HEL Performance zavorne cevke

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Thomas22 » 13. Oktober 2014, 08:18

Če sem jaz prav razumel avtorja posta, ki piše o občutku, potem naj bi opletene zavorne cevke poslabšale občuten na pedalu, se pravi, da bi lahko lastnik vozila preveč zaviral ob istem pritisku na pedal kot prej. Gotovo pa bi se, glede na to da govorimo o občutku, na to kaj hitro navadil.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: strumf666 » 13. Oktober 2014, 09:03

Nekje sem bral, da zaradi rigidnosti opletenih cevk (naj ne bi bilo raztegovanja pod pritiskom, kot pri original gumijastih) lahko postane občutek precej digitalen.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: BackW00d » 13. Oktober 2014, 09:59

Pri rahlem zaviranju tako ali tako oba materjala isto držita...Rahlo zaviranje se dogaja 80/90% časa....

Tisto "na pa* ma*er" zaviranje, pa če pedal bolj prime, in prej prideš do ABS-a pa nič ne de....Toliko boljše.

Meni tudi ne gre v glavo, zakaj bi bilo slabše zaviranje zaradi pletenih cevk.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Cr00k
Član Subaru kluba
Prispevki: 301
Pridružen: 16. December 2013, 17:55
Kraj: Ljubljana

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Cr00k » 13. Oktober 2014, 10:01

strumf666 napisal/-a:Nekje sem bral, da zaradi rigidnosti opletenih cevk (naj ne bi bilo raztegovanja pod pritiskom, kot pri original gumijastih) lahko postane občutek precej digitalen.
Jaz sem pri svojem menjal gumjaste z pletenimi... Ni bilo nobene razlike ob normalni voznji.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: strumf666 » 13. Oktober 2014, 10:59

Cr00k napisal/-a:
strumf666 napisal/-a:Nekje sem bral, da zaradi rigidnosti opletenih cevk (naj ne bi bilo raztegovanja pod pritiskom, kot pri original gumijastih) lahko postane občutek precej digitalen.
Jaz sem pri svojem menjal gumjaste z pletenimi... Ni bilo nobene razlike ob normalni voznji.
Na GT-jki tudi jes nisem opazil nobenenga poslabšanja.

Malecky
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 25. Junij 2007, 15:22

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Malecky » 13. Oktober 2014, 12:56

Še vedno ne razumete nekateri. Zavorne cevke ne bodo vplivale na zavorno silo, če ni bilo že prej nekaj narobe, tist 1% časa ko vse žari na nordšlajfe pa... ;)

Ok, druga stvar.... neprijeten občutek, ko avto kao bolj zavira? Ne... kot prvo, prva točka, kot drugo ni tak občutek.

Ok. primer: Focus ST - goodridge pletene -> najbolje kakor lahko opišem je kot da bi ploščice zamenjal z neko trdo kovino...bolj direkten občutek, ampak ne kot na volanu, kjer je za športen avto zaželjeno, da veš dimenzijo kamenčka ko pelješ čez in povratno informacijo za koliko % se je spustil grip, ko letiš čez.

PS. Verjetno ste nadgradili diske pa ploščice kdaj? S kakšno malo bolj "dirkalno" verzijo? Tam tudi obstaja jasna meja pri ploščicah, ki so še smiselne za cesto, ker "dirkaške" primejo manj, se jih pa da bolje dozirat, bolje se hladijo in s tem v vročem stanju primejo bolj in držijo dlje časa ipd.

Bremze so najboljše take, ki v vseh razmerah, katere srečuje določen avto delujejo optimalno. Pa če jaz želim dozirat na skali od 0-100 ravno 76, mi morajo bremze omogočat, da karseda natančno zadanem in tukaj mi nič ne pomagajo VAGovske ojačane ko se dotakneš pedala pa maš že 100%, ko pa grejo papa pa grejo dokončno.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. Oktober 2014, 14:22

Thomas22 napisal/-a:Če sem jaz prav razumel avtorja posta, ki piše o občutku, potem naj bi opletene zavorne cevke poslabšale občuten na pedalu, se pravi, da bi lahko lastnik vozila preveč zaviral ob istem pritisku na pedal kot prej. Gotovo pa bi se, glede na to da govorimo o občutku, na to kaj hitro navadil.
Tako nekako bi se lahko razumelo, ja...

Ampak jaz sem zavorne cevi zamenjal že na kar nekaj vozilih in moje izkušnje so, da razmeroma nove gumi cevi ne dajejo prav nič drugačnega občutka od teh s kovinskim opletom. Povedano drugače - se ne raztezajo niti zaradi pritiska, niti zaradi vročine. Skratka - ni razlike.

S starostjo pa se to spremeni - gumijaste cevi postanejo mehkejše, zunanja plast gume malce razpoka in vse skupaj se začne malo podajati, kar zavoram da nekak 'čigumi' občutek.

Na motorjih je praviloma predpisana menjava gumi cevi vsaka 4 leta (vsaj pri Suzuki-ju in Yamahi) in ker so OEM cevi praviloma (precej) dražje, obenem pa teh s kovinskim opletom naj ne bi bilo potrebno menjavati (tako pogosto), je izbira slednjih bolj ekonomična.

Uporabniški avatar
Fusion
Uporabnik foruma
Prispevki: 682
Pridružen: 31. Oktober 2013, 21:21

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Fusion » 13. Oktober 2014, 17:44

Pol mam jst fine športne bremze, ker ko se vsedem v pasata me najprej 2x v volan nabije :oops: :lol:

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. Oktober 2014, 18:41

Fusion napisal/-a:Pol mam jst fine športne bremze, ker ko se vsedem v pasata me najprej 2x v volan nabije :oops: :lol:
Večina evropskih avtov ima pač (pre)velike oz. (pre)močne servote ('over servoed').
Malecky napisal/-a: Ok. primer: Focus ST - goodridge pletene -> najbolje kakor lahko opišem je kot da bi ploščice zamenjal z neko trdo kovino...
Če prav razumem - pedal je bil trd, tiščal si ko bik, pa 'nič' ni bremzalo? :wtf

To zagotovo ni bilo zaradi zavornih cevi...
Bremze so najboljše take, ki v vseh razmerah, katere srečuje določen avto delujejo optimalno. Pa če jaz želim dozirat na skali od 0-100 ravno 76, mi morajo bremze omogočat, da karseda natančno zadanem in tukaj mi nič ne pomagajo VAGovske ojačane ko se dotakneš pedala pa maš že 100%, ko pa grejo papa pa grejo dokončno.
S tem se strinjam, ampak zavorne cevi nimajo nič z ojačevalnikom zavorne sile ('servo').

Malecky
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 25. Junij 2007, 15:22

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Malecky » 13. Oktober 2014, 20:39

Ne, ne razumeš prav, zavorna sila je bila enaka ali pa mogoče res malo bolj direktna, samo to je bilo kao potem enako, ko so odstranili pletene cevke. Verjetno sveže olje in celotna obdelava.

Samo občutek na pedalu, kot vibracije...identične ploščice ipd. samo kot da bi bile trše in da preko pedala zdaj čutiš jamranje materiala, original pa kot da to pač pobere stran in to ravno prav, ker ne rabiš tega čutit -> ne pomaga pri doziranju ali vožnji.

To sem takrat tudi bral na angleških ST focusih in je en napisal nekaj avtomobilov, pri katerih so bili ti nezaželeni občutki, pri nekaterih je pozitivna nadgradnja pri drugih pa ne veš da se je kaj menjalo.

Skratka, jaz sem mislil, da bo lepo in v vsakem primeru pozitivno, tako pa ni bilo vredno niti potrpeti za tisti estetski plus. :th

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. Oktober 2014, 20:59

Sorry, ampak tega preprosto ne morem 'kupit'. :roll:

Malecky
Novinec
Prispevki: 18
Pridružen: 25. Junij 2007, 15:22

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Malecky » 13. Oktober 2014, 21:57

...boli mene patak. :D :thup

Saj je možno, da bi jih na drugem avtu spet probal, sam bi jih pa menjal in res odpisal, če se še 1x ponovi.

Uporabniški avatar
Cr00k
Član Subaru kluba
Prispevki: 301
Pridružen: 16. December 2013, 17:55
Kraj: Ljubljana

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: Cr00k » 13. Oktober 2014, 22:33

danci1973 napisal/-a:Sorry, ampak tega preprosto ne morem 'kupit'. :roll:
+1... na Redbull Ringu so rdece Brembo celjusti od vrocine postale vijolicne,...zavorna tekocina je "zavrela" (RBF-600), gumjaste cevke, pa se niso nic razsirile... jasno, ker so bile gor pletene - pa ne za okras.

Zavorna sila se zmanjsa, ker se "porabi" za sirjenje stene cevi, katera je mehkejsa zaradi temparature - osnovnosolska fizika. Obcutek na pedalu se, poleg zmanjsane sile, jasno pozna tudi kot daljsi hod, ker "gre" veliko te sile v steno cevk... ko pa bremze prekurs, ti pa nobene cevke ne pomagajo vec :D

Pri navadni voznji ne locis gumjaste in pletenih cevk, ker ni razlike. Been there, done that in to na repeat.

ps. Ne vsega verjet, kar anglezi pisejo po forumih - tud to sem se sprobal na lastni kozi...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: BackW00d » 14. Oktober 2014, 08:03

Če je pedal zaradi gumijastih cev "pumpast" in prime v korakih 0-20-50-75-100% brez vmesnih "postaj". In nato po menjavi za pletene cevke prime v istih korakih, le da pedal ni pumpast, je za moje pojme to upgrade :th

Mene res prime srat, ko pritisnem pedal, in čutim da je pedal "mushy". Sploh ob privijanju zavor v spustih.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2186
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: HEL Performance zavorne cevke

Odgovor Avtor: urbancebulj » 14. Oktober 2014, 22:15

Tudi sam vozim pletene cevke in ni neke razlike.
Razlika je pač ker so nove bremze v kompetu, prej povsem uničene, drugače pa pedal sam nič bolj "občutljiv"!
;-)

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost