prednje zavore forester xt

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
fabjanM
Uporabnik foruma
Prispevki: 42
Pridružen: 03. Junij 2012, 10:39
Kraj: druga zvezda, desno

prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: fabjanM » 23. Februar 2021, 10:21

vem, da je bilo na to temo že gotovo kaj napisanega, a vseeno imam konkretno vprašanje.
Na mojem foresterju sg 2,5 xt 2005 se bliža čas ko bo treba menjat prednje zavore (diski, ploščice)
Razmišljal sem, da bi ob tej priliki nadomestil še original dvobatne zav. čeljusti, s štiribatnimi od" impreze wrx".
Zanima me če gredo prav čeljusti od impreze wrx 2,0 225KM 1999 (od tega modela sem gledal brembote na autodoc) ali pa mogoče ima kdo kaj rabljenega naprodaj?
hvala za info

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4361
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Februar 2021, 11:29

Impreza WRX (tist z 225 konji) od letnika 01-07 ima Subaru štiribatne čeljusti ki niso iste kot STi brembo štiribatne čeljusti.
Lahko da je brembo proizvajalec (redistributer/refurbisher/itd) navadnih WRX subaru čeljusti.
Če ima čeljust napis Brembo gor, je to čelust od STi, če ima napis Subaru gor, je čeljust od WRX.

Zadeve medsebojno pašejo sploh od WRXe. Razlika je le, da je od WRX-e čeljust fiksno namontirana od forija pa preko tistih drsečih vodil.

Menjava na Imprezine zavore je mogoče dober kompromis....zdaj pa prosim podrobno preberi kaj bom napisal....le vkolikor za forester dvobatne ne dobiš boljših ploščic.

Ampak res, VKOLIKOR NE NAMERAVAŠ KUPIT "HARDCORE" zavornih ploščic nima smisla menjavat čeljusti. Če se ne motim imata oba avta isti disk (294) spredaj. In površina batkov je povsem identična, s čimer je sila identična in filing na pedalu tudi. (ja ok pri 4 batni je bolje razporejena, ampak nima to tolk velikega vpliva).

Vkolikor so ti zavore (ful) prešvoh je pomoje najbolj pametno naredit menjavo na brembote od STi. Vendar moraš pazit da imaš potem primerna platišča, da gredo čez večje zavore. Tam je disk za ~3centi večji pa izbira ploščic je precej boljša.

Moraš pa razumet da če daješ gor "generične" ploščice namenjene vsakodnevni uproabi, ne moreš pričakvat da bo to držalo cestne vragolije.

Jaz mam WRX-o z 225 konji in zavore jokajo že po treh ornk zaviranjih. Če pa se grem za dlje časa peljat pa je filing na zavori cela katastrofa. Valda, navadne pločice in navadno olje pa verjetno ne povsem "picture perfect" pogoji na stičišču disk/pesto/kolo. Pa začne z vročino mal trest...to rešujem že par let :facepalm

No kar se tiče pa hardcore ploščic je pa potem zopet...če so fejst metalične mrzle ne primejo najbolj, pa škripajo rade, pa prašijo ko sam hudič, da maš avto skos prašno črn po boku pa platišča so čisto zasmojena. In potem plačaš ko žuti za neko hudo ploščico, pa se z njo pripelješ narahlo v križišče, folk pa misli da ti bo avto razpadel, ker tolk škripa.

Če povzamem moji dve smotrni opciji (ajde tretja je taka polovičarska):

1. Ostaneš na temu kar maš s tem da:
- Menjaš olje na Motul RBF600
- Za boljši filing namestiš še pletene cevke
- Očistiš stične površine disk/pesto/platišče
- Najdeš boljše ploščice za svoje čeljusti (EBC bi znal mogoče kaj met - po vrsti lepo kolk misliš da rabiš, green, red, yellow, NDX blue, orange je na pas mater track ploščica)

2. Šaltaš direkt na dosti večji STi disk (mogoče celo odpadejo pri temu 16" feltne, in si avtomatsko na 17 ali večje...to preveri ker nisem 100%)
- Poleg zgoraj omenjenega pridobiš večji disk, ter čeljusti od STi, ki imajo bolj kot ne neomejeno izbiro ploščic.
- Mogoeč ti kombinacija rahlo večjega diska ravno zagotovi sweet spot med navadnimi ploščicami ter dobrim zavornim učinkom daljše "spirited" vožnje
- Seveda ne pozabi še na vse zgoraj pod prvo točko omenjene zadeve...

3. Opcija pa je da pač voziš tko kot zavore dovolijo :) Pač navzdol ne moreš terat u smrt, ker itak zavor zmanjka v par ovinkih.

Pri drugi opciji moraš biti pozoren, da imaš STi diske na 5x100 luknje, ker novejše STi imajo diske na 5×114.3 šravfe. Naprimer na godspeedbrakes najdeš tole: "PLEASE LET US KNOW THE YEAR OF YOUR CAR , UP TO 2004 HAS A PCD OF 5 X 100 AND FROM 2005 ONWARDS THEY ARE 5 X 114.

Jaz še vedno kolebam med nakupom hude ploščice, ker mi ne diši da bi mi škripala, ker mi gre to feeejst na živce. Pa da mam potem skos feltne prašne mi tudi ne diši ker nerad perem avto :D Sploh pa da imaš take da še mrzle ne primejo kaj dosti, je pa še dodaten problem, ker je že tako dosti trd pedal pri Subaruju, kaj šele da bi ploščice brez vročine slabo prijele...bi mel filing da vozim fičkota brez servozavor.


PS: Na Autodoc je cena čeljusti večkrat mišljena kot "menjava" kar pomeni, da dobiš "kavcijo" nazaj, ko svoje stare čeljusti pošlješ nazaj na autodoc naslov.
Ti takih čeljusti ne boš imel (lahko bi probal z dvobatnimi...mogoče gre skozi :) ) Preveri da neboš presenečen...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1353
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: aleks » 23. Februar 2021, 13:01

Stroka, fantje!
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3882
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: danci1973 » 23. Februar 2021, 13:10

BackW00d napisal/-a:
23. Februar 2021, 11:29
Vkolikor so ti zavore (ful) prešvoh je pomoje najbolj pametno naredit menjavo na brembote od STi. Vendar moraš pazit da imaš potem primerna platišča, da gredo čez večje zavore. Tam je disk za ~3centi večji pa izbira ploščic je precej boljša.

...

2. Šaltaš direkt na dosti večji STi disk (mogoče celo odpadejo pri temu 16" feltne, in si avtomatsko na 17 ali večje...to preveri ker nisem 100%)
- Poleg zgoraj omenjenega pridobiš večji disk, ter čeljusti od STi, ki imajo bolj kot ne neomejeno izbiro ploščic.
- Mogoeč ti kombinacija rahlo večjega diska ravno zagotovi sweet spot med navadnimi ploščicami ter dobrim zavornim učinkom daljše "spirited" vožnje
- Seveda ne pozabi še na vse zgoraj pod prvo točko omenjene zadeve...
Pri tej varianti je treba pazit tudi na usklajenost ('balance') prednjih in zadnjih zavor - če preveč 'pojačaš' samo prednje, se lahko zgodi, da bodo te že zdavnaj blokirale, ko zadnje še ne bodo niti prav začele zavirat...

Obvezno domače branje: https://centricparts.com/getmedia/25b50 ... 2018_1.pdf

Uporabniški avatar
fabjanM
Uporabnik foruma
Prispevki: 42
Pridružen: 03. Junij 2012, 10:39
Kraj: druga zvezda, desno

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: fabjanM » 23. Februar 2021, 14:24

super,
hvala za izčrpne informacije.
Res je, da bi bile najboljša rešitev STI "brembo" zavore. Vendar to potegne s sabo še veliko dodatnih stvari (večji diski, posledično večja kolesa, nadomestitev tudi zadnjih zavornih čeljusti z dvobatnimi, itd ... ...ni konca) kar zaenkrat ne pride v poštev. :diss

Iščem nek kompromis med stroški in učinkovitostjo, zato me zanima kaj pridobim z Brembo 4batnimi črnimi čeljustmi (z napisom subaru) od impreze WRX in mogoče pletenimi zavornimi cevkami. Zadnje zavore bi ostale original.

Res je, da med zavorno površino ploščic ni neke velike razlike, vendar zavorna sila bi bila vseeno večja in boljše razporejena. Ugibam. Mogoče bi se z pletenimi cevkami rešil tistega čudnega občutka ko pri zaviranju nikdar ne veš če se bo avto ustavil ali ne :wtf

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3882
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: danci1973 » 23. Februar 2021, 15:00

Tole so Subarujeve (ne-Brembo) 4-batne čeljusti:
https://scoobyworx.com/ekmps/shops/scoo ... 19-1-p.jpg Kolikor vem, se s temi se ne pridobi prav veliko, razen da malce lepše zgledajo, saj je velikost diska še vedno 294 mm.

Tole so Brembo 4-batne čeljusti za / od STI:
https://scoobyworx.com/ekmps/shops/scoo ... 6524-p.jpg Te imajo večje diske (326mm), tudi čeljusti in ploščice so nekaj večje in imajo zato nekaj več navora za zaviranje, boljše pa je tudi odvajanje toplote.



Vmesna varianta - 'navadne' dvobatne čeljusti od Legacy GT in Spec.B:
https://27.cdn.ekm.net/ekmps/shops/scoo ... 9002-p.jpg S temi imaš 316mm diske, tako da nekaj na 'brake performance' se pridobi, niso pa tako noro drage kot STI Brembo... Pa nekatera 16" platišča baje tudi gredo preko.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4361
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: BackW00d » 24. Februar 2021, 08:54

Kot sem že rekel...

1. spucat rjo na vseh površinah ki se skupaj stiskajo (pa z tanko plastjo masti zaščitit da ne bo rjavelo)
2. menjaj olje na neko boljše olje - oziroma če ga nisi več kot 5-6-7 let menjal potem ga nujno menjaj, pa bo že samo po sebi mogoče boljše
3. filingu pomagajo pletene cevke in pa recimo "brake stoppa" (nosilec ki drži zadnji konec zavornega glavnega cilindra da se ne krivi pod pritiskom)
Tudi določene ploščice imajo na zadnji strani še doadtno plehovje, kot spodaj na sliki. To plehovje pomaga pri škripanju, ampak odvzame pa del "občutka" na pedalu.

:arrow: Olje bi naj menjal na tri leta...dvomim da več kot 20% folka to dejansko upošteva (pa še to so večinoma tisti, ki avte vozijo na uradne servise). S tem bi tudi podaljšal življenjsko dobo zavornega sistema na avtu.

Če je olje staro ko grob, ima v sebi veliko vode in ta voda potem dela "mehak" in butast pedal ob dodatku vročine.

Ne vem točno kaj opisuješ z:
fabjanM napisal/-a:
23. Februar 2021, 14:24
Mogoče bi se z pletenimi cevkami rešil tistega čudnega občutka ko pri zaviranju nikdar ne veš če se bo avto ustavil ali ne :wtf
1. Eno je, ko pedal rata mehak zaradi vročine - tu je v igri olje ali večji diski ali bolj vzdržljive ploščice
2. Drugo je pač subarujev trši pedal od naprimer holcwagnov ali bognedaj renoja, ki ima tako mehke zavore da niti neveš kdaj si zavoro pritisnil, avto pa se že na prednja kolesa postavlja. Tu mogoče pomaga menjava zavornega cilindra (kar je naredil Danci na svojem SpecB, pa je takrat dal pozitiven komentar, da pomaga...
Pomaga lahko tudi bolj konkretna ploščica ki z manj sile bolj prime (na račun večje obrabe ali ploščice ali diska ;) )

Za primer, na Puntotu sem imel greenstuff ploščice in so bile zavore ko šus. Tako dobrih zavor še nisem imel nikjer na nobenem avtu res....potem je ploščic in diskov zmanjkal, jaz sem bil takrat v rahli finančni krizi in sem se v momentu obrnil na ebay diske+ploščice za takorekoč žepni drobiž...
No ta komplet zavor je bil 10x slabši od prejšnje original diski + greenstuff kombinacije.

Tu je vprašanje kaj imaš danes, in kam it jutri da boš zadovoljen. Sploh če bi rad dal v kombinacijo še "pocen".
Če denar ni omejitev greš direkt na big-brake kit in načeloma boš popravil vse tri možne vzroke v enem šusu :)

In pa ja, zavore če češ res ornk zrihtat bojo 123 čez 1000€. Čeljusti 200+€, ploščice spredaj zadaj so hitro 300+€, pa 100€ cevke pa pol tolk še olje, In če moraš zarad tega platišča in gume menjat, si že čez 1000€, razen če kupuješ rabljen komplet ;)

Da ne govorim da je lahko zarad slabih puš na rokah spredaj isto butast vibrirajoč filing na zavorah ;)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1353
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: aleks » 24. Februar 2021, 10:23

Green/Yellow stuff so še za mojo kijo ploščice naprodaj. To majo zgleda za kar na počez za velik idočih modelov avtov ... že zelene so 80 funtov po vogalu spredaj, se prav 160 prednja os. Navadne majo po dobrih 20 funtov vogal za kijo. Prodajajo pa tud komplet z diskom, grooved ali ravnim. Cene so kr visoke.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4361
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: BackW00d » 24. Februar 2021, 12:00

Greenstuff je bila zelo popularna ploščica, ki je čist civilna, a boljša od res tiste navadne generične.
Yellowstuff bi naj bila že kar solidna track-day ploščica še vedno kaj pa vem 80% dnevne mestne uporabe (pa pač mal kompromisa ko greš na pas mater, ker jo še vedno pregreješ).
Bluestuff (ndx blue) Naj bi bila ultimate še vedno za vsakodnevne nakupe in premike, ki pa je za moje pojme že na meji okusnega (NE GOVORIM IZ IZKUŠENJ). Ker sem na internetu zasledil, da so določeni jamral da že škripa.

Orangestuff (to je mel klemz na imprezi, mu ni bilo všeč) ker je to pač trackday ploščica, ki rabi 200-300°C da začne delat. Mrzla je katastrofa. Ta ploščica nima "homologacije" za cestno uporabo. Sicer ko jo segreješ prime ko satan in jo pregret ne moreš ampak kaj ko mrzla pač ne dela in je s tega vidika dejansko nevarna. Pa valda praši pa škripa. Pa še disk ti ne bo zdržal niti blizu 120.000km :)

In potem maš tu še miljardo drugih proizvajalcev tipa "performance friction / carbon lorraine / ferodo / project mu / ipd" ki imajo te "high performance" "fast road" "weekly trackday" ploščice, ki so pomoje vse za odtenek levo desno od recimo NDX blue.
Ja cena takih ploščic je hitro čez 200€ za eno os.

Je pa itak tko, da ploščica za navadne smrtnike je "smolena" kompozitna, medtem ko je dirkalna povsem sintrana kovinska.
Smolena bo dolgo držala, pa malo bo prašila in ne bo škripala pa takoj se bo pregrela in bo pedal trd, zavornega učinka pa ne bo pa dejansko če jo prežgeš jo začne požirat na 123.
Sintrana kovinska pa bo držala 800-900°C tko da lahko vse žari tam spodaj od diska dalje pa bo še vedno zaviral. Ampak ja disk požira ko sam satan, ta disk nato konča kot prah na boku avta, ki je ubistvu leteča rja, kar se prime v lak da moraš z namenskimi čistili pucat stran. Pa mrzle škripajo ko sam hudič. S tem da se njihova uporabna vrednost pokaže šele nad 200°C.

In potem imaš skozi te ploščice drsnik na katero stran se želiš pomakniti. Obojega ne moreš met. Te vmesne ploščice želijo nekak zajet največ kar lahko iz obeh svetov. Vendar ponavadi potegnejo notri eno "slabo" lastnost iz enega ali drugega konca.

Pa ne boste verjel v kolesarskih ploščicah za diske in pri motorjih je povsem ista zgodba. Na kolo sem dal recimo od swissstop ploščico (zeleno) ki je dosti slaba pri vročini. Je pa dejstvo da mrzla prime 2x bolj kot karkol drugega sem do danes probal. Ampak ker mi je ob prvem spustu iz hriba pregrelo disk, ploščico in pričelo take zvoke spuščat iz diska da sem mislil da bo vse polomilo, sem menjal na metalik "high performance" kovinsko ploščico, ki jo še nisem uspel pregret. Je pa ročka precej trša in z enim prstom se ne morem kar kadarkoli na prvo kolo postavit. Moram al mal vročine notr spravit al pa mal težo prenest, da me dvigne.

Zelena swissstop ploščica na zadnjem kolesu pa mi je bila celo preveč agresivna recimo in je bila modulacija zelo slaba, ker je zavora prijela bolj kot ne 1/0.

Tako da ja, probat moraš in vidit v kero smer se boš rabil pomikat.

Kak yellowstuff bi bil za probat, ali mogoče NDX-Blue, odvisno katera je cenejša v danem momentu.
Če pa ti povsem malo manjka, da bi bil zadovoljen napram tistim kar maš sedaj pa mogoče redstuff/greenstuff.

EBC defenitivno ni najboljši ponudnik zavornih zadev na trgu, je pa najbolj komercialen in razširjen. Ravno zarad tega se ponavadi dela migracija v STi brembo čeljusti, da se ponudba razširi in da lahko razjahaš še dol z EBC konja v druge bolj butične trgovine.

Če greš na autodoc in kupiš prve najcenejše ploščice zimmerman ali brembo/pagid/textar/ipd (da ne omenjam ridex,in kaj vem kere leve firme vse obstajao) pa itak dobiš najbolj neprimerno ploščico za hitrega subaruja. To je dejstvo, ki mu ne moremo zbežat. Tiste ploščice so OK za avte na 110-120 konjev. Pa seveda jih večina folka ocenjuje a so dobre ali ne po dejstvu a zdržijo 60-80.000+km. Subaru pač res špara z velikostjo diskov in so zavore žal dosti slabe na vseh hitrih subarujih. Zamisli si da so na imprezi STi zavore v originalu malenkost boljše, pa ima avto še 100 konj zraven :) Odklop pač...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4361
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: BackW00d » 24. Februar 2021, 12:09

Problem je tudi to, da 90% folka ne razume zakaj bi lahko kdo rabil "boljšo" ploščico kot tisto kar za 20€ dobiš pri potokarju. Ker jim ne gre v glavo da se jaz lahko peljem po cesti kjer se oni vozijo 80km/h lepo stalno na izi jaz pripeljem v vsak ovinek 160km/h in moram brzino vsak ovinek spustit iz 160 na 90 recimo. In ja par zaporednih takih zaviranj in so ploščice pregrete. Nič posebnega.

Ko se peljem čez podmejo kjer je neskočno ovinkov se lahko v vsak ovinek pripeljem 110km/h (druga v blokadi) v določene celo 130-140+ medtem ko grem čez ovinek 50-60km/h. Torej zaviram ko budala po vsaki ravninici, ki povezuje dva ovinka. Medtem se s počasnim avtom (al pa hitrim če se peljem normalno) peljem 60 mogoče 70 po ravninah in zgolj 30m pred ovinkom malce spustim gaz ter mogoče za pol sekunde mal zavoro pohodim na 20% pa gre. Zavor skoraj da ne rabim.

In zarad tega je uporabnikov, ki dejansko rabijo take "hude" ploščice in da lahko dajo povratno informacijo zelo malo in velika večina jih potem še ne deli mnenj na forumih. Tko da si bolj kot ne sam :) Pač moraš probat pa vidiš. Al pa če greš kot sem že omenil all in narediš "brezkompromisen" setup :) Če ne drugega si boš s tem pridobil internetne točke :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2145
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: LSlabe » 24. Februar 2021, 13:48

Jaz do šihta, v 25km bremzam ene 6x recimo da na 30%, pa še to 2x pred križiščem in 1x ko parkiram :mrgreen: penzionist :lolno

Za nazaj mogoče 7x :facepalm

In ja, taki imamo 1 komplet ploščic za 50kkm :thup
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2145
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: LSlabe » 24. Februar 2021, 13:51

Jaz do šihta, v 25km bremzam ene 6x recimo da na 30%, pa še to 2x pred križiščem in 1x ko parkiram :mrgreen: penzionist :lolno

Za nazaj mogoče 7x :facepalm

In ja, taki imamo 1 komplet ploščic za 50kkm :thup
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
fabjanM
Uporabnik foruma
Prispevki: 42
Pridružen: 03. Junij 2012, 10:39
Kraj: druga zvezda, desno

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: fabjanM » 24. Februar 2021, 14:15

to pa je količina informacij, izkušenj in znanja :o :up ;)
prav gotovo bodo "ti zlati" bremboti nekoč prišli na vrsto, ko ne bo denar toliko odtekal v razne betone in okna... :ang
Ta forester pa tudi zlahka ne pojde od hiše ;P, ni wrx sti, ampak vseeno nudi ogromno užitkov.
Iz vsega prebranega sklepam, da je zaenkrat najboljša izbira: "eni bolj (high performance) diski in ploščice na obstoječe zavorne čeljusti (EBC...) pletene cevke in zamenjava zavornega olja"
Potem pa lepo počasi naprej..... ;P

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2145
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: LSlabe » 24. Februar 2021, 14:26

Pa daj lesena okna v bajto, pa naj bremze še mal počakajo ;)
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 759
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: prednje zavore forester xt

Odgovor Avtor: Grizliboy » 24. Februar 2021, 16:36

Kaj takega mogoče ?
https://www.powerstop.com/ - carbon-fiber ceramic ploščice in vrtani diski. Nam še najbližje je poljska "podružnica" - https://amcarparts.pl

Ko izbereš avto, model, leto, te vpraša "Do you want the shortest stopping distance demanded by high horsepower cars/big wheel upgrades?" - da-športnejši setup, ne- normalen setup.
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost