Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7836
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 01. Februar 2009, 15:18

Ja avto se dejansko pelje kot je treba :D

Uporabniški avatar
jakaTURBO
Uporabnik foruma
Prispevki: 131
Pridružen: 28. Januar 2007, 22:29

Odgovor Avtor: jakaTURBO » 01. Februar 2009, 20:18

Še dobr, da se da pr subaruju tko rešt k pr nekaterih drugih avtomobilih to ne gre, pri enih že zarad same sklopke. Pr moji kroti (C5) sem menjal vztrajnih in sklopko pred 40 000 km in se spet sliši reglanje v prostem teku, sm ful veseu :( :( , pa sm hotu že skombinirat z vztrajnikom od xsare picasso k ma navadn vztrajnik, pa sm kmal vidu da že pr sklopki rata problem, ker ma moj potezno picasso pa postisno sklopko in konc debate od predelavi, se pravi tih bod pa posluš kako grgra not pr menjalniku....
Najraje imam dve vrste živali! POLŽE IN KONJE!!!

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 01. Februar 2009, 21:54

Preizkušeno avto se res pele sem kar
resno :twisted: vozil čez 902 ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 10. Februar 2009, 21:27

gorazd0 napisal/-a: Ko boš pri volji prosim razstavi "mrcino" in pofotkaj; jaz sem jo sicer že imel priliko videti razstavljeno,.. bi blo fino, ker fotk od konkretnega vztrajnika na netu ni.
Rečeno storjeno ;-) nete sem na vrhu pobrusil in zadeva se je odprla:
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _017_1.jpg
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _016_1.jpg
Od osmih batkov sta ostala cela le dva.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _023_1.jpg
Eden od uničenih batkov,v notranjosti vidite vzmet,ki je srce mehanizma.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _022_1.jpg
Posledice uničevanja so vidne na notranjem delu plate vztrajnika :shock:
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _026_1.jpg
Košara sklopke je podobna navadni le višina je nižja
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _027_1.jpg
danci1973 napisal/-a:S kolegom sva se pogovarjala o tem, pa je prišlo do enega vprašanja - a uporaba dvomasnega vztrajnika pomeni, da lamela sklopke nima vzmeti za blaženje?
Lamela je seveda brez vzmeti ker so le te v vztrajniku.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _028_1.jpg
No za konec še rešitev tega problema stari dobri vztrajnik,ki
vam zagotovo ne bo razpadel ;-)
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _006_1.jpg
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 10. Februar 2009, 21:47

u jebemu.. kak krater na vztrajniku! :shock:
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7836
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 11. Februar 2009, 08:11

Da ni na kako mino zapelu :-)

Uporabniški avatar
boxpower
Uporabnik foruma
Prispevki: 42
Pridružen: 28. Julij 2010, 22:34
Kraj: bohinj

Odgovor Avtor: boxpower » 04. Avgust 2010, 00:02

vse pohvale da ste načeli to temo in še bolj pohvalno da se je pri subaruju izšlo s starim ustrajniku,imeu sm ford mondea 2.0 tdci.pri 150k mi je začelo zvoniti nato pa ropotati k da je stara slamoreznica.vstrajnik in potisni lezaj sta me stala 1300 eur lamelo smo pa staro not porinl.kar se tiče teh ustrajnikov je to narjeno samo zaradi udobja, ne pa zaradi kakršnih drugih izbolšav,crkavajo pa pri vseh ker tisti plažilniki u sredini in center po katerem ta stvar laufa ne zdržijo navornih sil.še vedno je bolje vzmet v lameli in fiksni ustrajnik.
vedno za stvar

Uporabniški avatar
Miha
Uporabnik foruma
Prispevki: 57
Pridružen: 11. Oktober 2010, 10:42
Kraj: Hrastnik

Odgovor Avtor: Miha » 22. November 2011, 11:57

Pred nekaj tedni sem bil pri Kržiču na rednem servisu. Spraševal sem kako bi se dalo rešit tisto prekleto cviljenje vztrajnika, pa mi je samo dejal naj se vozim dokler ne bo treba skolpko menjat. Pravi da zdržijo v povprečju sklopke okoli 130 000 km, kar sem mi zdi sicer zelo malo tudi za povprečje. Izhajam iz dejstva da v avtošolah fantje če malo pazijo menjajo med 170k in 200k km. Je pa reku da menjava vztrajnika in sklopke in "vračanje na t.i. stari sistem stane okoli 500 €.
Ima kdo že kake izkušnje s tem?

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Odgovor Avtor: icko » 22. November 2011, 14:15

Enak problem na C jumper. Dobil sem namig da bi zadevo razdrl, pobral vsa čreva ven, sestavil in zvijačil skupaj. Nato na centrirko in nazaj not.
Kdo mi lahko potrdi da bi zadeva špilala.
lp

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 22. November 2011, 17:25

Miha napisal/-a: Je pa reku da menjava vztrajnika in sklopke in "vračanje na t.i. stari sistem stane okoli 500 €.
Ima kdo že kake izkušnje s tem?
Jaz sem jih že kar nekaj predelal in tudi zadevo prvi preizkusil,če si prebral temo potem veš o čem je govora ;-)
Pri meni bi taka menjava prišla okoli 350 evrov.
icko napisal/-a:Kdo mi lahko potrdi da bi zadeva špilala. lp
Po moje,da nihče,ker zadeva že meji na znanstveno fantastiko :lol: ali pa tudi ne.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Odgovor Avtor: icko » 22. November 2011, 18:28

Aaaa Karli pa ravno od tebe sem pričakoval kako konstruktivno. :D
Tam v čepljah pri vranskem imate old school mehanika ki je njega dni pilil razne abarthe in podobno rally mehanizacijo. No govora je bilo tudi o tem in moja teza je v bistvu njegov predlog. 10 do 12 vijakov 12,9 kvalitete zavijačiti oba venca in navoje zalepiti z loctiteom. Scentrirati z izvrtavanjem mesa na centrirki, postružiti in to naj bi bilo to. Ven dobiš togo zadevo.

Meni je bilo bistvo vprašanja naslovljeno na forum kot motto več glav več ve.
Thomas, Aljoša, zdrava kmečka pamet?
lp
ps. Gre za to da ne morem dobiti klasičnega vztrajnika za ta avto, še enega enakega pa se mi ne daje notri in čez 100000 spet ven.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 22. November 2011, 19:31

Pri dvomasnih lamele nimajo federc (če prav vem); je to problem?
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Odgovor Avtor: icko » 22. November 2011, 19:44

Sem šel prav sedajle pogledat. Res nimajo. Vmes je zabasana plastika. Jebenti. :twisted:
lp

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 22. November 2011, 20:51

No vidiš pa si si sam odgovoril dovolj konstruktivno :lol:
Raje se pozanimaj,če paše od katerega starejšega modela navaden vztrajnik kot pa,da izumljaš toplo vodo,teh Jumperjev je malo morje ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
Miha
Uporabnik foruma
Prispevki: 57
Pridružen: 11. Oktober 2010, 10:42
Kraj: Hrastnik

Odgovor Avtor: Miha » 22. November 2011, 21:03

karel napisal/-a: Jaz sem jih že kar nekaj predelal in tudi zadevo prvi preizkusil,če si prebral temo potem veš o čem je govora ;-)
Pri meni bi taka menjava prišla okoli 350 evrov.
a to velja tudi za take kot je moj, letnik 2005

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov