Subaru boxer diesel

Novo pri Subaruju
Odgovori
gore
Uporabnik foruma
Prispevki: 928
Pridružen: 10. Maj 2006, 19:18
Kraj: Vukojebine med Kamnikom in Krvavcem
Kontakt:

Subaru boxer diesel

Odgovor Avtor: gore » 30. September 2006, 07:06

Tole je japonček izjavil v Parizu ... :D

"As announced at the Geneva Motor Show last year, we are enhancing our Subaru boxer engine lineup, and I’m pleased to announce that the development of the world’s first horizontally opposed diesel engine, the Subaru Boxer Turbo Diesel is nearly complete.

The superb rotational balance of the horizontally-opposed engine allows low vibration because the pistons counteract each other to cancel it out. Moreover, with its firmly supported crankshaft, the crankcase construction is strong enough to resist huge combustion pressure. The horizontally-opposed engine’s character is proving an excellent match for a diesel engine.

Also, the adoption of a thin journal for the crankshaft and turbo charger placed under the cylinder block enhances all the advantages of the Boxer Engine, which are “Low center of gravity” ”Low vibration” ”High rigidity & compactness” This delivers diesel’s powerful torque from the engine to the wheels, and increases traction, making the Subaru Boxer Turbo Diesel yet another achievement of Subaru’s advanced technology.

Last but not least, the Subaru Boxer Turbo Diesel boasts lower CO2 emissions in consideration of the environment.

I anticipate unveiling the Subaru Boxer Turbo Diesel engine next year at Geneva Motor Show."

:D

Uporabniški avatar
galimim
Uporabnik foruma
Prispevki: 519
Pridružen: 23. Maj 2006, 22:26
Kraj: Grosuplje okolica-na hribu pod cerkvico

Odgovor Avtor: galimim » 30. September 2006, 08:17

važn da bo delu tok dobr kokr bencinski
Ex Renault Twingo
Toyota Corrola 1.4VVT 2004

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 30. September 2006, 10:29

Subaru’s new turbodiesel engine would be modular, and will be introduced as a 2.2 liter 4 cylinder boxer, as well as a 3.3 liter 6 cylinder boxer. Since it is modular, technically a 4.4 liter 8 cylinder boxer could also be possible.

Subaru expects half of total Subaru sales in Europe to be diesel-powered by 2010.

Uporabniški avatar
galimim
Uporabnik foruma
Prispevki: 519
Pridružen: 23. Maj 2006, 22:26
Kraj: Grosuplje okolica-na hribu pod cerkvico

Odgovor Avtor: galimim » 30. September 2006, 10:46

8 cilinderski boxer WOW :-f :-f :-f :-f :-f
Ex Renault Twingo
Toyota Corrola 1.4VVT 2004

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 30. September 2006, 10:52

Uh pa kaksen sound bo to proizvajal :-P

ok vem, da to ni pomembno, pac ne morem iz svoje koze
;-)

Uporabniški avatar
subidu
Onemogočen
Prispevki: 859
Pridružen: 08. Maj 2006, 14:33
Kraj: pri-LJ-ubljena

Odgovor Avtor: subidu » 30. September 2006, 10:55

Kaj ni pomembno, sevede je! Če ne bi bilo si ne bi že vsak ta drug dal druzga auspuha gor ... :-)

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Odgovor Avtor: Sajmon » 30. September 2006, 11:12

Končno! Čeprav... še za vsakim, tudi tako dobrim dizlom, se kadi in svinjsko smrdi. In še pri nobenem dizlu nisem slišal dobrega zvoka, razen pri kakšnem M.A.N.-u :-P

Ampak H8 dizel, to bo pa navora za asfalt ven metat :shock:

kljub vsemu... na koncu vem, da bom enga imel, če ne bo prej kaj bolj vodnatega na tržišču

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 30. September 2006, 11:27

saj kamijonski zvok sem mislila, ceprav tud unih 8 cilindrov.....glavno, da lepo zabasira :-P

pa se ekolosko osvescen bos in gorivo kar doma naredil :-P

http://en.wikipedia.org/wiki/Biodiesel

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 30. September 2006, 12:01

Sajmon napisal/-a:Končno! Čeprav... še za vsakim, tudi tako dobrim dizlom, se kadi in svinjsko smrdi. In še pri nobenem dizlu nisem slišal dobrega zvoka, razen pri kakšnem M.A.N.-u :-P

Ampak H8 dizel, to bo pa navora za asfalt ven metat :shock:

kljub vsemu... na koncu vem, da bom enga imel, če ne bo prej kaj bolj vodnatega na tržišču
dej pejt iz svojhe vasi malo ven da namesto golf enk čuješ še kakšne BMW šestake in podobno, ki ne smrdijo in ne kadijo....JA!

a je Joiči Motoju kamen na glavo padu al kaj....he he, kaj naj rečem

KONČNO!!! :lol:

Uporabniški avatar
Freak
Uporabnik foruma
Prispevki: 958
Pridružen: 14. Maj 2006, 08:08
Kraj: Doma

Odgovor Avtor: Freak » 30. September 2006, 16:54

Dizli smrdijo :-P :twisted:

Sam H8,kak zvok bo to delal??? :shock: Se bencinarja nej nardijo H8,pa je cista zmaga :cool:

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 30. September 2006, 18:02

Freak napisal/-a:Dizli smrdijo :-P :twisted:

Sam H8,kak zvok bo to delal??? :shock: Se bencinarja nej nardijo H8,pa je cista zmaga :cool:
bencinar je za pičke k so fancy....dizl pa za robate dece in babe :lol:

gore
Uporabnik foruma
Prispevki: 928
Pridružen: 10. Maj 2006, 19:18
Kraj: Vukojebine med Kamnikom in Krvavcem
Kontakt:

Odgovor Avtor: gore » 30. September 2006, 18:48

TORA! TORA! TORA! napisal/-a: bencinar je za pičke k so fancy....dizl pa za robate dece in babe :lol:
To je stavek :D
Ko obrneš ključ, se mora avto stresti ...

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 30. September 2006, 19:26

Roke smrdijo po nafti... pozim so problemi... vse to za 1 liter nižjo porabo?

Je pa res - kak sajevček šestak (tudi petak) ima prav lep zvok. :D
Fiat.
Brez panike.

gore
Uporabnik foruma
Prispevki: 928
Pridružen: 10. Maj 2006, 19:18
Kraj: Vukojebine med Kamnikom in Krvavcem
Kontakt:

Odgovor Avtor: gore » 30. September 2006, 19:49

gorazd napisal/-a:Roke smrdijo po nafti... pozim so problemi... vse to za 1 liter nižjo porabo?

Je pa res - kak sajevček šestak (tudi petak) ima prav lep zvok. :D
He, he. Kot si prebral prejle - za pravega možaka je dizel ... :D
Roke smrdijo po nafti, če tankaš tam, kjer traktorji in tovornjaki. Sicer ne.
Pozimi so težave le pri uporabi Petrol in OMV dizlov (no, pa še to je sedaj menda preteklost). Edino malo kasneje se segreje v kabini, to je pa res.

No, poraba je običajno pri primerljivih več litrov manjša - 2-3 litre (primerjam Legi/Fori proti Golf/Passat 4motion - kar je povsem primerljivo), kar preko leta nanese - meni med 400 in 500 tisočaki razlike!!! Če predvidevam, da bom kmalu imel Forija dve leti in da je samo razlike pri gorivu potem skoraj milijon ... se pa človek zamisli. Sedajle bi mi miljonček prav lepo sedel v žep :D
Koliko je to v petih, desetih letih?

Največji čar dizla pa je navor - ko nežno dodaš gas, začutiš pa moč.
Vprašaj Yetija, ki je navajen Subija (ki je sicer še celo poznan po navoru), ko je prvič v službi dobil dizla in šel prehitevat v klanec. :shock:
In ko skoraj stojiš, pa dodaš gas v drugi, avto pa kot da ni nič.
Ali pa ko poslušaš predenje motorja v križišču. Uf, in ko bo Subarujev brbotavček spuščal takšne glasove, bo to zakon. No, vsaj zame. Ljudje smo pač različni. In prav je tako.

Zanimiv je tudi hibrid - poleti sem nekaj dni temeljito prevozil Toyoto Prius. Za tako veliko avto je poraba med štirimi in petimi litri res ugodna. In to ob klimi, prevozu tovora na Veliko planino ...

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 30. September 2006, 19:50

gorazd napisal/-a:Roke smrdijo po nafti... pozim so problemi... vse to za 1 liter nižjo porabo?

Je pa res - kak sajevček šestak (tudi petak) ima prav lep zvok. :D
roke smrdijo?...sej maš rokavičke

pozimi problemi....mogoče z japonci in francozi (nekateri nimajo ogrevanega naftnega filtra...in se zapaca zparafinom).....kar se pa tiče samega užiganja, pa sploh ni panike (niso več golfi I)

1l manša poraba?....pomoje da kr več, signum 3.0V6 CDTI 180PS...porab 8l/100...bencinar 2.6 V6 z 170ps..pa 11l/100 (pa gre dizl neprimerno bolš)
bmw 530d 204PS....7,5l/100.....528 (194PS)..pa 10l/100....in prot dilzu ne gre nikamor!!!

zdej mi pa ti povej če se motim?

PS...zgornje vrednosti so realne(porabe)

pa še za info..moj signumčk 2.2 DTI (automatic) ma mestno porabo 6,5l/*100, izven pa 5,8.....zdej mi pa ti prpel zraven bencinski avto k bo tolk šel in 1l več pil?

LP

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost