v telefon vgrajen akcelerometer in podatke, ki jih vpišeš (teža, prestavna razmerja, ambientni podatki,...). GPS-a ne uporablja. Napaka pr merjenju "časov" do 0,5% in dynota do 2% - če uporabljaš telefon z dobrimi senzorji, pa še čim bolj fiksen nosilec.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. April 2014, 00:05

Program ima več variant za vpisa avto - pri najenostavnejši ne rabiš vpisan praktično nič, pri najkompleksnejši pa:
  • težo vozila
  • dodatno težo (voznik, potniki, ...)
  • Delovno prostornino motorja
  • Dimenzije pnevmatik
  • Cd.A / S.Cx ('frontal area in m2 multiplied by the Drag Coefficient) - tega nisem vedel in sem pustil kar na privzeto - 0,57
  • Pogon (FWD, RWD, 4WD)
  • Končni prenos (Final drive ratio)
  • Pitch - nisem 100%, ampak mislim, da to pomeni koliko se avto 'nagne' zaradi pospeševanja (mehkejše vzmetenje = večji faktor) - to sem pustil kar na privzeto 3.0°/G
  • Prestavna razmerja za 2., 3. in 4. prestavo
Seveda končne številke niso zelo natančne, navsezadnje kar nekaj parametrov ne poznam in sem jih pač ugibal.

Vendar sem danes naredil nekaj meritev na isti cesti in so bili rezultati dokaj ponovljivi - v eno smer je pokazal nekaj 130,8-132,3kW, v drugo smer pa 113,6-116,6 kW - povprečje torej 123,3 kW...

Kar je po moje kar presenetljivo blizu tovarniškemu podatku 121kW (glede na to, da sem težo in tisti faktor upora vpisal odokativno).

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: irCAR81 » 13. April 2014, 08:06

Program zmeri kaj avto da, avto pa da na kolesih, tko da načeloma cifre ki ti jih pokaže prikazujejo moč na kolesih razen če zna na podlagi izbire pogona naprimer zračunat moč na gredi. A kje to piše?

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. April 2014, 09:50

irCAR81 napisal/-a:Program zmeri kaj avto da, avto pa da na kolesih, tko da načeloma cifre ki ti jih pokaže prikazujejo moč na kolesih razen če zna na podlagi izbire pogona naprimer zračunat moč na gredi. A kje to piše?
Piše 'Measurement of engine power and torque (at the flywheel/crank)'. Glede na to, da pri nastavitvah avta izbereš, kakšen pogon imaš (FWD, RWD, 4WD), najbrž pri tem upošteva neko arbitrarno določeno izgubo.

Če iz 4WD spremenim na RWD in nato še na FWD, se izmerjena moč vsakič malo zmanjša.

Čeprav si predstavljam, da bi lahko izmeril, kako hitro avto izgublja hitrost v leru po opravljeni meritvi in s tem izračunal tudi izgube.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: irCAR81 » 13. April 2014, 10:08

danci1973 napisal/-a:Čeprav si predstavljam, da bi lahko izmeril, kako hitro avto izgublja hitrost v leru po opravljeni meritvi in s tem izračunal tudi izgube.
Če imam možnost prikazati konje na kolesih, izmeri zgube in preračunaj me prav zanima kakšen bo rezultat, namreč izgube na prenosih in kolesih pri coastanju niso enake kot pri pospeševanju. Po moje boš dobil na koncu manj konjev kot če izbereš AWD.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. April 2014, 10:23

Na PerfExpert forumu je to že bilo predlagano, ampak zaenkrat ni možnosti prikaza 'WHP'... :(

Lahko pa shranim tabelo RPM vs. pospešek (m/s^2) - če imaš kak program / preglednico za izračun... :)

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: irCAR81 » 13. April 2014, 10:32

Če ti tole kej pomaga.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. Februar 2016, 14:42

Danes sem se po skoraj dveh letih spet malo igral s tem in tu je rezultat:
Subie 2 - 2016.02.13 - 12.53.20.png
Glede na podobnost krivulje navora s tisto izpred dveh let in tudi z eno iz pravega dyno-ta, bi rekel, da ta zadeva s telefonom niti ni tako napačna.. Je sicer res, da sem vmes imel kak 'run', ki je bil čisto mimo (190kW, 260Nm), ampak v povprečju je kar OK.

Je pa problem najt primerno ravno, gladko in neprometno cesto, na kateri lahko potem to počneš recimo 10-15x...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Dyno na Androidu

Odgovor Avtor: irCAR81 » 14. Februar 2016, 07:40

Če greš po isti cesti 3x v eno smer in 3x v drugo, sešteješ vse in deliš s 6 po moje nimaš kej dost sfalit glede na pravi dyno.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost