Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Odgovor Avtor: icko » 22. November 2011, 21:03

Moj je tazadnji model 3.0 Alternative ni.

lp

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 22. November 2011, 21:07

Miha napisal/-a:a to velja tudi za take kot je moj, letnik 2005
To velja za vse ;-)
icko napisal/-a:Moj je tazadnji model 3.0 Alternative ni.lp
Kaj pa od 2,5 :?:
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Odgovor Avtor: icko » 22. November 2011, 21:18

Mehankarji na fiatu pravijo da ni variante pa tud 3.0 motor ni evolucija 2.8 ampak čisto nova zasnova, kot tudi menjalnik.
lp

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 22. November 2011, 21:28

A si vprašal kakega majstra, ki ivecote šraufa - namreč pgromno delov lahko med tema motorjema zamenjaš (iveco 3.0 in fiat 3.0), mogoče lahko tudi vstrajnik.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Odgovor Avtor: icko » 22. November 2011, 21:50

Thx. Bom še to prašal.
lp

Uporabniški avatar
Miha
Uporabnik foruma
Prispevki: 57
Pridružen: 11. Oktober 2010, 10:42
Kraj: Hrastnik

Odgovor Avtor: Miha » 22. November 2011, 22:03

karel napisal/-a: To velja za vse ;-)


No potem se pa slišiva ko bo čas za menjavo? ;-)

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4802
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Odgovor Avtor: klemz » 23. November 2011, 16:55

Ko sm ti pa jst omenu Karlija pod hruško si pa gledu k žaba lejšnk :lol:

PACO
Uporabnik foruma
Prispevki: 47
Pridružen: 03. Junij 2011, 14:09
Kraj: Ivančna Gorica

Odgovor Avtor: PACO » 19. December 2011, 15:29

Podmazovanje vzmeti na vztrajniku je na Outbacku 2,5, l.05 pomagalo le za kakih 5000 km,zdaj imam pa spet radio bolj na glas, da živci ne trpijo...
Ima kdo mogoče že kako izkušnjo z alu vztrajnikom,ki ga čez lužo ponujajo za cca 300$ + stroški.Tam so mnenja o prednostih tega precej deljena.
Že klasični vztr.je precej lažji od dvomasnega sranja,zato ne vem,če je sploh smiselno kupiti alu varianto?

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 19. December 2011, 15:47

PACO napisal/-a:Podmazovanje vzmeti na vztrajniku je na Outbacku 2,5, l.05 pomagalo le za kakih 5000 km,zdaj imam pa spet radio bolj na glas, da živci ne trpijo...
Ima kdo mogoče že kako izkušnjo z alu vztrajnikom,ki ga čez lužo ponujajo za cca 300$ + stroški.Tam so mnenja o prednostih tega precej deljena.
Že klasični vztr.je precej lažji od dvomasnega sranja,zato ne vem,če je sploh smiselno kupiti alu varianto?
Glede na to, da je ravno masa tisto, zakaj sploh je vztrajnik, ne.

Lažji vztrajnik je smiseln le za 'dirkalne' variante, kjer je tistih nekaj milikonjev pri pospeševanju pomembnih in lahko imaš toliko višji prosti tek, da majhna masa ne moti.

D.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 19. December 2011, 15:49

Alu ne; pravtako ne kombiniranih (alu-železo); če že, potem žaleznega olajšanega;
priporočam pa da daš navadnega original not (rabljenega seveda); je že ta ene 2 kg lažji.
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 19. December 2011, 17:27

karel napisal/-a: Navaden 9,1kg
Dvomasni 12,1kg
Tudi ceno sem že enkrat napisal in vključuje:
-Rabljen navaden vztrajnik (za vsak slučaj ga še pred vgradnjo nesem podrejat,da je zagotovo raven)
-Novo sklopko
-Ter seveda delo ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

PACO
Uporabnik foruma
Prispevki: 47
Pridružen: 03. Junij 2011, 14:09
Kraj: Ivančna Gorica

Odgovor Avtor: PACO » 23. December 2011, 08:51

Hvala lepa za vse odgovore.
L.p.

PACO
Uporabnik foruma
Prispevki: 47
Pridružen: 03. Junij 2011, 14:09
Kraj: Ivančna Gorica

Re: Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Odgovor Avtor: PACO » 01. Junij 2012, 16:37

Kako sem se rešil DMF-ja (WTF-ja :thdwn ), ali zakaj je življenje spet lepo :c

Vem, da obstajajo cenejše rešitve, saj smo o tem že debatirali.Avto sem kupil s praktično novo sklopko,celo račun zanjo sem dobil zraven,potem se je kmalu po nakupu začelo cviljenje, ki mi je paralo živce.Podmazovanje DMF-ja je izguba časa, denarja in dela,zdaj to vem,saj je pri meni pomagalo za kakih 5000km.Potem je bilo spet vse po starem,cviljenje,škripanje,itd.
Sklopko sem dobil z dobrim popustom(336,00€=polna cena), SM vztrajnik pa že sicer ni predrag.Mehanik mi je, iz izkušenj odsvetoval rabljen vztrajnik.
To je to,vse funkcionira kot se šika za Subarujca.
DSCN0610.JPG
DSCN0611.JPG
DSCN0614.JPG[attachment=[attachment=0]DSCN0614.JPG
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Odgovor Avtor: danci1973 » 17. Julij 2016, 22:36

Relativno zanimiv video o DMF:

http://www.youtube.com/watch?v=P-qghjeDS_Q

Matija
Uporabnik foruma
Prispevki: 49
Pridružen: 14. Oktober 2016, 17:30

Re: Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Odgovor Avtor: Matija » 15. Oktober 2016, 23:42

Lp
Meni se pa zadeva z enomasnim vstrajnikom ni izšla.
Šlo je za legacy 2.0 disel 2009. Dvomasni vstrajnik sem zavariv in dal podrejat in scentrirat. Avto je sicer dokaj normalno deloval(tresenje motorja, čudni šumi, v prostem teku je biv nek ropot slišat iz menjalnika) vendar se ni dalo speljat brez tresenja.Z avtom je blo na ta način narejeno 15000Km. Sedaj pa sem enomasni vstrajnik zamenjal nazaj z dvomasnim in avto deluje popolnoma drugače. Vožnja je čisto drugačna,vsaj tako pravi kolega-lastnik vozila.
Lp

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost