Justy 4x4

Najpogostejša najmanjša predstavnika znamke
Odgovori
Uporabniški avatar
Tomy
Uporabnik foruma
Prispevki: 270
Pridružen: 31. Oktober 2006, 19:18
Kraj: Celje

Justy 4x4

Odgovor Avtor: Tomy » 05. November 2006, 18:17

Zdravo!

Kupil sem jusy letnik 94, pa me zdaj zanima vse o tem avtu. Pri koliko km/h se lahko vklaplja/izklaplja 4x4, kolk se lahk največ pelje z vklopljnim 4x4. Kakšno ma razmerje med sprednjo ter zadnjo osjo? Kje se najbolj splača servisirati ta avto, v okolici Celja? Hvala za vse informacije, slikce od avta pa še sledijo.

lp

Simon

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4956
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 05. November 2006, 18:52

Čestitke za nakup in veliko varnih km ti želim.
Hkrati pa upam da nisi kupil Justiya ki je navzven enak
Suzuki Sviftu,ker to je Madžarska verzija in je kar nekaj,
le Subaru ni. ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 05. November 2006, 18:54

Ker avto nima centralnega diferenciala (visko sklopka) je vklopljen 4x4 pogon namenjen izključno drsečim podlagam - sneg, blato, res slab makadam,...
Po suhem se vozi s sprednjim pogonom...

Do kolk kmh se ga lahko uporablja ne vem; pretiravat ni treba.
poglej v knjigco, če si jo dobil zraven.
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
LIX LEGACY
Uporabnik foruma
Prispevki: 97
Pridružen: 25. April 2006, 14:32
Kraj: celje

Odgovor Avtor: LIX LEGACY » 05. November 2006, 19:10

ne uporabljaj 4x4 na asvaltu!!! res samo tak kakor je napisu gorazd... no drugace pa je varna uporaba tega do 30 km na uro več se jst z mojim nebi pelju de kej ne poči...ko mam na podoben nacin narjen kokr justy..

v glanem veliko varnih in tudi predvsem zanimivih trenutkov z njim :D
BRUUUM FRT BRUU-UUUM FRT BRUU-M POL PA KMAL PRIDE PETA IN POGREŠANA JE ŠESTA :=)

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4956
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 05. November 2006, 19:16

Tudi jaz sem imel tak menjalnik pa po snegu leti precej čez 100km/h.
Tako da zaradi tega se ti ni treba obremenjevati ;-)
Za po suhem asfaltu pa res ni uporaben,ker ti začne lomit avto pri
obračanju na mestu recimo.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
LIX LEGACY
Uporabnik foruma
Prispevki: 97
Pridružen: 25. April 2006, 14:32
Kraj: celje

Odgovor Avtor: LIX LEGACY » 05. November 2006, 19:28

ja tud to je res ja ...a ma zaporo deferenciala..lamelno uzadih justika :?
BRUUUM FRT BRUU-UUUM FRT BRUU-M POL PA KMAL PRIDE PETA IN POGREŠANA JE ŠESTA :=)

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4956
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 05. November 2006, 19:31

Ne ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. November 2006, 19:33

iz prve roke....
...ne vklapljaj 4x4 če delaš ovinek, ker noče vklopit, ker se zahnradi ne sučejo enako, in pač začne mal mlet :)
ne vklapljaj 4x4 v primeru da ti prednja kolesa kopljejo (v hrib) ker boš zjebal dif.
ne izklapljaj 4x4 če delaš ovinek. ker ko pač skoči narazen, eventually, poči ko sam vrag, kar pa verjamem da ni dobro.
sam sem probal že pri marsikaterih hitrostih vklopit 4x4 in tudi pri 120 ga je vkloplo brez problema....

pa tko kot je že gorazd reku. ne uporabljaj tega na asfaltu. pa recimo da neboš probaval kake 4x4 launche (da spelješ iz mesta v 4x4 na polno) ker 50-70HP ni dost da bi na asfaltu začele gume kopat, in boš pač skuril sklopko.

pozimi se pazi, če boš kaj hitreje vozil.avto je mal nagnjen h podkrmarjenju (upam da veš kaj je to...) in se tega neda rešit z ročno zavoro, ker pač nima visko sklopke vmes....na žalost.

redno pregleduj nivo olja.en majster na angleškem justy-forumu je reku, da so justyi narjeni da spuščajo olje...in da če od koga justy ne spušča olja...nekaj ovira pretok olja iz mašine :)mal heca more bit...neki je resnice tuk notr vsejn :P

ko bo pa zima. pa na prvo zasneženo parkirišče. pa party hard :P
upam da boš naredu čimveč lepih kilometrov z njo.
Moja nam je dolgo služila. sam zdej pa jo načenja zob časa :(

zaupaj nam kero srce ma tvoja justa ;)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Tomy
Uporabnik foruma
Prispevki: 270
Pridružen: 31. Oktober 2006, 19:18
Kraj: Celje

Odgovor Avtor: Tomy » 05. November 2006, 20:07

Hvala za vse pohvale, upam da bo res dolgo ter dobro služla. Je pa 1.2 GLi 55kw mašina. Avto mamo šele par ur, tak da jutri ga bom bol spoznau. Najbol sem se pa začudil da ima samo 3 cilindre :?: . Kako ma pa razmerje vijakov na felgah? Jutr po generalnem čiščenju pa sledijo slikce :D

Lp

Simon

Uporabniški avatar
LIX LEGACY
Uporabnik foruma
Prispevki: 97
Pridružen: 25. April 2006, 14:32
Kraj: celje

Odgovor Avtor: LIX LEGACY » 05. November 2006, 20:16

ja tri cilindre ma ja...hihi...pa ne se sekirat v vsakem hribu bos navrh pa kr prpopi kej fot de si mal ogledamo malo zverinco..pa brez fotošopa prosim hehe :iuh
BRUUUM FRT BRUU-UUUM FRT BRUU-M POL PA KMAL PRIDE PETA IN POGREŠANA JE ŠESTA :=)

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Odgovor Avtor: Sajmon » 05. November 2006, 21:36

Justy je prava koza, kar boš kmalu ugotovil. Sem imel 1.2 Sii 4WD in to je delalo štale in pol. Ko vklapljaš 4wd, obvezno(!) imej volan naravnost, brez gasa in stisni sklopko. Sam sem vklapljal tudi pri 100km/h in nikoli ni bilo težav. Se pa pojavijo manjši problemi, če nimaš enakomerno obrabljenih gum spredaj/zadaj. Namreč zaradi razlike v obsegu rabi kakšno sekundo za vklop in tudi pri izklopu kar konkretno cukne in zadoni. Ampak to ni kak hud problem. Največja težava je, če imaš 4wd vklopljen in na asfaltu skušaš obračati. Meni se je enkrat zgodilo, da sem se dobesedno zataknil na dvorišču. In to brez ovir. No potem sem malo "žagal" po parkirišču in pogon se je izklopil. Drugače pa se asfaltu da prav lepo vozit, sploh po ovinkih, samo kakšnega driftanja nikar ne poizkušaj. Je pa res, da sprednji konec pri takem načinu dostikrat tišči ven, a tega se boš privadil in to izkoriščal. Ročna zavora pri 4wd skoraj nima pomena, zato bo odveč razno rally-style obračanje. Sčasoma se morda privadiš 2wd-4wd vklapljanje in zategovanje ročne, ampak to je itak stvar načina vožnje. Motor ima kljub 3 cilindrom navora vrh glave zato ga pridom koristi. Nad 3500 obrati pa povleče, kot da bi imel turbino. Olje morda kuri zato, ker je potrebno redno menjati tesnilo na pokrovu motorja.
Jaz ga sedaj po letu dni že kar malo pogrešam in obujam spomine kaj vse sem z njim doživel, česar z marsikaterm avtom niti pod razno nebi niti poskušal. Veliko lepih kilometrov ti želim.

Uporabniški avatar
LIX LEGACY
Uporabnik foruma
Prispevki: 97
Pridružen: 25. April 2006, 14:32
Kraj: celje

Odgovor Avtor: LIX LEGACY » 05. November 2006, 21:56

še vedno smo pri debati justy in s sajmonom dobro vemo kako se pluži z njim sneg ko imava vsak svoj muvi :D
BRUUUM FRT BRUU-UUUM FRT BRUU-M POL PA KMAL PRIDE PETA IN POGREŠANA JE ŠESTA :=)

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Odgovor Avtor: Sajmon » 05. November 2006, 22:01

Če si mislil tega, se popolnoma strinjam. :D

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 05. November 2006, 22:58

čakte, kje sm pa jst zasledil, da ma justy ročno na sprednja kolesa??? Al je bla dezinformacija? :?
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi


Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost