Golf mk4 variant

Garaža za vse nesubaruje
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4805
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: klemz » 21. December 2015, 22:11

Moj dnevni šparovček, ki mi služi dve leti (trenutno 293000km), je letnik 2006, zadnji mk4 variant. Od opreme ABS, 2x airbag, klima, sedeži z boljšo oporo itd. AXR PD motorček, originalno 74kW/240Nm, trenutno čipiran na 100kW/350Nm in končna hitrost je 20kmh višja po GPSju. Na avtu se je menjala komplet sklopla, vztranjnik, ter fedri in amortizerji (znižal spredaj 5cm, zadaj 3cm). Deležen je bil tudi vizualnih sprememb, Hella blac luči, VR6 spoiler sprednjega odbijača in sovoznikovo ogledalo, da je enak voznikovemu (originalno je manjši). Trenutno v planu, da se menja turbina s "hibridno", posledično kolektor, pogojno šobe in pametn remap.

Original stanje, takšnega sem kupil
http://shrani.si/t/3W/tP/3iP4FBrf/img20140419125525.jpg

Znižan in letna obutev
http://shrani.si/t/1W/5g/3WuW1AJS/img1806.jpg

Materjal za menjavo, luči, spoiler, ogledalo in vr6 pedalke (vse original)
http://shrani.si/t/2o/13r/QjbVoBi/img1545.jpg

Pred menjavo
http://shrani.si/t/5/JJ/3AE1hKGQ/201511 ... 653ios.jpg

Po menjavi
http://shrani.si/t/2L/ee/3iZtkxgi/20151 ... 781ios.jpg

Mal smo nizki
http://shrani.si/t/2f/HR/1todMwYv/img1547.jpg

In posledica, ter DIY popravilo
http://shrani.si/t/1A/QP/4Hge55tJ/img1815.jpg

...trenutno stanje z zimsko obutvijo.
http://shrani.si/t/9/X0/3b89MxHo/img1563.jpg

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: irCAR81 » 30. December 2015, 15:18

Qlski, moja ma podobnega, samo belega in 2001 letnik, 4motion in ene par koščkov opreme več. Kakšen vztrajnik si dal notri? Jaz nisem imel izbire nagajat je začel v Litvi - 1200 km od doma in 900 km od cilja, tko da so mi v Talinu sachs komplet zmontiral. Za enkrat je ok. Še vprašanje, ko je avto ogret, kakšno imaš porabo l/h v štandgasu (ugasnjena klima, ogrevanja ipd, dnevne luči)? Ali pa če se spomniš kakšna je bila pred remapom?

Desno ogledalo je iz Anglije?
Kje si 'čipiral' in kok si dal?
Imaš 6 prestav?

PS: pa nižat se mi ga zdi nesmiselno, ker je karter tako nizek da je že tko štala.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4805
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: klemz » 31. December 2015, 09:10

Jst mam tu sachs komplet (original vgradnja), dau sm z delom ured 350e. Poraba je nekje 0.8L/h, luči pač ne morm ugasnt, če dam pozicijo je isto. Mapo mi je zrihtu sodelovc, mam pa samo 5 prestav, je v planu zamenjava zobnika pete prestave. Ja karter je žou nižji od mosta :x .

Mim grede, a maš že PD motor?

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: irCAR81 » 31. December 2015, 11:29

To si pocen dobu, mogoč je kaka razlika če je 5 al pa 6 stopenjski menjalnik, edin s tem se lahko tolažim. :) Mene je prišel več samo material. :)

Ja PD motor, 74kW. Z lučmi je isto. :) Meni žre 0.6 ko je ogret, poleti kdaj skoči na 0.5 - avto ima 150k km.
Kolegu ki ima podobne kilometre kot ti pa tudi 0.8-0.9. Sem pa že videl čipane, ki porabijo 1.1-1.4 v štandgasu.

Sem pa menjal tandem pumpo, ker je puščala. Ti si imel kaj opravka s tem?
Kako si kaj s stikali v prednjih vratih? Men so sedaj ko je mraz začela spet delati. :)

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4805
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: klemz » 31. December 2015, 11:55

Aaa, pol mava enak motor, axr. Tandem pumpo smo menjal nekje 2 leti nazaj, se je tut poscala. Prej si še ogledalo omenjal, je iz američana, angleži imajo drugačen "fokus" v steklu in je za bruhat če gledaš iz naše strani. Stikala delajo vsa brez problema. Če boš kej rabu, materjal, diagnostika, mehanika itd. pa le povej.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: irCAR81 » 31. December 2015, 14:33

Tuning bi me zanimal. :) A ti si dejansko meru na valerjih al so ocene konjev okvirne? Pa zanima me če ti kej bolj kadi. Ker kot sem jaz bral načeloma 'tunajo' tako, da dvignejo tlak toliko kolikor pač dopušča, potem pa zalijejo tako da začne črno kadit in tako sigurno ni prereven in to je to. No takega tuninga jaz raje nimam. :)

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4805
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: klemz » 02. Januar 2016, 08:11

So okvirne mape, k jih dobiš iz DE, jst sm mojo original dal in so jo predelal, pri prvi mapi je avto podivju od 1800 obratov naprej in vleku do 4500, pol smo nardil popravk, da že pri nizkih obratih več nafte not vrže in dejansko od ene 1500 že vleče, ko pa pride do 1700 pa turbino odpre in se mu zmeša. Avto načeloma pokadi k ga zahodm, drgač ne, mam pa blindiran agr ventil. Konji/navor so mi bli povedani, nism biu na valarjih. Je pa velik folka presenečnga ko pele avto, da se tok vrti.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4805
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: klemz » 20. Maj 2016, 06:11


Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4805
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Golf mk4 variant

Odgovor Avtor: klemz » 16. Junij 2016, 21:31

Tema se lahko zaklene, avto prodan.

Zaklenjeno

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost