Zadnje zavore legacy

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7427
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Zadnje zavore legacy

Odgovor Avtor: nebivedu » 11. November 2021, 21:22

zato je tista velka lukna na pestu, da zobnik z navojem lahko z izvijačem premikaš in nastaviš širino pakn. ta zobnik je pod zavornim cilindrčkom nad paknama
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 4010
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Zadnje zavore legacy

Odgovor Avtor: danci1973 » 11. November 2021, 23:16

Kolikor vidim, gre za boben zavore, ki so samo-nastavljive...
Morda boš moral ročno potegnit kar nekajkrat, da se ta mehanizem dovolj razmakne...

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1637
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Zadnje zavore legacy

Odgovor Avtor: aleks » 12. November 2021, 10:52

Prvo nastavitev narediš ponavad na roke skoz tisto lukenjco ko delaš servis. Je pa mal nepraktično če ni avto na dvigalu. Nastavt pakne z ročno zavoro, oziroma potegovanjem, meni ni nikoli uspelo, sploh če so ble pakne fejst skupaj, oziroma vijak zelo skrajšan. Če sem pa nastavil v območje par klikov minusa, je bilo pa v redu. Moja osebna izkušnja je, da sem z izvijačem preko koleščka razklenil pakne ravno toliko, da se je slišalo da malenkost podrajsava. Sicer mi je potem enkrat Karli pokazal da se to še nekoliko bolj razklene. Ravno toliko da boben še obrneš na roko, ostalo pa avtomatski napenjalec poskrbi.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 4010
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Zadnje zavore legacy

Odgovor Avtor: danci1973 » 12. November 2021, 12:34

Seveda, glede na to, da z avtomatskim nastavljanjem zadeva gre po 1 klik, je seveda smiselno, da se to razmakne še preden daš boben gor - ravno toliko, da ga pač spraviš gor brez težav, potem pa bi moralo it...

Seveda se zadeva nastavlja tudi ob normalnem pritiskanju na zavoro, ni nujno, da za to uporabiš ročno...

Mislim pa, da vse skupaj ne velja za avte, ki imajo zadaj disk zavore in imajo za ročno majhen bobenček - pri teh se zavorne obloge praktično ne obrabljajo in ni potrebe po avtomatskem nastavljanju.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4634
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Zadnje zavore legacy

Odgovor Avtor: BackW00d » 12. November 2021, 14:39

Ja, če sta zavorna sistema ločena, ponavadi pakna za ročno drži doživljensko, če se le ne odlaminira, kar se pa dogaja pogosto. Saj med zavorno oblogo in nosilec zavorne obloge pride voda/rja z leti. Je pa tisti majhen bobenček dosti slab pri sili in so take ročne ponavadi dosti bolj trde in majo slabšo modulacijo kot tiste na veliki boben, ali pa na čeljust od disk zavore. Vendar za parkirno (za kar naj bi se uporabljala) je povsem OK.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost