Klima... tester
Klima... tester
Pozdravljeni!
Torej na kratko, v avtu (XV, 2012) mi klima ne hladi. Imel sem avto pri Ajniku na Zaloški dva dni in niso mogli ugotoviti napake. Vse komponente so ok, plina dost, mal sicer dofilali, pritiski ok, kompresor dela (se po vklopu sicer takoj izklopi), pomerili so razne vrednosti senzorjev in vse štima. Ampak zadeva ne hladi. Usmerili so me na original servis oz. na original tester, če bo pokazalo kakšno napako kje. Kržič in Štern sta vsaj en teden zasedena in pravita, da tester ne bo itak nič pokazal. V vmesnem času bi probal še kje kaj rešit in dal pogledat.
Zasledil sem, da ima uporabnik Marky tudi original tester, vendar nimam njegovega kontakta. Ima kdo slučajno njegovo številko, lahko tudi na ZS, da ga povprašam glede testerja?
Torej na kratko, v avtu (XV, 2012) mi klima ne hladi. Imel sem avto pri Ajniku na Zaloški dva dni in niso mogli ugotoviti napake. Vse komponente so ok, plina dost, mal sicer dofilali, pritiski ok, kompresor dela (se po vklopu sicer takoj izklopi), pomerili so razne vrednosti senzorjev in vse štima. Ampak zadeva ne hladi. Usmerili so me na original servis oz. na original tester, če bo pokazalo kakšno napako kje. Kržič in Štern sta vsaj en teden zasedena in pravita, da tester ne bo itak nič pokazal. V vmesnem času bi probal še kje kaj rešit in dal pogledat.
Zasledil sem, da ima uporabnik Marky tudi original tester, vendar nimam njegovega kontakta. Ima kdo slučajno njegovo številko, lahko tudi na ZS, da ga povprašam glede testerja?
Re: Klima... tester
Kompresor klime se ti takoj po zagonu ugasne? Torej štarta, pa ugasne? Slab rele klime, pa vklopi, potem pa se pregreje in izklopi, pa ko se ohladi spet ponovi zadevo? Jaz bi preveril releje za klimo.
Mogoče imam še jaz kak rele doma. Bom malo preveril.
Mogoče imam še jaz kak rele doma. Bom malo preveril.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Klima... tester
Ja, kompresor se zažene in po parih sekundah ustavi. Sem imel tudi sam idejo da je kakšen rele fuč, ne bi pa sam čaral kej preveč. Po shemi vidim, da sta dva releja enaka (mislim, da je drugi za ventilator) in bi ju morda zamenjal med sabo. Ne bi rad kakšne p... naredil 

Re: Klima... tester
Danes poiščem, pa te pokličem, če ga imam. Sej avta sta enaka, tako da bi morala imet enake releje, pa bom pogledal, če je enak kot pri mojem.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Klima... tester
nimam nobenega pravega
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Klima... tester
Ni problema. Hvala za trud 

Re: Klima... tester
Zadeva še kr ni rešena. Sem imel avto na drugem klima servisu in tudi oni ne morajo ugotovit kaj je tisti trigger, ki izklopi kompresor. Predlagal mi je, da probamo zamenjat presostat in ekspanzijski ventil. Če ne bo ok, pač raziskujemo naprej.
Zdaj pa, če ima slučajno kdo po čudežu te stvari, se priporočam;
- ekspanzijski ventil naj bi imel št. 73531FJ000
- za presostat ne najdem cifre (?), edino komplet cev s senzorjem je številka 73431FJ010
Preverim tudi pri Gabrcu in uradnih servisih... Ne vem sicer, če ima smisel probavati z rabljenimi stvarmi...
Zdaj pa, če ima slučajno kdo po čudežu te stvari, se priporočam;
- ekspanzijski ventil naj bi imel št. 73531FJ000
- za presostat ne najdem cifre (?), edino komplet cev s senzorjem je številka 73431FJ010
Preverim tudi pri Gabrcu in uradnih servisih... Ne vem sicer, če ima smisel probavati z rabljenimi stvarmi...
Re: Klima... tester
Presostat se da zmerit z voltmetrom/multimetrom...
Ekspanzijski ventil pa je pomoje dosegljiv zgolj če odstraniš armaturko
Pick your posion
Kar se tiče ekspanzijskega ventila. Če je v sistemu smet da je zamašila ekspanzijski ventil, bi se moralo vidit na števcih da na tlačni strani pritisk narašča preko vseh mej.
A ste drugače izmerili z voltmetrom če dejansko signal v elektromagnetno sklopko prekine? Da ni tu problem, da sklopka dobi elektriko, ampak pač ne dela kot bi morala...ker o tem se je že večrkat pisalo na forumu. Sklopka ima stalno napajnaje, ampak se kljub temu ugaša...to se je dogajalo nam na 1.6 imprezi 1996, ter se dogaja tudi kolegu na njegovi 99 imrpezi 1.6.
Ekspanzijski ventil pa je pomoje dosegljiv zgolj če odstraniš armaturko

Pick your posion

Kar se tiče ekspanzijskega ventila. Če je v sistemu smet da je zamašila ekspanzijski ventil, bi se moralo vidit na števcih da na tlačni strani pritisk narašča preko vseh mej.
A ste drugače izmerili z voltmetrom če dejansko signal v elektromagnetno sklopko prekine? Da ni tu problem, da sklopka dobi elektriko, ampak pač ne dela kot bi morala...ker o tem se je že večrkat pisalo na forumu. Sklopka ima stalno napajnaje, ampak se kljub temu ugaša...to se je dogajalo nam na 1.6 imprezi 1996, ter se dogaja tudi kolegu na njegovi 99 imrpezi 1.6.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Klima... tester
Če se ne motim se do ekspanzijskega ventila pride z motorne strani, tik pred požarno steno naj bi bil. Bom vrgel uč pod havbo, ko ga prevzamem. In ja, pravi da so pritiski previsoki.
Jaz nisem štromar ampak predvidevam, da je Ksemar preveril tudi glede sklopke vse tako kot mora. Sem ga pa še opozoril na znane težave s sklopko..
Jaz nisem štromar ampak predvidevam, da je Ksemar preveril tudi glede sklopke vse tako kot mora. Sem ga pa še opozoril na znane težave s sklopko..
Re: Klima... tester
Danes zamenjan presostat, vendar žal težava ostaja. Naslednji teden imam naročen termin pri tretjem majstru. Upam, da bo šlo v tretje rado 

Re: Klima... tester
Danes je tretji 'mojster' ugotovil, da je kompresor zanič in se zato izklaplja. Že ko se na roke proba zavrtet sklopko je čutiti neenakomeren upor in sliši se kot neko klikanje. Ne vem sicer ali je to normalno ali ne, čudi me tudi, da tega Ksemar in Ajnik nista ugotovila.
Torej, iščem kompresor. Ne vem točne oznake, ker nima več nalepke, original številka naj bi bila 73111FJ010. Najraje bi probal dobit rabljenega...
Torej, iščem kompresor. Ne vem točne oznake, ker nima več nalepke, original številka naj bi bila 73111FJ010. Najraje bi probal dobit rabljenega...
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4284
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Klima... tester
Neenakomeren upor in klikanje je pri kompresorju po moje dokaj normalna stvar...
Re: Klima... tester




Pa sej to ne moreš vejret, kaj danes prođe za servis

JKot sem rekel...meri se voltaža na kurčevem konektorju, in če je napetost na magnetu (sklopki) potem se ne sme izklapljat....
ČE elektronika ne izklaplja (se voltaža ne prekinja in je na konektorju konstantna napetost) in se kompresor "izklaplja" potem je kriv kompresor oz. najverjetneje je kriva sklopka sama.
Kar je konec koncev "znana" subaru kompresor klime napaka. Določeni so vzmet sklopke "podložili" da ima (očitno obrabljena) sklopka zopet OK stik in ne drrsava.
To kar sem zdaj napisal nekoga z voltmetrom stane celih 5 minut. Res jeba....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Klima... tester
Kot mi je tale zadnji rekel, se napetost prekine po parih sekundah. Baje ga je priklopil tudi 'direkt' in ker je kao kompresor slab, ne da več kaj dosti od sebe, posledično ni pritiska in ga sistem zaradi varnosti izklopi. Bomo videli, kateri 'stručko' ima zdaj prav 
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost