Cviljenje zavor

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4804
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: klemz » 16. December 2019, 20:40

Aleks kako to ves?

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1103
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: aleks » 17. December 2019, 07:32

žlehtnoba ... :sm kok sem pucal zapečeno litijevo mast ven iz tisith lukenjc... porabu ena in pol spreja za premze in nešeteto koščkov cunjc ... cel popoldan je šel v remeljne za 4 lukenjce spucat. pa črn sem bil od komolcev do čela.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. December 2019, 07:44

Drugič vzemi rumeno čistilo iz eurospina, postavi zadeve po konci in notri našpricaj to rumeno sranje, počakaj pol ure in zlij vse ven. Vso maščobo in zažgane dele razstopi in odtečejo ven. Potem pa samo še obrišeš in nazaj sestaviš.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3907
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. December 2019, 08:21

Kar vsako stvar tudi ni pametno nalivat, ker določena čistila lahko gumo nabreknejo, potem pa imaš celo pi**arijo.

Prav mogoče je, da je Tantal kaj v preteklosti pucal tiste tulke z bencinom, in so gumice nabreknile do te mere, da je čeljust zabetonirana na tiste štifte. Ko je enkrat guma preveč nabreknjena, nobena količina katerekoli masti več ne pomaga...
(ne sprašujte kako to vem, lol)

Tantal, a so ploščice enakomerno obrabljene?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. December 2019, 08:30

Če smo že pri tem; Brake cleaner je "gum cutter", z njim namreč brez problema stopiš gumice ali pa vsaj nabreknejo, če jih pošpricaš. Tako da tudi break cleaner je samo za čiščenje in razmaščevanje diskov.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3907
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. December 2019, 08:58

Ja sej sem lih razmišljal da sem malo štorasto napisal, ker je zgledalo kot da govorim da rumeno čistilo ubije gumice....

V breakcleanerjih je ponavadi terpentin oz. čisti bencin. In ta zadeva ni ravno nedolžna za gumice/o-ringe ipd...

Sam raje gumice in take zadeve čistim z nafto, oziroma kurilcem, ker je cenejš. Itak me na petrolu gledajo čukasto, ko nalivam v kanto kurilca, ker so ziher da mam za v avto (ker seveda to v vse moje bencinarje ful dobr paše).

Problem je pri teh gumicah, ker jih je 100 sort, in vsaka drugače reagira na nek material.
Jaz jih najraje kar z meglijem pucam, ali s poceni verzijo meglia - W5 iz lidla.
Kupil sem že namenski degreaser v potokarju, isto rumene barve pa je bil bolj kot ne ista rit kot meglio.
Če pa mi ni panike smrdet po nafti, pa z nafto oz. kurilcem.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 311
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: ORLY » 17. December 2019, 09:44

A ima kdo navado oz. izkušnje, da po čiščenju in razmaščevanju namaže gumice z glicerinom?
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4804
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: klemz » 17. December 2019, 11:21

Nafta parti po motornem prostoru 🤣

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. December 2019, 12:22

BackW00d napisal/-a:
17. December 2019, 08:58
Ja sej sem lih razmišljal da sem malo štorasto napisal, ker je zgledalo kot da govorim da rumeno čistilo ubije gumice....

V breakcleanerjih je ponavadi terpentin oz. čisti bencin. In ta zadeva ni ravno nedolžna za gumice/o-ringe ipd...

Sam raje gumice in take zadeve čistim z nafto, oziroma kurilcem, ker je cenejš. Itak me na petrolu gledajo čukasto, ko nalivam v kanto kurilca, ker so ziher da mam za v avto (ker seveda to v vse moje bencinarje ful dobr paše).

Problem je pri teh gumicah, ker jih je 100 sort, in vsaka drugače reagira na nek material.
Jaz jih najraje kar z meglijem pucam, ali s poceni verzijo meglia - W5 iz lidla.
Kupil sem že namenski degreaser v potokarju, isto rumene barve pa je bil bolj kot ne ista rit kot meglio.
Če pa mi ni panike smrdet po nafti, pa z nafto oz. kurilcem.
Ja sej tista rumena tekočina/čistilo je nekaj podobnega kot meglio, samo da feltne spuca bolje kot meglio, pa res vsako mastno stvar očisti orenk.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1103
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: aleks » 18. December 2019, 09:08

Jaz mam to včasih za roštilj pucat ... res dobr razmasti.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3907
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: BackW00d » 18. December 2019, 11:54

Ma jst kupujem uno belo peno W5 (lidl) tudi, k jo prodajajo načeloma za pečice čistit.
Našpricaš se naredi pena in odbije maščobo stran brez matranja

BTW: še cvili?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Dimen
Uporabnik foruma
Prispevki: 47
Pridružen: 16. Oktober 2009, 06:05
Kraj: Ljubljana

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: Dimen » 19. December 2019, 08:48

Meni je na ženinem avtu cvililo, ker sem nabavil poceni ploščice. Sem reklamiral, zamenjal za najdražje in problema ni več.
Stranski učinek pocen ploščic je bila tudi totalno črna feltna po enem tednu. Ni bilo samo črno ampak kar rjavo, kot da bi rjavelo.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3907
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: BackW00d » 19. December 2019, 09:33

Saj tudi je rjavelo. Metalični opilki od kompozita/sintra so pač pristajali na platišču.

Ni pa to zaradi poceni ploščice. Dejansko imajo ploščice lahko različno sestavo materialov. In če je ploščica mehkejša bo bolj kadila. Načeloma tudi bolj prijela, ni pa to preprosta stvar. Ker določeni materiali mrzli ne primejo, določeni pa vroči ne primejo. In enega "one size fits all" sistema tukaj ni. VEDNO so kompromisi...Razen če se voziš "normalno" ali po penzjonistično. Tam je potem tko vseeno. (tukaj na tem mestu predvidevam, da se vsaj 80% folka vozi normalno)

Če želiš da malo praši ponavadi nebo nekaj baš prijela oz. da sem točnejši nebo nekaj baš prijela, ob konkretnejšem ali večkratnem zaviranju. Več kot je sintra (železa) notri, bolj ploščica tolerira vročino, bolj tudi praši.
Več kot je notri olj, masti, smol, karbona, silikona itd...bolj bo tiha, manj se bo zažirala v disk, manj bo prašila. Ampak kaj več kot par hitrih ovinkov jo že pripravi do mehkega zavornega pedala ter smradu po zažganih zavorah v kabino.

Sicer če maš 60konjski avto s 1000kg, ti ni problem, ampak ko pa vzameš 1500kilskega AWD subaruja po možnosti z močnejšim motorjem ter težko nogo skozi ovinke ali navzdol, pa hitro taka superduper ploščica, ki prav nič ne praši ne daje samozavestnega občutka ob zaviranju. Pa, ko iz 150km/h na avtocesti valda zadnjo sekundo zaviješ na počivališče lom...pa ti začne po 100m močnejšega zaviranja sistem spuščat zvoke kot da konkord vzletava, to je vse povezano...

Vsekakor pa se določene ploščice in diski ne ujamejo in imaš lahko cel problem. Ali disk brusi ploščico z nenormalno hitrostjo, pa ti zavorne obloge zginejo v 10.000km, ali pa ti ploščica (predvsem tista, ki praši) odbije disk.

Ampak, da vas potolažim, vse ploščica vsaj delno znanih proizavajalcev med 30-80€ so OK. (ATE, textar, brembo, trw, itd...)
Tiste res poceni (10-25€) (blueprint, ashika, pa kaj vem kaj vse še, teh firm je miljon) so ponavadi bolj vprašljive, ker majo materiale res tiste tapoceni, brez neke kemije težke, in pač smradijo cel bok avta....
Sem kupil en tak komplet diski + ploščice za 68€ za Fiat-a pa sem mel same težave. Mrzle niso prijele, si moral res ekstra bolj pritisnit na zavoro, pa po treh ovinkih so se že pregrele...zdržale so pa pa tudi en servis olja...s tem da sem mel črne feltne bolj kot ne vseskozi rjavkaste :(

Pa še to, ko kupuješ brembo, ate, textar itd, kao neke znane firme, maš ponavadi dve ali tri različne kataloške številke takorekoč "istih" ploščic. Tudi cena je lahko različna med 30-60€. Nekje to pomeni samo da je kak dodatek na ploščici, ala, kontakt za indikator obrabljene ploščice. Marsikje pa tista dražja vsebuje dodatke materialov, da manj praši, bolj prime, ne cvili itd tid. Se splača malo preverit in ne kar kupit prvo, ki jo (ponavadi maloveden, ker znajo itak sam kataloge listat) prodajalec ponudi.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3907
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Cviljenje zavor

Odgovor Avtor: BackW00d » 19. December 2019, 09:35

Hotu sm u glavnem rečt:
- Da ne pol jamrat če ste kupil "dej mi tanajcenejše ploščice" v avtomaterialu...
- Pa da ne pričakovat da bo nekaj superduper ker ste kupil "dej mi raj une tanajdražje, so zih boljše"...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost