type 25

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 00:53

Zivjo vsi! Mal iz dolgcasa sem rekel, da po res dolgem casu spet pisem na forum.

Po dobrih 6 letih brez impreze sti in ugotavljanju ali sem to fazo s temi hitrimi vozili ze prerasel, sem ugotovil da je nisem in aprila 2018 spet sel v nakup impreze sti. Ker je na trgu vedno manj izbire (predvsem v slo) s temi sportnimi petardami, sem bolj ali manj le cakal da se kaksna pokaze na a.netu, da jo kupim. Se spomnim ko sem leta 2008 kupoval prejsno sti, je bilo ponudbe vec in si lahko dejansko izbiral barvo in ohranjenost. V tem casu, ze samo da se kaksna pojavi na netu, je ze skoraj pa da za kupit, ce jo zelis imet. Vglavnem, po nekaj mesecih iskanja, sem kupil 2005 sti type 25. Nekaterim mogoce ze stara znanka, leta 2005 je bila nova pripeljana iz amerike, direktno v Litchfield motors, kjer so po narocilu strank predelovali impeze sti tako, da so predelali 2.5 motor, da je imel 360KM, podvozje so porihtali z aftermarket deli od whiteline (stabilizatorji, anti lift kit..), zamenjali serijske amortizerje z AST (katera serija ne vem tocno), pri moji so serijska platisca 17" prav tako zamenjali z 18" Rays engineering prodrive gc-05f (f pomeni forged oz kovana). Tako predelane impreze so poimenovali type 25.

Ze njen prvi lastnik je bil slovenec, tako da vsa njena zgodovina kar se tice voznje izhaja od tukaj. Ker so takrat bili 2.5 sti motorji se dokaj novi, so se hibe sele kazale in zato je tudi ta impreza imela tezave s tem motorjem. Skozi leta se je zamenjalo vec lastnikov, noben pa je ni spravil v tako stanje, kot si ga zasluzi. Vecina jih je dala "rihtat" motor, ocitno pa nikoli tako, kot se zagre. Karoserija je lepa in brez rje, imela je nekaj prask in udrtinc, ker je vecino casa stala v garazah z nedelujocim motorjem in tudi po 13-14 letih ima avto nekaj cez 60.000milj oz dobrih 100.000km. Pred mano je bil lastnik serviser/tuner subaru vozil, ki pa je v nekaj letih lastnistva naredil zgolj 10.000km ampak je zaradi pomankanja casa ni uspel spraviti v optimalno stanje in jo zato tudi prodal.

Novi lastnik sem sedaj jaz in zelja je, da jo spravim v red.
IMG_3489.JPG
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:00

Pri teh avtih mi ni edina stvar le to, da se vsedem v avto in divjam po ovinkih in dirkaliscih (vecina pravi da je to vse kar je pomembno), imam tudi rad da je lepotno in mehansko kolikor se le da za ta leta, ohranjena. Prva stvar je bila sanacija prask, vdolbinc (teh ni bilo skoraj nic) in luknjic v laku od kamenckov. Torej, prva stvar je bila kvalitetna licarija. Ker sem zelel le najboljse, sem pregooglal in prebrskal po forumih, kdo bi to lahko bil, sem nasel licarja v Mengsu, ki me je po referencah in modernosti delavnice preprical, da avto zaupam njemu. K njemu vozijo licati vozila najvisjih cenovnih znamk, v casu mojega obiska sta se kompletno obnavljali dve e30 M3, tudi iz tujine jim vozijo avte itd. Za odtenke barve imajo spektrofotometer, oziroma napravo, ki ti pri mesanju barve pokaze v katero smer gre odtenek mesane barve, napram odtenku obstojece barve na avtu. S to napravo se res lahko priblizajo v nulo obstojeci barvi.

Ker so bile luci ze zmatirane, sem kupil nove in dal tudi te njim, da jih zamenjajo po barvanju avta. Ker so pri barvanju odbijaca in blatnika morali odstraniti original nalepke od sti, sem seveda kupil original nove, katere so drage kot zafran, ampak vse to v vedenju, da bo avto res originalen. Na desni strani odbijaca je namesto original pokrova, bila luknja za meglenko z mrezico, za boljsi dovod hladnega zraka do filtra. Mrezica je ze odstopila od pokrova in ker mi to ni bilo vsec, sem kupil original sti pokrov ze pobarvan in z nalepko. Ker je avto z ast amortizerji tudi nizji od serijske, se mi lepo dopade ce ima spredaj na odbijacu lip, zato sem ga narocil pri ht-autos, kateri naj bi bili lepo prilegajoci in kvalitetne izdelave.

Po slabih dveh tednih sem dobil avto nazaj od licarja in bil res navdusen nad kvalitetno storitvijo. Avto je bil res obcutno lepsi na pogled in "pomlajen" za recimo 10 let. Hehe
IMG_3470.JPG
IMG_3472.JPG
IMG_3468.JPG
IMG_3683.JPG
vse te slike so pred licanjem
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:03

po licanju.
IMG_3683.JPG
IMG_3682.JPG
IMG_4159.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:05

Ker je v avtu bil serijski 2din radio narejen za ameriski trg, kjer ne lovijo enakih frekvenc kot pri nas, je bil razen v primeru poslusanja cdja, popolnoma neuporaben, zato sem ga zamenjal z 1din pioneer DEH-7800DAB. Noben presezek od radia, bil je dobro ocenjen na nekih testih, ima moznost digitalnega nacina za iskanje postaj, usb, povezljiv s gsmom, ima mikrofon za prostorocno telefoniranje itd. Pac vse kar se mi zdi fino da je, ampak nisem pa nek audiofil, da bi testiral cistost zvoka in decibele. Vglavnem, super za moje potrebe. Snel sem tudi tapete na vratih in videl da so bili zvocniki ze menjani, tako da tega se nisem nic dotikal.
IMG_3595.JPG
IMG_3590.JPG
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:08

Naslednja stvar je bila ciscenje notranjosti oz kabine. Prvo odstranitev sedezev in zadnje klopi, komplet izpraznitev prtljaznika, sesanje komplet avta, kar je plasticnega in kovinskega brisanje s krpo, za plastike in sedeze sem kupil neka cistila v trzinu, v prodajalni kjer prodajajo vso robo za avtokozmetiko in mi jih je prodajalec priporocal kot najboljsa. Dejansko so se iskazala vrhunsko. Z mikrofibro in cistilom za plastiko, je slo dol ogromno svinjarije, pa sem kaksen teden pred tem cistil s strgano nogavico, vodo in nato se disecim sprejem za armaturo. To cistilo pa je z armature potegnilo res vso umazanijo in armatura je bila kar mat in ne vec sijoca od drugih sprejev. Postala je taka kot nova. Alkantaro na sedezih sem tudi prebrisal in posusil ter postopek veckrat ponovil, ker je alkantara obcutljiva za groba drgnenja, ali prekomerno mocenje z vodo ali cistili. Tudi s sedezev je slo en kup umazanije.

Obcutek na koncu res super, da avto vizualno dobiva neko pravo podobo in da je prijetno sedeti v njem.
IMG_3521.JPG
IMG_3518.JPG
IMG_3517.JPG
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:10

Ker mi na takem avtu zmogljivosti vseeno veliko pomenijo, sem prebrskal po forumih, kaj lahko naredim glede teze. (Pravijo da je to najcenejsi tuning) Prebral sem post od uporabnika anorexic sti s tujega foruma, ki je svojo sti res sestradal do anoreksije, ampak ker so moje finance omejene, sem iz njegovega posta izbral le stvari, ki so brezplacne oz vsaj zelo poceni za lajsanje avta. Serijsko tehta baje 1480kg.

Zacel sem tako, da ko sem ze imel zadnjo klop zunaj, sem odsravfal stango ki je namescena pod klopjo, za boljso oporo (riti al ne vem cesa tocno). Nima nobene funkcije pri legi avtomobila na cesti, zvijanja karoserije ali karkoli podobnega. Odstranil sem tudi zadnji stangi za naslonom zadnje klopi, ki prav tako dajeta oporo. Skupaj je tehtalo 6.8kg

Naslednja stvar je bila U brace(ne vem slovenskega izraza), ki naceloma porazdeli sile ob trku na vec delov karoserije, ampak prav tako nic ne pomaga pri legi vozila, ker ko ga snames, se zvija in res nima neke trdnosti. Tehtal je z vijaki 11,3kg. V avtu bom imel prazen prtljaznik, kar je skupno tocno 20kg, ce stejem da je namesto rezervne gume paket s sprejem.

Z vsem tem je slo dol cca 40kg. Na avtu so ze tudi komplet drug izpuh s kolektorji vred kar je skupno lazje od serijskega cca 10kg, ker ze sami serijski kolektorji so izredno tezki, aftermarket pa 6kg lazji.

Druga sklopka in lazji vztrajnik cca 5kg manj kot serijsko.

Razen sti spec c imprez imajo vse ostale zaradi zakonodaj in recimo da varnosti, spredaj in zadaj zelo tezke nosilce odbijacev (bumper beam) ki so tudi ucinkoviti do hitrosti 7km/h. So res konkretni kosi in ze zgledajo tezki. Spec c zadaj nima nobenega, spredaj pa ima le stango med krakoma, ki pa baje ucinkuje do 5km/h. Serijski bumper beam spredaj tehta 12,5kg, jdm tehta 4,7kg, jaz pa sem vzel od Oswald performance bumper beam, ki je narejen iz aluminija in zgleda bolj konkreten (po merah podoben serijskemu), s tem da tehta le 2,7kg. Se pravi je slo skoraj 10kg iz cisto sprednjega konca avta. Prav tako bom snel zadnjega, da bo kot pri spec c in bo shujsala se za 12,7kg. Skupno bo lazja za cca 77kg. Oz bo nekje na 1400kg, kar je ze primerljivo z novejsimi hot hatchi (megane rs, cupra...) s tem da omenjeni so gnani le na prednja kolesa.

No, teza recimo da je to to, kar se da narediti za "normalen"denar. V mislih imam se gelni akumulator, ki je lazji za nekih 6-7kg in bi ga dal lezat pod sovoznikov sedez, tako da poleg izgubljenih 6-7kg, prenesem obstojece kg iz sprednjega konca, v sredinski del avta. Malo me bega kako je z zaneslivostjo oz kako se obnese tak akumulator pri vozilu ki je v vsakodnevni uporabi. Ce ima kdo kaj vec info, bom vesel za njih.



No in da ne zakljucimo pri korekcijah karoserije, ciscenju notranjosti in odstranitvi odvecne teze, je na vrsti seveda se motor.

S prejsnjim lastnikom se dobro poznava in vem kaksno je bilo stanje motorja ob nakupu. Toda sreca kot jo imam, je motor izdihnil po dveh mesecih oz dobrih 4.000km. Tesnila glav mi niso prizanesla se nekaj mesecev uzitkov. Motor je dobesedno pil olje, torej se je vedelo da nekaj ne stima z njim in nekako sem upal da mi zdrzi se nekaj mescev do zime, ko bi ga dal obnovit. Specifikacije komponent okrog samega bloka motorja so mi bile vsec ker je z njimi avto res konkretno sel. Da malo opisem: 2.5 sti blok, DW 750ccm injektorji, top mount IC od 2008+ sti, ki je vecji od prejsnjih letnikov, turbotechnic t36 turbo, kot sem ze prej omenil komplet izpuh (gt spec equal length kolektorji, 3" downpipe s sportnim cat, 3" od downpipe do konca z dvema loncema. Oboje od scooby.si.

Serijski intake s k&n vloznim filtrom. Z vsem tem je bilo nekje 400 ali nekaj vec konjev, kar je za daily avto in obcasne neumnosti povsem dovolj.

No, ker se je poletje sele zacelo, sani (scooby.si), pa do jeseni ni imel casa za poseg v motor, sem avto konkretno opral zapeljal pod nadstresek in pokril, da caka na boljse dni. Minili so meseci, vmes sem ga nekajkrat zalavfal in zapeljal po ulici, da sem malo z diskov spravil dol rjo in da akumulator ni "umrl".
IMG_4185.JPG
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:13

Torej cas da sani iztakne srce z impreze in pogleda vzroke porabe olja in da se zamenja potrebne kose. Za motor je bilo receno da je bil nazadnje rihtan pri nekem neznanem mehaniku in to tako, da se je zamenjalo bate in ojnice z novimi kovanimi, glavna gred pa se je dala brusit, vijaki glave so arp2000, kar je seveda bolje kot serijsko. Se pravi v glavi sem imel, da v najslabsem primeru se menjajo lezaji, batni obrocki, tesnila glav in problem resen. Obenem se naredi se velik servis in pridem na uc receno za nekih 2000eur cez.

No, sani razdre blok, jaz medtem ravno v sluzbi, ko mi javi, da so ojnice serijske in ne kovane in da je blok potrebno brusit in honat. Me je kar sesedlo. Dodaten popolnoma nepricakovan strosek. Strosek brusenja in honanja, posledicno nakup novih kovanih batov vecjih mer in kovanih ojnic, ker za 400+ jih je ze priporocljivo imeti. Groza... nisem vedel a bi zapeljal v graben ali prodal avto brez motorja, samo da se znebim vsega stresa in takih stroskov.

No, ko sem vse skupaj prespal, sem rekel da ce sem se odlocil za ta avto ga bom imel. Ker vem da ce bi prodal, bi po pol leta spet iskal drugo.

Torej, blok se da na obdelavo, sani naroci ves material, material ze pride, tam kjer rihtajo bloke majo guzvo in ko mine kar nekaj casa, zve sani veselo novico. Blok ima (hairline crack) oz zelo tanko razpoko na steni cilindra. Blok neuporaben.

Nisem vedel a je bolje da kupim pistolo ali nov blok. Zivcen sem bil nenormalno, vec mesecev brez avta, nisem vedel kaksni bodo se stroski, koliko casa bo se vse to trajal itd. Noro sem ze pogresal voznjo, lepi jesenski dnevi so bili, temperature take da avto najbolj leti... za zjokat.
IMG_4366.JPG
IMG_4367.JPG
IMG_4371.JPG
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 24. Februar 2019, 01:15

S sanijem sva predebatirala kaksne opcije bi bile najboljse zame in na koncu sva prisla do tega, da gremo all in in se sestavi cim bolj zanesljiv motor, ki lahko da veliko od sebe in zdrzi dovolj moci za moje potrebe. Ker so 2.5 motorji pri sti znani kot zelo tezavni, sva se odlocila, da se gre na 2.0 sti blok, ki so neprimerno boljsi (doloceni pravijo da so bulletproof), prav tako glave od 2.0 sti (avcs), in se vgradi notri stroker kit 2.1L.

Torej kupit blok in glave, novo glavno gred od 2.5 ki jo uporabljajo za 2.1 predelave 600+KM, kovane ojnice za 500+KM, in pa kovane bate mahle 2618, ki jih prav tako uporabljajo za do 600KM. Ker je sel ze ogromen budget za vse te sestavne dele, sem rekel naj se dajo se vijaki glave boljsi od arp2000, ampak da so se vedno standardnih dimenzij. Torej na voljo so bili arp625+, ali rcm extreme vijaki. Izbral sem rcm extreme. Z vsemi temi kosi in 2.0sti blokom, ki je semi closed deck, je narejen komplet motor za 500+KM.

Sledilo je ponovno narocilo dodatnih kosov za nov setup, 2.0 blok je sel v obdelavo in cas je spet mineval in mineval. Ker sem imel prevec casa sem bral po forumih vse prednosti in slabosti 2.1 motorjev. Slabosti prakticno nisem nasel, prednosti pa ogromno. Proti 2.0 motorju je obcutno boljsi spool in vec navora, kar pomeni bolj zabaven avto. Neprestano pa me je matralo dejstvo, da imam turbino, ki je super za 2.5 motor, vprasanje pa kako se bi obnasala na 2.1 motorju. Govorim o tem, da je turbo journal bearing in s klasicnimi lopaticami. Velikost turbine je pa taka da proizvede na sti tudi vec kot 450KM. Vse super, ko se pogovarjamo o najvisjih stevilkah. Toda meni je bolj kot stevilke vazna uporabnost. S to turbino je spool slabsi na 2.1 kot na 2.5 in misel na to mi je bila moteca. Nisem hotel avta, pri katerem bi do 4.000rpm cakal, da se zacne kaj dogajat. Tudi za voznjo po zaprtih ovinkih je to dokaj smotano. 2.5 je res bombon za to, ker ima navor ze res pri nizkih obratih.

Vrgel sem se v raziskavo turbin, kaj je sploh na trgu, kaj priporocajo forumasi, gledal grafe moci in navora... na koncu sem bil ze totalno blesav, ker nisem vedel a naj pustim tako kot je, pa da vidimo ce bo ok, ali naj se vrzem se v nakup neke boljse turbine. No, na koncu sem se po pogovoru s sanijem in bobom (anglez ki mapira impreze), odlocila da turbino vseeno zamenjam. Ker so dobre turbine ze v osnovi drage, sem si rekel, kupi najboljse, da se kasneje ne bos zrl, zakaj nisi. In tako sem narocil za zeljene rezultate optimalno turbino. To je Owen developments gbt 5471, s posebnim izpusnim ohisjem za izredeno dober spool. Turbina je narejena po specifikacijah za dirkalna vozila, ima dual ballbearing wheel lezaji imajo keramicne kuglce, inconel lopatice propelerja na izpusnem delu, billet lopatice na sesalnem delu, anti surge ohisje na sesalnem delu, izpusni del je ceramic coated pri zircotec,... pa se kej sem pozabil. Vglavnem to turbino imajo na vecih imprezah na rallyih, ampak uporabljajo restriktor, zaradi omejitve moci. Tocno tako turbino brez restriktorja, pa ima le se ena impreza in to gc8 (GT). Ker je nad 400KM potrebno menjati tudi komplet intake do turbine, mi je sani narocil od rcm kit (k&n konusni filter in maf tube, ki je vecjega premera kot serijska, da lahko motor varno dela z vsemi temi konji). Od maf cevi pa do turbine bo sani naredil costum 3" intake cev. Zraven turbine sem narocil se vsa tesnila, prikljucke za vodo, olje in cev za olje, vse to za turbino. Potrebno je zamenjati tudi map senzor 4bar, ker serijski je 3 bar in bere samo do 1.65 bara pritiska turbine, moja bo pa filala nekje 1.8bara.

Se pravi zdej je motor varen za 500+KM, turbino sem izbiral za nekje 430KM pa cim boljsi spool, ampak ker ima ta boljsa ohisja, naj bi bilo konjev in navora vec, zato je bilo potrebno kupiti boljso sklopko. Vzel sem stage 2 keramicno, ampak da ima se vedno fedrcke, tako da kljub temu da je bolj agresivna, je se vedno "normalno" vozna. Navora pa zdrzi 850Nm. Ne bom niti blizu tej stevilki, tako da sem pomirjen. Haha



Ta moment je motor v fazi sestavljanja, blok je bil brusen in honan, material imam ves, tako da kar se mene tice se caka na sanija da dokonca in na boba da zmapira. V zacetku aprila bodo pa znane tudi stevilke, tako da takrat nadaljujem....
IMG_5365.JPG
IMG_5373.JPG
IMG_5378.JPG
IMG_5491.JPG
Lp
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: type 25

Odgovor Avtor: icko » 24. Februar 2019, 07:31

Fant, tebe pa unga norga Trbouca bi jaz poslal na japonsko da rižojedcem mal natrgata uhlje. Tko za vsak primer.
klobuk dol, ne, lažem, skalp dol, tako za literarno delo, umetniški vtis in seveda inženiring...
Norca itak. :lcry

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Re: type 25

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2019, 08:36

U jebote<--sori, nisem imel kaj dosti napisat, ker tak tuning je zame cist prOn :inl
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2190
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: type 25

Odgovor Avtor: urbancebulj » 24. Februar 2019, 08:43

Tole bo res žval, lepo si zastavil projekt, tko kot mora bit, hiter in lep avto!
:thup

Če bodo kdaj opcija kšne testne vožnje (seveda sovoznik) , se priporočam.
:innoc

Uporabniški avatar
rb320
Uporabnik foruma
Prispevki: 610
Pridružen: 10. Marec 2013, 13:36
Kraj: vrhnika

Re: type 25

Odgovor Avtor: rb320 » 24. Februar 2019, 10:44

Upam da vama rata sestavit do cilja konec marca.bo pa res prava raketa 💪👍

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: type 25

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Februar 2019, 07:56

Stari! Sočustvujem!

Me je kar črvičlo, ko sem začel brat segment o motorju :)

Kapo dol glede izbire poti reševanja :thup Vidim, da si se odločil da se špara, pa naj stane kolk hoče :) Hec :D

Jaz sem tudi takrat ob obnovi razmišljal o nadgradnji pa več konjih....pa sem potem mal čez prst vrgel koliko to potegne za seboj, pa me je hitro minilo.
Več konjev v motor spravit še ni nek problem, to na gume spravit je pa cela znano$$$$$t potem. Konkretna nadgradnja menjalnika, sklopke, pogonov, zavor in podvozja za 100konjev več od serijske WRX-e je nujna...in potem tisti motor sploh ni več nek strošek, če tko gledaš, kolk te ostale stvari nanesejo.

Z veseljem bom spremljal tole temo :thup

Sicer je odštevanje vseh zelencev ter beljenje živcev in zgubljanje las ob odločitvah pri reševanju takele težave kar velik test za "nakonjenost" znamki, ter precej zamaja tla, vendar ko bo tole vžgalo, pa ko jo boš pognal čez ovinke, bo srce zopet pomirjeno :)
Meni se po enem letu zopet smeji, ko se okrog vozim :D

Keep on keeping on!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2455
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Re: type 25

Odgovor Avtor: msenjur » 25. Februar 2019, 19:42

WOW. to je vse kar lahko recem.

za tole imprezo se je vedelo, da je zgonena in nekaj na pol servisirana...

sm mislu da je sla ze v anale zgodovine...

lepo, da se se najdejo taki intuziasti, ki so pripravljeni posteno placati, da se avto spedena 100%.

backwood: ti pa dokoncaj svojo zgodbo. vsi cakamo na nadaljevanje! sej vem, zdej ni casa, k se lahko okol vozis...

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 25. Februar 2019, 20:56

Urban, ves da bova sla na kaksno furo. Sam najprej naj se vse realizira in izkaze da je po mapiranju vse tako kot mora biti.

Rb320, mora uspeti do boba! Sem optimist...

Blackwood, da gres z wrx na neke hude konje, je res drago in mislim da je potem v tem primeru bolj ekonomicno (ce lahko pri teh stvareh sploh govorimo o ekonomicnosti haha), kupit ze v startu sti. Drugac pa pohvale teb za projekt. Sem prebral tvojo temo.

Msenjur, ja avto je bil slabo vzdrzevan oz nihce ga ni ob generalkah kvalitetno sestavil. Pomoje se je vsakic prevec sparalo in nikoli ni avto delal kot treba. Je pa zato karoserija v super stanju, kar mi je naceloma bolj pomembno kot mehanika. Ce bi bla recimo zabita in slabo poklepana, to naceloma ne mores popravit da bo kot nova. Razen da menjas skoljko. Kar se tice podvozja, motorja, menjalnika, so pa vsi kosi taki, da lahko zamenjas z boljsimi ali novimi. Tako da osnova vozila je top, mehanika bo pa tudi porihtana in na koncu bo zgonjenost oz dejmo rect raje slabo vzdrzevanje avtomobila le se preteklost. Zgonjenost pri sti je nekak normalna. Dvomim da je kaksna v slo ki je le garage queen. Vsak si s takim avtom da duska. Ampak ce je voznik vsaj toliko "zdrav", da jo prej ogreje in po voznji ohladi in da res dela redne servise s kvalitetnimi nadomestnimi deli, potem ni nic narobe s tem. Zgolj moje mislenje...
Type 25

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost