2013 Forester 2.0D pitch stopper

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Prokarjon » 20. Januar 2020, 16:01

Pozdravljeni forumaši.

Tokrat se obračam na vas za pomoč in sicer glede pitch stopper-ja (zgornji nosilec motorja).
Že nekaj dni po netu prebiram različne forume, da naj bi menjava pitch stopper-ja z Group N ali drugimi aftermarket pitch stopperji pomagala pri voznih lastnostih v 1. in 2. prestavi v nižjih obratih. Podobno so poročali z menjavo zadnjih dveh bushingsov pri diffu.

Pri meni, sploh v mrzlem vremenu, se dostikrat zgodi, da v prvih dveh prestavah skoraj ni možno normalno peljat v koloni z minimalno gasa, ker avto pade v neko resonanco in začne zibat naprej in nazaj. Občutek je, kot da celoten pogonski sklop "zamuja" glede na obrate motorja in potem se medsebojno ping-ponga.
Se da navadit in spremenit slog vožnje, ampak na trenutke je ta pojav prav moteč. Sploh, ko sem npr. z mrzlim štartal z Gorjancev v dolino in praktično ni bilo možno vozit v 2. prestavi s 5% gasa brez da bi avto zibal ko nor. Na trenutke izpade, kot da ne znam vozit ročni menjalnik...

Včeraj sem pogledal v kakšnem stanju je pitch stopper in moram rečt, da deluje mehak sploh z ene strani. Po prebranih "n" straneh forumov sem poleg miljon mogočih težav s tem simptomom prišel nekako na idejo, da je večina folka, ki je menjala pitch stopper, sploh za aftermarket ultra trde, nekako to omenila, kot prvi in najcenejši update za vse Subaruje in da jim je žal da niso tega naredili prvi dan, ko so kupili avto. Podobno je bilo mnenje z zadnjimi bushingsi diffa, le da je bil efekt izboljšave manjši. Še ena varianta je z "inserti" namesto menjave npr. https://www.rallysportdirect.com/part/p ... rt-kit-kit.

Moja kataloška za original pitch stopper je 41040FE000. Groupe N ponavadi ima oznako D1040FE000. Pašejo od Groupe N oz drugih aftermarket pitch stopperji na mojega Foresterja?

Alternativno sem razmišljal, da bi vmesne luknje v gumah zalepil z lepilom za vetrobransko steklo... menda dela čudeže glede na "quick fix" ceno. (ala 3M window weld).


PS: Slučajno zdajle v temi Legacy by Kamion vidim, da v bistvu raziskujejo/te enak problem...

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Kamion » 20. Januar 2020, 16:45

Ja, lih danes sem posnel kaj se dogaja pod avtom v podobni situaciji:
Kamion napisal/-a:
20. Januar 2020, 14:21
Ni čudno, da mi avto cuka, ko se vozim počasi v koloni:
Jaz imam namen dodati inserte v puše diferenciala menjati nosilec menjalnika in pitch stoper. Za povrh bom pa še shifter linkage malo utrdil.
Potem bom videl, kako se obnaša.
Kot sem bral pitch stopper doda največ ropota v kabino, tako da bom poskušal, če mi bo všeč ostane, drugače ostanejo samo ostale stvari.

Pomojem je najbolj pomembno da imaš trši nosilec menjalnika in puše diferenciala. Glede na video, mislim da od tam pride največ elastičnosti. Ne vem zakaj naj bi imel pitch stopper toliko vpliva?

Drugače je opcija tudi lepilo za vetrobranska stekla. Dobi se ga za ~10 €. Je pa to lepilo dokaj mehko ~50 Shore A. Prave poliuretanske puše so pa okoli 80 Shore A. Glede na ceno se pa gotovo splača poskusiti.
Ravno pred kratkim je milanmastracci objavil video o polnjenju puš z lepilom:
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Prokarjon » 20. Januar 2020, 20:29

Ok, tole se res kar dobr premika. Si moram sposodit GoPro pa da vidim kako je pri meni.

Pitch stoper verjetno dosti vpliva ker pobira vzdolžne sile. Ostala dva nosilca motorja glede na pozicijo pa verejtno bolj prečne. Jaz bi rekel glede na prebrano da sta najbolj pomembna dela pitch stoper in zadnji puši diferenciala. Sem pa ravno zaradi treslajev in zvokov malo skeptičen za aftermarket pitch stoperje. Zato sem razmišljal, da bi najprej za test jih zalimal z poliuretanom.

Mislim, da bom najprej poizkusil s poliuretnaskim lepilom. Nimam veliko za zgubit. V najslabšem primeru jih moram menjat, sta pa ta dva dela ravno najcenejša. Kakšno priporočilo kaj bi se pri nas dobilo, glede na to da tistega window welda od 3M (08609) ne obstaja!?

Me pa mika za menjalnik Shifter Stabilizer. Predvidevam, da paše na mojega 6MT

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: BackW00d » 20. Januar 2020, 21:12

Jaz sem že filal votle dele puš z lepilom, pa tudi povsem sem nadiomestil gumo z lepilom, pa je to povsem razpadlo v par tednih. Saj lepilo kot tako se skupaj že drži nekako, ampak od drugega materiala pa takoj odstopi...in potem se slej ko prej vse "sname"....probaj...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Kamion » 20. Januar 2020, 21:53

@Prokarjon: Lahko uporabiš katero koli lepilo za vetrobransko steklo. Jaz bi kupil tole:
http://www.avtomotive.si/lepilo-za-mont ... -pro-310ml Ali pa mogoče vprašaj v kakšni kleparski/ličarski trgovini.
Kar sem raziskoval ta poliuretnaska lepila so vsa zelo mehka. Najtrša so tam okoli 40 Shore A (npr. Tekaflex PU 40). Lepilo za vetrobransko steklo pride nekje 50-60 Shore A.
Za 6MT imaš malo drugačen Shifter Stabilizer, spodnje puše so malo večje in imajo še kovinski tulec skozi.

Aja pa še glede group N pitch stoperja. Če piščeš tvoj pitch stoper na opposedforces, lahko ugotoviš da je to univerzalen del, ki si ga deli večina Subarujev: http://opposedforces.com/parts/info/41040FE000/ Tako da bo tudi group N pitch stoper šel direktno na tvoj avto.

@BackW00d: To je prvič da sem prebral da se to lepilo odlepi. Vsi se hvalijo kako so naredili in kako je bilo super, na daljši rok pa nihče ne napiše nič.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Prokarjon » 20. Januar 2020, 23:10

Potem sem našel od M3 58015, naj bi imel trdnost nekje do 60. Načeloma ravno nekaj srednjega... bom probal. Večina res ne komentira po daljši uporabi, tako da verjamem, da zna biti dolgoročno problem. Nič, z lepilom potestiram, bi pa naročil vseeno še Group N pitch stopper pa inserte za dif.
Za 6MT sem našel na tvojem linku Shifter Stabilizer. Vidim, da so različni od 5MT. Kolk je težka inštalacija tega?

Edino ne najdem nobenega evropskega prodajalca za Group N pitch stopper. Ve kdo za kakšno stran?

@BackW00d: Kakšna je bila razlika, potem ko si zafilal z lepilom? Veš katero lepilo si uporabil?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: BackW00d » 21. Januar 2020, 07:20

Splošno črno lepilo za stekla, kaj pa vem katero.
Jaz sem v en luknjičast nosilec, podoben temu:
https://www.karter.co.za/wp-content/upl ... Mount-.jpg
Nabil notri v luknje inox palice, nato pa le konce zalimal z limom da niso palice padle ven. To se je poznalo pri trdnosti nosilca (kar je logično). In je tudi držalo, ker je bila sila na lepilo majhna.


V takega: https://i.ytimg.com/vi/vbdcvig5y3w/maxresdefault.jpg
pa sem najprej odstranil vso gumo, ker je bila potrgana in perela, nato zalepil z limom, kar ni zdržalo prav dolgo. Še fora je bila, da ker je bilo lepilo preveč na debelo nanešeno, se v sredini sploh ni posušilo...
Ko je vse to ven potrgalo sem dobil nadomestnega ter v votle dele natlačil lepilo, ki pa je odpadlo sčasoma.
Nevem, nekak se ni hotlo sprijet med seboj nikakor...

Probajte, pa javite. Je pa to poceni "nadgradnja" sploh če imaš doma tubo lepila, ki bo šla v maloro...

Na tem drugem nosilcu se je malce poznalo, da sem dodal lepilo, ker je bilo vpetje trše, ampak hitro se mi je zdelo da je vse spet po starem, no takrat je že ven zmetalo lepilo...
Je pa ta nosilec pri Fiatu kar precej nastradal, ker je dosti pomemben pri "guncanju" spodnjega dela motorja.
Ko sem en del tega nosilca pred lepljenjem "ojačal" s tehnično plastiko (koterm) je bil v avtu filing da imam motor na sopotnikovem sedežu. Vibracije so bile toliko pretirane, da sem v dveh dneh ven izbil koterm in probal z lepljenjem...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Kamion » 21. Januar 2020, 10:49

Ta enokomponentna poliuretanska lepila se strjujejo s pomočjo zračne vlage, tako da če je lepilo nanenešeno na debelo se res ne bo posušilo znotraj.
Če bi hotel da lepilo res dobro prime, bi najbrž moral dele dobro očistiti s kakšnim alkoholom in mogoče uporabiti primer za lepljenje vetrobranskega stekla.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Prokarjon » 21. Januar 2020, 13:24

Vzamem na znanje... bom probal čim bolj spucat zadevo pred nanosom. Za sušenje sem pa tud že sam razmišljal da bo slaba... načeloma se suši nekje do 4mm na 24h; vsaj tako piše v tehničnem listu... tam bo definitivno vsaj 2-3cm debeline... po tej logiki bi se sušilo vsaj par dni :S Edino če bi nanašal slojno vsak dan po max 1cm, kar pa dvomim, da bom imel čas.

Zato bi vseeno rad nekje našel od Groupe N pitch stopper... problem je, da mi najde samo ameriške strani, kar pa podraži poštnino in še carino bi pokasiral naj ugibam...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: danci1973 » 21. Januar 2020, 13:45


Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Prokarjon » 21. Januar 2020, 21:14

Hvala za tole... solidna cena in poštnina.

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Kamion » 25. Februar 2020, 11:29

Par videov o vplivu različnih komponent (sicer je ta Impreza predelana na elektriko, ampak nosilci so enaki):
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

Re: 2013 Forester 2.0D pitch stopper

Odgovor Avtor: Prokarjon » 26. Februar 2020, 08:45

Evo mene točno ta pulzirajoč pospešek zanima od kje prihaja? Celoten pogonski sklop? Jaz bi rad ravno to malo zmajšal. Se to vsi Subaruji AWD tako peljejo?
Sicer kar sem imel priliko peljat 3 pred nakupom tega, so se res vsi podobno peljali. Pač nov na Subarujih in še nimam občutka, če je to normalno.

Še poročilo katerega sem pozabil napisati. Načeloma se je stvar utrdila, še posebaj se malenkost bolj občuti stanje motorja v nizkih obratih. Vibracij je mogoče v kabini več za 5%, se pravi minimalno več, ravno toliko, da bolje čutiš kdaj se motor matra in ga raje prestaviš v višjo prestavo.

PS: Bil še pri Boxerpowerju. Vsa čast fantoma kaj to delata. Res obvladata zadevo. Smo imeli dolg pogovor okoli dizel Subarujev in pregledali tudi mojega. Pravi da ni še nikjer lufta v gredi. Odlično

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost