
Kot že naslov pove, sva z kolegom kupla enga Ford Mondeota letnik 1999 z 145.000km na cagrih, 1.8i ZETEC moped.
Prodajalec ga je prodajal kot model GHIA, pa vendar mislim da to nekak ne drži ker ma češke zice in pa navadna ogledala. Ima pa klimo, sprednja vrata majo električen pomik, daljinsko centralno zaklepanje vsega razen zadnjih levih vrat, 2x Airbag, Meglenke...
Avto sva kupla z namenom da bo dnevno naredil 130km iz Zasavja v Ljubljano in nazaj. Iskala sva avto, ki je vsaj teoretično na papirju: zanesljiv, razumno varčen, udoben, varen, soliden za pogledat, preprost za vzdrževat (servisiranje "doma pod hruško") in pa da ima možnost vgradnje plina.
Zato sva se odločla za Mondeota Mk2, no pa tudi zarad tega ker je koštal samo 280€ (Cena je bila glavni razlog

Evo vam lepotca. Seveda za tako ceno verjetno ne bo nov. Ampak je pa blizu. Rja napada (samo) zadnje blatnike in pa sklopka zna bit kmalu zrela za menjavo.
Avto je kar nekaj časa stal, zato sva morala pregledat zavore, ki so malce ružile, celega je blo treba presesat, eno dve polomljene stvari na armaturki nazaj polepit, avto temeljito oprat in naredit tehnični pregled.
Notranjost je že bila deležna prvega čiščenja (globinsko vodno sesanje še pride na vrsto ob lepem vremenu) Včeraj sem preveru zavore, ki imajo na vseh koncih še ogromno mesa, tako diski kot obloge, sploh spredaj ploščice so dejansko nove. Ta motor sva iskala predvsem zaradi dejstva, da ta motor ob vgraditvi plina ne rabi mazanja/hlajenja ventilov. Plinsko napravo bova kupila na poljski internetni štarcuni, cene so smešne. Montažo bova tut naredila sama. Tko da v naslednjih tednih bo kar zanimivo.
Če bojo šli izračuni prav skupaj, in se vse prav med seboj okrajša, bova konec leta že vozila vsak svojega požrešnega Subaruja z polžem

Kako bo potekala montaža plina, bom pa defenitivno javljal tudi tukaj....
Zaupam vam še to, ciljava na to, da bo kompletna investicija stala ~1000€, zaenkrat dobro kaže

Zadeve ki v naslednjih dneh sledijo pa so še:
-Montaža 14" feltn original Ford + Conti TS850 ki so mi skoraj nove ostale od Punta
-Nastavitev ročne zavore, ki je precej visoka
-Menjava zavornega olja
-Menjava motornega olja in filtrov
-Nastavitev sklopke (če se bo dalo kaj nastavit)
-Temeljito pranje
-Inštalacija LPG-ja
-Inštalacija šibedaha (mogoče)
-Par nalepk za par dodatnih konjev
-Popravilo rje na zadnjih blatnikih