Maroko prvi maj 2010 (potopis stran 3)

Subaru srečanja, kawe, izleti, predlogi,...
Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 05. Maj 2010, 11:45

Dobra sta. Dobrodošla. Upam na kak krajši potopis v tej temi :-)
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6183
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 05. Maj 2010, 22:14

Evo počasi se sestavljam skupaj od 2800km prevoženih v 36 urah. Maroko (200km), Ceuta,(10km) Španija (1200), Francija(600km), Italija (700km) in domov v Slovenijo(90km).

Vse skupaj po 7700km prevoženih brez enega zastoja, brez kakšnih hujših problemov, 63km pred domom doživiva zaporo na avtocesti in stojiva tam ko bedaka. Mislim, a v tej zakotni državi res ne moremo eno leto brez da bi obnavljal kake avtoceste ali imel zaporo na avtocestah.

Malo o opremi:
Od opreme na avtu ni bilo nič posebnega. Reden servis preden sem šel (menjava vseh tekočin in dodatna filtra za zrak za menjavo po potrebi). Komplet flik in injekcij za krpanje gum, jack (120cm dvigalka), lopata, 2 rezervni gumi (bridgestone dueler HT) na feltnah in 3 kante za gorivo (2x 20l in 1x 10l). Pa manjši kovček z orodjem (ključi, gedore, vijaki, matice, objemke, spone, vezice in podobno). V avtu pa še dodan inverter 12 na 220V (350W) za napajalce in računalnik.


Samo potovanje (bolj kot osnutek, bom še kaj dodal):
Sobota 24.04.2004.
Odšla sva preko italije in francije proti španiji. Prvi dan je bilo 1200km vožnje, potem pa kratek počitek (spanje v avtu) in spet vožnja. Vmes malo poslikanih slikic, drugega nič.

Nedelja 25.04.2010
Valencia, ogled mesta iz avta, potem naprej po španiji do granade, kjer sva spet prespala.

Ponedeljek 26.04.2010
Preko španije (iz granade) do mesta Algeciras, kjer sva se vkrcala na trajekt in 1,5 ure vožnje do ceute (španska enklava - dražje kot sama španija). Odšla sva ob 13h, v maroko sva prišla ob 12:30 - 2 uri zamika, kar naju je zelo motilo naslednje dni. Na meji na hitro podkupiva 2 uradnika, vsakega z 20DH (10DH je 1 EUR) in po 15 minutah sva v maroku. Sledi prvi šok, vožnja je zelo tekoča, vendar se vsi rinejo, trobijo in na splošno ne spoštujejo nobenega predpisa, razen zakona močnejšega ali drznejšega. Hitro se uvedeva v ta promet in po uri ni bilo več nobenega problema, vožnja je spet postala užitek in bilo je prav sproščujoče. Nikjer več nisi rabil ustavljat, povsod si se zrinil in edino resno pravilo je bilo, mimo policajev po omejitvi, ker te bo drugače stalo 40 evrov, vse ostalo je pa dovoljeno, le kupe železja v obliki kamionov spusti ko se rinejo pred tebe. O tem, da na zaprti avtocesti (ograja okoli, plačilo cestnine) ustaviš, ker gre čez cesto čreda ovac, do kolesarjev in motoristov v nasprotni smeri, ter pešcev in štoparjev niti ni treba razpravljati. V maroku vidiš vse to in še več. Me pa zanima če ima še kakšna država tok mercedesov 240D in 300D na svojih cestah. Tukaj jih je namreč ogromno. "Registrirani" pa so povprečno za 7 oseb, ker po toliko se jih najmanj zbaše v avto in se potem vozijo naokoli. Večinoma so to taksiji, ki vozijo med mesti (na relacijah). Po slabi uri in pol vožnje prideva do kampa. Kamp na vrhu hriba, iz hriba pa se vidi celo mesto chefchauen. Avto, šotor, 2 osebi, 9 evrov. WC katastrofa, topel tuš 1 evro, ostalo pa sicer urejeno in brez smeti.


Torek 27.04.2010
Zjutraj prvi šok. Zbudiva se ob 4h (zamik 2 uri) in nikakor zaspat nazaj. Nič pa bova pojedla zajtrk. Mirno brez hitenja se spraviva zajtrkovat in po dveh urah sva bila najedena in pripravljena za na pot. (okoli 6h) se pa pojavi že prvi trgovec, ki se čez ograjo steguje in naju na vsak način hoče prepričat da je njegov haš pa že najboljši in da naj ga kupiva. Seveda ga odkloniva, spakirava stvari in se odpraviva naprej novim dogodivščinam naproti. Pot naju je vodila skozi razgibane terene, vendar vse porasle s travo, grmičevjem, drevesi in velikimi gozdovi. Prav zanimivo, kako se potem vse to počasi spreminja v puščavo. Dežela raznolikosti. Pot naju vodi mimo Volubilisa, kjer je najbolj ohranjeno rimsko naselje sredi ničega. Nekoč so imeli tople vrelce in je bilo to mesto kot neko zdravilišče. Po tleh še vedno slikice izpred par tisoč let.
Po ogledu Volubilisa nadaljujeva v Meknes. Ogledava si staro mestno jedro, tržnico in se odpeljeva naprej v Fes. Tam pa zaradi prihoda kralja polno policistov, zastav, gužve in zato nadaljujeva naprej proti puščavi. Dežela ob cesti se spreminja vedno bolj v kamen, z zelo malo rastlinja.
Popoldne se peljeva mimo mesta "maroška Švica", turistično mesto, kjer so vse hiše zgrajene v švicarskem stilu in raj za bogataše. Seveda se odpeljeva naprej, ker je ta varianta za naju orenk predraga. Nadaljujeva proti mestu Azrou, kjer pa ob cesti vidiva pravi grad narejen po zgledu evropskih gradov. Seveda se morava ustavit. Ugotoviva, da je to kamp. Seveda veselo zapeljeva vanj. Se sparkirava in po pogovoru z lastnikom in delavci ugotoviva da ga delajo že 5 let, vmes jih je 2x premagal sneg (ja v tem delu pozimi sneži) enkrat pa lopovi, ki so pobrali denar v naprej in ... . Ja tudi tam se to dogaja. Hčerka lastnika študira in živi v Avstriji zato tudi grad v takem stilu. Cena nočitve v kampu pa smešno nizka. 8 evrov za avto, 2 osebi in šotor, pa še bageto nama je zastonj potalal (za večerjo je bila odlična). Zanimivo je bilo to, da so v kampu imeli celo ločevanje odpadkov (pohvalno za državo, kjer smeti "potujejo" naokoli z vetrom). V kampu srečava prva slovenca in 2 nemca, upokojenca, ki potujeta po maroku s svojim kamperjem. OPovesta par zanimivih stvari, kaj in kako si ogledat, ter nama podarita zemljevid Maroka. Povesta tudi za Aija, ki ima oglede v puščavo s terenci, kamelami, možno je prespati pri njem ali v puščavskih kampih ter pri tuaregih in podobno. Seveda pade odločitev, jutri greva v puščavo do Alija.


Sreda 28.04.2010
Zjutraj greva mimo opic, ki jih malo nahraniva z prepečencem. Mal poklepetamo, se povohamo in gremo pogledat največjo cedro v afriki. Je res ogromna.
Pot nadaljujeva preko hribov in prelazov ter manjših mest na poti v Merzougo v puščavi Chebbi. Ob cesti vedno manj rastlinja, vse bolj se kaže črna puščava, na robovih pa sipine, na levi strani rjavkaste, na desni oker. Obišče naju tudi prvi mali "tornado" (peščeni vrtinec - zrak vrti pesek v krogu in zgleda kot tornado) in si ga z veseljem ogledava, ker se vozi ob nama, potem pa pred nama na cesti. Popoldne dospeva do Alija. Prvo naju povabi na čaj, povabi naju na kopanje v njegovem bazenu, potem nama da ključe od sobe, da se malo urediva. Za pozno popoldne se domenimo za malo vratolomne vožnje z landsruizerco po sipinah. Seveda voznik misli impresionirati, vendar kmalu ugotovi, da ne vreščiva in da bo moral pokazati kaj več. In je, pol ure smo rabili, da smo avto odkopali, ker se je po skoku zaril v premehko mivko. Po uri in pol vožnje pa smo se odpravili na večerjo. DObrote so kr šibile mizo. Preveč hrane za samo 2 osebi, ampak bilo je res dobro.

Četrtek 29.04.2010
Iz puščave ...
Napačna odločitev za bližnjico med dvema mestoma. Cesta v osnovi bi morala biti dolga 42km, voditi pa bi morala voditi čez goro (2500m), vendar jo je obilno deževje odneslo, a bila je prevozna za 4x4 vozila ("kao"). Seveda jaz nebi bil jaz, če nebi kaj zaje*al in tako sva šla to pot pogledat. Pogledi iz prvega dela poti fenomenalni, bilo je res veliko in lepo za videt, tudi pot je bila široka, gladka in normalno prevozna, počasi pa se je pot začela spreminjati, ostajale so samo skale, zdrobljeno ostro kamenje in peščeno skalnata stvoritev, ki jo je nanesla
deroča voda. Pot je prevozila toyota (BFGoodrich AT in tam okoli 265 širine, kar vidiš samo na terencih alias jotah v maroku) najbrž par ur pred nama (ker je dan pred tem deževalo in so bile kolesnice še sveže). Odločila sva se napačno, odločil sem se napačno, da nadaljujeva, če je šla toyota, bo šel tut subaru. Prvih 20km je šlo dobro. Prevozila sva 2 gori (2500 in 2700m) in počasi bi se morala pot že spuščati v dolino, ta pot pa je šla samo v hrib in pot je postajala vedno bolj skalnata in skale vedno bolj ostre. Par skokov čez skale, par padcev v luknje, pa je šla prva guma. Ker je AT guma bolj vzdržljiva in bolj ojačana kot navadna cestna, snamem gumo, da bi jo zaflikal, vendar je luknja prevelika. Nič, menjava z rezervno HT in nadaljujeva. Prihaja že do prve slabe volje, adrenalin pa teče v potokih, ker ne veva, kako se bo končalo. Hribi so nevarni, nad 2500mnv pa je ponoči lahko že orenk mraz, zapade sneg ali karkoli, pot pa gre še vedno v hrib in nikjer nobene "otvoritve" hribov, da bi se videlo v dolino. Hkrati pa za "dobro" voljo začne padati še dež.
Vmes parim familjam (ki so zgubile očitno vse, saj so spali v šotorih pod skalami) podariva bombone, vodo in par drobnarij, ter se peljeva naprej. Skale in kamenje vedno bolj drsajo po podnu avta, izpuh se sedaj že orenk sliši, hribov pa še vedno ni konec. En za drugim se kažejo in pot vodi na vrh najvišjega v tistem delu. GPS kaže že 3200mnv, dan se počasi zaključuje (ob 8h je bila že tema v maroku), ko se končno pojavi prvi znak, da gre pot tudi na drugi strani v dolino, ker višjega hriba ni več pred nama, samo še en je in pot vodi nanj. Malo pred vrhom pa šok. Še enkrat poči guma. Ista stran, fak, pa je šla rezerva. Nič, zamenjava gumo in še več slabe volje, saj nimava nobene rezerve več, pot je pa najbrž še zelo dolga. Noč bo kmalu tu, bencina tudi že zmanjkuje, zato dava kanto iz strehe in natočiva 20 litrov v tank. Začneva se odločat, če nebi bilo bolj pametno po teh ostrih skalah nazaj. Ampak za nazaj je okoli 60km po skalah, čez par previsov, čez katere sva prej skočila in podobno. Odločitev pa je padla, tudi če gre še ena ali pa vse gume in odpade auspuh, iz 3200 je treba priti dol in greva naprej do konca. Urša pa med hojo okoli avta naleti na okamenel fosil v kamnu. Sreča v nesreči, da sva med potovanjem našla okoli 4cm velik fosil. Po parih km se je vse odprlo in začela sva se spuščati. Vmes vidiva človeka, ki hodi ob potočku v hrib. Očitno moški del familje, ki sva jim prej podarila par drobnarij. Pove da je vsaj 2 uri do asfalta in da je pot zelo slaba. Dava še njemu par čokolad v zahvalo in se odpraviva dalje. Še vedno je ropotalo po podvozju, tolklo po izpuhu in nabijalo amortizerje na skalah. Pojavljala pa se je že nova težava. Osnovna pot je vodila ob potočku, vendar je zaradi obilnega deževja cesto spralo in namesto poti so bile sedaj zelo ostre skale, novo pot pa sva si poiskala zato po potočku. In ta potoček je počasi postajal večji, bolj pretočen in globji. Na koncu je bil že rečica, globoka tudi po pol metra (voda je pri počasni vožnji špricala čez streho). Na srečo je po 15km pot zavila na zemljo ob rečici in počasi se je ta pot začela spuščati po pašnikih (torej je bilo sedaj vsaj 1700mnv). Na koncu v daljavi zagledava pobiča ki teče proti nama. Ponudiva mu par bombonov in pokaže nama kje teče asfaltna cesta. YESSSSSSSS, končno sva nazaj! Ne bova ostala na gori! Še kaki 2 uri vožnje in parkirava na varovano parkirišče pred hotelom. QL, hotel, greva vzet sobo, sej ni važno kok stane, sam da se spočijeva. Soba z zajtrkom za 15 evrov po osebi z WCjem in tušem , ter bakonom s pogledom na staro mesto. Hvala nekomu. Samo še padem v posteljo in zaspim.


Petek 30.04.2010
Zjutraj se zbudiva. Zajtrk, potem pa iskat možaka, ki bo popravil in zakrpal vsaj gume. Najdeva vulkanizerja. Pokaževa gumi in mojster pove, da to pa res ni problem, sej je luknja samo 2cm velika, pa še na boku je, sej tam se ne voziš. (pri nas tako gumo vržeš stran, tam pa jo poštimajo). Seveda gumi zaflika za 30 evrov in v to ceno sta všteti tudi 2 zračnici. Seveda nima centrirke, ampak za po afiki je že to odlično. AT gumo nazaj na avto, HT na prtljažnik in nadaljujemo vožnjo. Seveda za izpuh nisva več iskala, ampak greva naprej. Mogoče bodo tam kakšni majstri, pa bodo poštimal. Tako sedaj pot nadaljujeva proti vejim mestom.
Quarzazate je eno večjih mest in ima muzej filma. Kulise, ki so jih porabili za različne filme (gladiator, mumija,...) so shranjene v muzeju, tako da se jih da videti. Malo poslikava, si ogledava še palačo in nadaljujeva proti Marrakechu. V mestu iščeva hotel ali kamp, vendar je gužva povsod. Nek bumbar naju hoče na vsak način odpeljati v bordel, da tam lahko dobiva sobo za 50 evrov na noč. Ker nama ideja ni všeč se kar z avtom zapeljeva po starem delu mesta, si ga ogledava iz avta in zapustiva, ter pot nadaljujeva proti Casablanci. Tam pa podobno, poceni hoteli zasedeni in si tako spet ogledava mesto iz avta, ter se odpeljeva v Rabat. Tam pa ob polnoči najdeva hotel. Seveda je bila cena več kot "ugodna". 100 evrov na osebo. Ker sva prišla ob polnoči pa se zdilava za popust. 153 evrov za oba. V sobi pa hmmm. Ni bila samo soba. wc posebaj, kopalnica večja kot jo imava doma, spalnica ogromna z 42colskim tv-jem, internet. Balkon, mah kakšen balkon, terasa z vrtom in ležalnikom. Po drevesih na vrtu pa sveže pomaranče. Lepo. Še malo brskanja za novicami po netu in spat. Zjutraj pa v kopalnici 2 5cm dolga ščurka, bljak. Tut v takih hotelih imajo ščurke. Sevda so bili to edini ščurki, ki sva jih videla v Maroku, tako da sva pač to spregledala. Ampak povedat osebju sva pa mogla.

Sobota 01.05.2010
Po uspešno prespani noči v hotelu za 100 evrov na osebo in obilnem samopostrežnem zajtrku sva se odpravila stran od mest. Gužva ni za naju, mir in samota je boljša. Pogledala sva si še eno mesto na hitro in odšla v kamp, kjer sva prespala prvo noč in se tam spočila (seveda so nama v kampu spet prodajali haš, ampak spet so zvisel). Ob poti do kampa sva videla še delavnico, v kateri so delali in obnavljali avtomobile, tako dasva probala srečo. Za borih 6 evrov, nama je pošvasal izpuh. Fino, avto ima spet normalen zvok. Pred nama je Dan počitka, vendar vseeno čas za ogled motorjev ob bližnjem hotelu, kjer bo od 3. do 7. maja tekma z motorji. Obilo motorjev in tudi obilo gledalcev. Nič, greva v kamp. Se bova vsaj spočila.

Nedelja 02.05.2010
Po dnevu počitka sva se zjutraj odločila, da bova šla peš v mesto in si ga bolj detaljno ogledala. Seveda po pol ure hoje po mestu se je našel človek, ki je vse pokvaril. Ker je Urša imela samo majico s kratkimi rokavi in je kazala roke jo je moški seveda hotel šlatat, ker pri njih je v navadi da so ženske vse pokrite. Po tem sva se odločila da greva nazaj v kamp in da kasneje ponoviva obisk mesta, seveda Urša z dolgimi rokavi. in bogatejša za še eno izkušnjo. Zvečer pa zgodaj spat, ker naspati se je treba, jutri je dolga pot pred nama.

Ponedeljek 03.05.2010 in torek 04.05.2010
Zgodnje vstajanje (ob 6h), vožnja 50km ovinkov so avtoceste, potem po avtocesti do tangierja (cena 1 eur). Neverjetno kako so ceste prazne ob tej uri (seveda ko pa šele ob 10h začnejo maročani lest iz svojih lukenj, še uščiješ se u miru ob cesti, brez da bi ti kdorkoli kaj prodajal). Na meji spet formalnosti, le da so bile tokrat dražje, ker je bilo 1000 ljudi, ki so hoteli ven iz maroka in bi čakala ure in ure, tako pa sva za 20 evrov v 10ih minutah zunaj. In končno, ceuta. Še par ovinkov, ulic in sva pred pristaniščem. Seveda nama ob poti spet veselo hočejo prodati vsaj 3 karte več kot jih rabiva, vendar jim veselo mahava nazaj s povratnimi kartami in peljeva naprej.
Ob 11:15 nas začnejo nalagati na trajekt. Ker sva med prvimi sva prva tudi v lokalu na trajektu, kjer spet jeva odlične sendviče, ki so orenk predragi (3.95 eur en), vendar so res dobri.
Po uri in pol nadaljujeva pot proti gibraltarju. Za gibraltar se odločiva, ker imava še čas. Veselo se zapeljeva v mesto. Cene več kot ugodne na poglded, dokler ne kupim vrečke bombonov. Wouldd you like to pay in pounds or in EUR, se sliši iz ust prodajalke. EUR, ji veselo povem in kar naenkrat cene niso več ugodne. Iz 1.55, kot je bilo napisano za ceno nastane 1.84 EUR. Auč, boli. hitro ven iz štacune in naprej do "cable car"-a. Z žičnico potem pogledat 402m visoko goro sredi gibraltarja in vseh 6 pasemskih in edinih evropskih opic (ostale so pobegnile v evropske parlamente).
Pot sva potem nadaljevala proti valenciji, kjer sva si mislila ogledat podvodni živalski vrt. Na poti je nebo postajalo vedno bolj črno zato sva se odločila, da bo to projekt za kak vikend in sva spremenila načrt. Greva domov. In začela se je vožnja domov. Prve padavine in vetrič. Uršo pripravim, da malo zaspi, da me bo potem zamenjala in začnem voziti. ob 3h zjutraj je že 1400km za nama. Na kratko zapeljem na pumpo, pa potem oba zaspiva za ene 3 ure in potem nadaljevanje naprej in naprej. Torek ob 11h prestopiva slovensko mejo in samo še 90km do doma. A še en šok. Po 7700km prevoženih in 63km pred domom kolona, vse stoji, vsi štirje smerniki in čakanje. Na srečo se kmalu vse uredi in doma sva v dobre pol ure. Še pozdrav psom, ki sta naju pričakala doma in spat.


Slikice pa nalagam na moj album, zato bo treba malo počakat. Jih je toliko da bo delalo par ur, preden jih bo naložilo, zato bom dal link kasneje.


Je pa še ena odločitev padla. Vedno vsaj z dvema avtomobiloma (je manj stresno, ko imaš backup) in po možnosti z enakim avtom kot je najin, da je lahko le eno orodje in več ostalega zraven.

Razmišljam celo o tem, da bi si orenk povišano prikolico naredil, da bi imel večino stvari tam, na njej pa šotor. Tut taka slikca se najde med slikanimi v maroku.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne 06. Maj 2010, 02:49, skupaj popravljeno 3 krat.

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1016
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Odgovor Avtor: vrecha » 05. Maj 2010, 22:45

Lepo sta tole odpeljala. :fewefw
Bo kakšna živa predstavitev v sliki in besedi?
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6183
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 05. Maj 2010, 22:47

vrecha napisal/-a:Lepo sta tole odpeljala. :fewefw
Bo kakšna živa predstavitev v sliki in besedi?
Mogoče, vendar pomoje bolj ko ne privat al pa v kakem lokalčku, ko se nas bo kej več dobilo skupaj, pa se prinese še netbook in projektor zraven.

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2364
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 05. Maj 2010, 22:52

Lepa predstavitev, je blo luštno brat ;-)

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 05. Maj 2010, 22:57

Prebral v enem šusu; krasno!.

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 05. Maj 2010, 23:19

gorazd0 napisal/-a:Prebral v enem šusu; krasno!.
podpis!

ps
lokalcek s platnom se bo pa ze najdl! :)

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6183
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 05. Maj 2010, 23:20

Še slikce se počasi pretakajo na net.

Tukaj so slikce:
Pot v Maroko
http://www.mojalbum.com/nebvedu/pot-v-maroko

Letanje po Maroku gor in dol
1. del
http://www.mojalbum.com/nebvedu/maroko
2.del
http://www.mojalbum.com/nebvedu/maroko-1
3.del
http://www.mojalbum.com/nebvedu/maroko-2
4.del
http://www.mojalbum.com/nebvedu/maroko-3
5.del
http://www.mojalbum.com/nebvedu/maroko-4


Iz gibraltarja in poti domov.
http://www.mojalbum.com/nebvedu/pot-nazaj

Vse slike so pomanjšane iz 4000X3000 na 1200X900, tako da če si kdo zaželi kako slikco v "naravni velikosti", jo lahko dobi po mailu, ali pa jih zapečem na DVD.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne 06. Maj 2010, 00:21, skupaj popravljeno 3 krat.

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1350
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Odgovor Avtor: mesecnik » 05. Maj 2010, 23:53

Lepo, da se vama je vse izšlo in da sta prišla domov v enem kosu. Slikovno-besedna predstavitev pa tudi mene nadvse zanima. :-)

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6183
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Maj 2010, 00:03

Če je tok zainteresiranih pa res lahko v kratkem kej nardimo. Rabimo samo plac in projektor. Pomoje bo projektor največji problem, plac se hitro najde - kak lokalček s privat sobo.




Evo še popravilo prednje šipe. V petek bo zamenjana. Cena z delom 200EUR (ker sem bumbar in nisem šip zavaroval kot vedno - vedno jih namreč zavarujem, samo sedaj, ker je avto samo za 3 mesece zavarovan, do poteka original registracije, nisem plačal tisih par evrov za delni kasko divjad in stekla).
Kaj češ, pač še teh 200 evrov zraven prištejem k ceni potovanja. Na srečo sem preklical več firm, ker v carglass-u mi je naračunal skoraj 400 evrov z delom vred.


Končna ocena je sedaj 7763 kilometrov, 846 litrov goriva, 2100 evrov denarja (od tega okoli 1000 evrov za gorivo in okoli 250 evrov za cestnine, ostalo pa za popravili in zelo drag hotel, darilca, stvari ob poti, ki so ti zanimive, ter hrano in pijačo za 2 osebi), nekaj popravil in živcev, čez 2000 slik, pa eno veliko doživetje, ki ga bova ob prvi priliki spet ponovila.
Vsekakor pa naslednjič več konzerv (jota, pasulj in podobno), da samo pogreješ in streseš na krožnike, kruh se kupuje dol, voda pa je naša neprimerno boljša. Če računaš na dan za kosilo 1 konzervo, ter za zajtrk kako pašteto ali marmelado, nekaj za večerjo, ter po 3 litre vode na osebo, pride za 10 dni ne tako veliko vsega. Midva sva hrane še kar nekaj domov prinesla, vode pa samo en liter, pa še to sva kupovala dol, ker nama je je hitro zmanjkalo, pa sva imela 5 paketov po 6 liter in pol flaš s sabo. Tako da naslednjič manj hrane in več vode.




Tukaj pa je še slika poti po maroku. Z rdečo sem označil pot na kateri sva imela probleme, modra pa je pot, po kateri sva vozila. Rdeča ni čisto prav začrtana, mislim da sem en del falil in da bi moral še bolj na sever. Na žalost pa nisem shranjeval trackov v GP, tako da nimam nobene poti v GPS-ju.

http://www.shrani.si/t/1p/s9/12Q5ckVG/moroccolarge.jpg

Pa še original slikca, da se vidi, kje ni poti in da je Ali čisto na samem v puščavi.
http://www.shrani.si/t/h/WJ/wX2nlGI/moroccolarge1.jpg



Nekako upam da bova naslednjo pomlad (če se že prej ne pojavi možnost) spet odšla na daljše potovanje. Upam, da se bo še kak subarujček našel na poti zraven, da ne bova čisto sama, kar pomeni manj stresa in problemov in da bo ravno tako lepo kot je bilo sedaj.
Upam da bi si šel še enkrat ogeldat maroko, vendar naslednjič bo orenk drugače. Šel bi dol do Alija in od tam naprej po obrobju puščave proti zahodni sahari. Do maroka pa bi tokrat šel s trajektom od genove do tangerja. Sicer se voziš nekaj časa z ladjo, ampak vseeno bolje kot vozit po teh cestah in denar zapravljat za bencin in cestnine. (na ta način bi prišparal še okoli 500 evrov).
Pot je brez problemov primerna tudi za manjše otroke, trgovine s potrebščinami so na vsake par kilometrov, v večjih mestih so trgovski centri, ki so večji od naših city parkov, notri pa dobiš vso robo kot v naših city parkih, le da je 3 do 4x cenejša (polnilec in 8 AA baterij (2500mAh) za fotoaparat je stalo 10 evrov), tako da lahko vse dobiš tam.
Bencin imajo na vsaki pumpi, tako da sva brez veze trogala kante z gorivom na strehi. Pač so tako vsi govorili in opisovali na netu, kot da dol ni bencina in da ga res težko najdeš, v resnici pa ima vsako še tako majhno selo vsaj 2 pumpi in na obeh imajo tako dizel kot 95 oktanc.

Tole pot (obarvana modro) bi šel prevozit celo. Okoli 4000 do 4500km je poti in imaš resnično veliko za videt. Od slapov (ki se resnično hudi), do rek, jezer pa od puščav, oaz in gorovja, ki je veliko višje kot slovensko.
http://www.shrani.si/t/1E/7b/4nLcD8S7/moroccolarge2.jpg

Uporabniški avatar
bojc T
Član Subaru kluba
Prispevki: 1447
Pridružen: 30. April 2006, 10:52
Kraj: Nožice

Odgovor Avtor: bojc T » 06. Maj 2010, 08:03

Zelo zanimivi doživljaji :D
Lp

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1016
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Odgovor Avtor: vrecha » 06. Maj 2010, 08:09

Poceni si prišel skozi s tem steklom. Ko sem jaz menjal na Foresterju (zavarovano, na srečo), je bil račun za zavarovalnico dobrih 700 EUR, od tega cca 100 delo. Za 95ko je bil račun cca 400 EUR, za 80ko bomo pa še videli (ima že neke poškodbe od kamnov).

Glede prostora za predstavitev. Gostilna Žabec (Prule, za picerijo Trta) ima sobo s projektorjem in platnom in prostorom za 20 ljudi na komot. Le laptop prineseš. Tam se dobivamo z alp. odsekom in imamo redne diase. Kolikor mi je znano, prostora ni potrebno najeti, le povedati je treba vnaprej, kdaj bo srečanje.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
awdfun
Član Subaru kluba
Prispevki: 370
Pridružen: 08. Januar 2007, 16:37
Kraj: Vinje
Kontakt:

Predstavitev potovanja

Odgovor Avtor: awdfun » 06. Maj 2010, 15:04

Vidmi, da sta imela res zanimivo in tudi adrenalinsko potovanje.
Prezentacija bi bila res zanimiva.
Sam imam v firmi predavalnico z vso potrebno avdio vizuelno in klimatizacijsko opremo s prostorom za do 90 ljudi.
Če vas zanima se lahko dobimo in pogledamo kaj sta doživela.
Tako zgleda naša predavalnica:
http://www.elcon.si/index.php?option=co ... 57&lang=si
Imamo tudi hladilnik in kakšna kawa je tudi notri.
Impreza Sti 08

Uporabniški avatar
markoter
Uporabnik foruma
Prispevki: 569
Pridružen: 02. Oktober 2009, 18:39
Kraj: Radlje ob Dravi
Kontakt:

Odgovor Avtor: markoter » 06. Maj 2010, 20:22

omg, lepo, želim si tak dopust. lep potopis, nice slike. Super

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 06. Maj 2010, 20:50

Zelo zanimivo. Dogodivščine, ki nikoli ne pozabiš.

Glede zamenjave stekla. Zelo ugodno.
Go Westy, go!

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost