ročna za 42€

Zanimivo in koristno znanje
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6257
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

ročna za 42€

Odgovor Avtor: nebivedu » 25. November 2017, 19:15

Mogoče komu prav pride za kak projekt:
https://www.banggood.com/Universal-Vert ... rehouse=CN
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6737
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: Thomas22 » 26. November 2017, 21:37

Za kakšno resno bremzanje tole ni. Sem imel zelo podobno v turbaku.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Subaru RS TURBO
Uporabnik foruma
Prispevki: 58
Pridružen: 23. Junij 2017, 02:05
Kraj: Šared, Primorska

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: Subaru RS TURBO » 26. November 2017, 23:15

Ista ročna je v turbak in je res slaba. Verjetno je zato ker so prevelike čeljusti te dvo batne. Mogoče bi dobro delalo na navadnem atu z velikimi bobni zadaj. Na disk je premalo pritiska. Moram probat še dodat drugi par čeljusti zadaj in dati mehak material na ploščicah in povečat ročko, da bo večji vzvod. Mogoče bo potem vredu :)

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6737
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: Thomas22 » 27. November 2017, 06:58

Po moje je cilinder premajhen.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Subaru RS TURBO
Uporabnik foruma
Prispevki: 58
Pridružen: 23. Junij 2017, 02:05
Kraj: Šared, Primorska

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: Subaru RS TURBO » 27. November 2017, 21:28

Ali prevelik, te ročne uoprabljajo veliko v Ameriki in nimajo nikoli problemov, ampak so konkretno drazje in bolj iztopajo v avtu zaradi velikosti ročke.
http://www.asdmotorsports.com/product/1 ... k-e-brake/

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6257
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: nebivedu » 27. November 2017, 22:33

Za 42 evrov še same ročke ne boš dobil v sloveniji. Cilinder pa komot zamenjaš z boljšim in boš imel zadevo rešeno.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: danci1973 » 27. November 2017, 22:57

Ameriška verzija ima 40cm ročico in dve opciji za cilinder - 3/4" in 5/8". Za WRX in WRX STI predlagajo 5/8" - čeprav ima WRX zadaj eno-batno čeljust z 38,1 mm batkom (površina 1140 mm2), WRX STI pa dvo-batno z dvema 36 mm batkoma (skupna površina 2034 mm2).

KItajska verzija ima 29cm ročico in 3/4" (večji) cilinder - oboje pomeni, da moraš za isti učinek ročico potegniti (precej?) močneje.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3577
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: BackW00d » 28. November 2017, 07:06

Če je spredaj večji bat moraš ročico potegnit manj(hod), vendar pa z večjim pritiskom (sila)...
To, da je ročica krajša pomeni še manjši navor, torej moraš še dodatno povečat pritisk (silo) da dosežeš isti zavorni učinek.
Če pa ima zavorna čeljust večjo površino batov, pa to pomeni zmanjšanje sile potrebne za nek zavorni učinek. sila/površina.

Seveda mora bit vse to v nekem pravem razmerju, da dosežeš dobro modulacijo in nek normalen hod ročice.

USDM verzije WRX/STI majo drugačne zavore kot EUDM(UKDM) in JDM.
Moja naprimer ma zadaj dvobatne čeljusti.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: danci1973 » 28. November 2017, 08:46

Kakorkoli že - pomembna je vsota površin vseh batov v obeh čeljustih (oz. razmerje med tem in površino bata v glavnem cilindru).

Po tabeli sodeč za vse, kar ima več kot 4500 mm2 priporočajo 3/4" cilinder, za manj pa 5/8" - kolikor vem, ima zadnja dvobatna WRX čeljust bate premera 38mm, torej je vsota površin 4534 mm2, tako da bi 3/4" glavni cilinder moral ustrezati.


Thomas22, kakšne zav. čeljusti pa si imel ti zadaj?

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6737
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: Thomas22 » 28. November 2017, 09:48

Dvobatne od Impreze.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3577
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: BackW00d » 28. November 2017, 10:34

danci1973 napisal/-a:
28. November 2017, 08:46
Kakorkoli že - pomembna je vsota površin vseh batov v obeh čeljustih (oz. razmerje med tem in površino bata v glavnem cilindru).
+ razmerja navorov kje ročica potiska glavni cilinder...to narekuje razmerje hod/trdota.

Ampak ja. Itak je pomoje za tele ročne najbolj pametno na zadnje gume namestit še ene čeljusti, da ima ročna povsem svoje.
Razne rešitve z nekimi zapornimi pa nepovratnimi pa nevem kakimi ventili so kar tricky.
Nameščanje dodatnih čeljusti je dokaj pogosta stvar v drift/rally/racing svetu.

Kolikor vem pri turbaku TTT ročna grabi na vsa kolesa, al na diagonalo?

Primer:
https://i.ytimg.com/vi/DbYWIlVv4Rg/maxresdefault.jpg

Vir: https://www.google.de/search?biw=1922&b ... e+calipers
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Subaru RS TURBO
Uporabnik foruma
Prispevki: 58
Pridružen: 23. Junij 2017, 02:05
Kraj: Šared, Primorska

Re: ročna za 42€

Odgovor Avtor: Subaru RS TURBO » 28. November 2017, 10:57

Ne ročna na turbaku TTT prime samo zadnja kolesa. Tisto dela vredu, so zadaj ventili da pride posebej linija cevi v vsako čeljust in ne poriva nazaj v glavni cilinder.
Samo ni zavornega učinka na ročki, ker je res prevelik cilinder kot je danci1973 razložil in ročka je prekratka.

Moram dodat še en par čeljusti zadaj in soft compound ploščice dat not, ker te ploščice ki so zdaj zadaj so namenjene normalni vožnji in normalnem zaviranju, ne pa tp kar bi jaz rad, da zablokira diske pri 100 na uro :)

Samo ne vem kateri letnik čeljusti imam, da bom imel iste, da ne bo smešno videt. Čeprav bi bilo boljše za rocno dati enobatne, ker bi mogoče bilo lažje zablokirat disk tako. A disk je tako velik in debel, da bo najlažje še en identični par čeljusti zmontirat in dat neke EBC ploščice not :)

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov