Nakup Legacy H6, 2005 letnik

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Odgovori
andraz3d
Novinec
Prispevki: 9
Pridružen: 30. December 2010, 16:35

Nakup Legacy H6, 2005 letnik

Odgovor Avtor: andraz3d » 30. December 2010, 19:01

Lep pozdrav

za drugo leto, ce bo vse po sreci, namravam nabavit nov avto. Ker avtomobile kupujem z veliko strastjo in raziskovalno zilico, ki rezultira (mogoce) v avtu sele po kaksnem letu, vas zato po potencialni izbiri sprasujem ze sedaj.

Torej, zelim si:
- bencinski avto,
- z rocnim ali zelo dobrim avtomatskim menjalnikom (g tronic, DSG, BMW menjalniki so mi dobri, tudi nova avtomatika na novi laguni ni slaba),
- z malce vec konji in delovne prostornine (in ce se da, brez turbota),
- preferencno 6 cilinder
- z zelo dobro pasivno in aktivno varnostjo
- z nadpovprecnim udobjem, vendar se vedno odzivnim podvozjem
- z nizko ceno nakupa rabljenega
- z odlicnimi sedezi, ce se da, gretje v njih
- avtomobilsko znamko z dolocenimi vrednotami. Ala saab, subaru, lancia, etc...
- preferencno limuzina
- preferencno 4x4
- avto, ki ne zahteva 19 colskih felten, da zgleda ok (ala insignia)
- avto bo predelan na plin (imam ze trenutno predelanega in sem zelo zadovoljen)
- preferencno s xenonom
- z nadpovrecno klimo (torej, to ne pomeni avtomatska klima, ampak dobra klima. Tist, ki je obcutil, kaksna je razlika v klima napravi med mercedesom E recimo in golfom (ki ima cist solidno), ve, o cem govorim.

Na shortlisto je prisel tudi legacy, 2005 letnik, 6 cilinder, z rocnim menjalnikom. Zdi se mi zelo ugoden rabljen, naceloma varen, bojda ima dobre sedeze, dober motor (ceprav slisim, da za predelavo na plin je kar problematicen)... Sicer vem, da ce sem na subaru forumu, da bom dobil samo superlative o tem avtomobilu, a vseeno. Kaksno je vase mnenje? Kje so pozitivne in negativne reci tega avta? mogoce vzdrzevanje? Ko sem imel mazdo, me je zadeva spravila namrec takorekoc na bankrot...

Drugace pa kupujem rabljenega tja do 70k km... torej, relativno nov avto. in preferencno limuzinsko izvedenko.

hvala vsem!

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3506
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy 6 cilinder, 2005 letnik

Odgovor Avtor: danci1973 » 30. December 2010, 19:32

andraz3d napisal/-a:dober motor (ceprav slisim, da za predelavo na plin je kar problematicen)...
Problematičen je samo zato, ker je za kontrolo / nastavljanje ventilov potrebno motor demontirat. Kar pa pomeni precej dela in temu primerne stroške.

Ali je pogostejše nastavljanje ventilov pri uporabi plina *res* potrebno, pa bodo povedali tisti, ki že dolgo vozijo na plin in so ventile že nekajkrat kontrolirali...


D.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 30. December 2010, 21:12

S pravim mehanikom stroški vzdrževanja nikakor ne bodo astronomski; rezervni deli so dovolj kvalitetni - kar menjaš.. menjaš enkrat; izjema so manšete :D

Kot vsak, tudi ta voz potrebuje redno vzdrževanje (menjave olj, tudi v menjalniku in diffih); zanemarjeni primerki se maščujejo z bolj prazno denarnico. Rabljene kose za 2005,.. se sicer dobi, ampak so redki; toliko bolj, če imaš kako od izvedenk (npr. spec B). Kasko priporočljiv.

3.0 je ok; flat navor od začetka do konca; pije pač kokr pije (bo Kričač povedal); če se prav spomnim ima motor ketno;
Ventile se nastavlja s podlaganjem -> ker jih ni malo (ventilov) je nekoliko višja cena tega posega (24 ventilov x 20€ za ploščico + delo mašina ven-not). Če si brez plina, je kontrola ventilov na 100.000 km; s plinom pa na 30 al 40.000 ?
Ravno letos je en revež na servisu na Vrhniki menjal povite ventile. Pa je šel denar, prišparan od plina, pa še kaj zraven.

Nisem pristaš plina (glej podpis), zato tega ne bom komentiral.

Do 2003 "zelo dobrih" avtomatikov ni bilo; subaru malo caplja za ostalimi; kaj je z 2004+ nevem; vsekakor upam na boljše, potihem pa dvomim, da so odzivni kot pri Mercedezu itd.. mogoče tist Prodrive.
Mene je pri 2000 2.5 avtomatik minil praktično takoj; zaspano ko star lenivec.

Če dobiš lepo ohranjenega za normalne cekine, bo verjetno odtal dlje časa pri hiši. Pogon omogoča, kar drugi ne; pa ne v snegu in ledu; tudi vožnja po suhi poletni cesti je popolnoma drugačna.

Udobje - nekaj ga seveda je, a avto ni nabit z gizmoti, kot npr. mlajši švedski bratranec XC70; nekateri govorijo o špartanskosti; morda pa imajo celo prav.

Kaj pa, če je ravno v tem keč... :D

Ko vkalkuliraš še to, da dobiš z avtom druščino pobalink ter mlajših in malo manj mlajših pobalinov in je zadetek popoln. Ne morš falit.

Limo je brezveze; kam boš dal sanke, ko se bomo šli sankat? :twisted:
Fiat.
Brez panike.

andraz3d
Novinec
Prispevki: 9
Pridružen: 30. December 2010, 16:35

Odgovor Avtor: andraz3d » 30. December 2010, 22:21

hehehe, hvala za tale izcrpen komentar.

glede plina se ne strinjam ravno (glede na podpis), bolj bi rekel, da je treba zelo pazit, kam se ga vgrajuje in kdo ga vgrajuje.

v cem je fora tega spec B? Spomnim se jih iz avstralije, sam se mi zdi, da je tisto cist drugo. Tam se mi zdi da je spec B konkuriral kao m3? Tukej v evropi vidim, da majo "samo" 245 konjev... Torej, kje je catch?

mja, tudi sam sem enkrat probal 2.5 z avtomatikom, je blo bolj kot ne brez veze. Naceloma me udobni menjalnik ne moti, samo ce je pa zastarel, z dodatno +2 litra porabo, me pa moti. Torej, ameriski menjalnik.

j4ka
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 20. Maj 2010, 22:12
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Avtor: j4ka » 30. December 2010, 22:36

pozdravljen!

no, subaruja nimam , imam pa zelo podobne nazore glede izbire avta. tudi nakup mojega naslednjega avta poteka po zelo podobnem principu (zacel se je pred parimi meseci, koncal se bo pa kdo ve kdaj:).

ker nisem na suabruju, bo tole mogoce malenkost bolj objektiven prispevek, sicer bolj teoreticne narave, a vendar z dobrim namenom. postavka, da mora biti avto 6 cilinderski in 4x4 zelo omeji izbiro, ce pa upostevas se relativno nizko nabavno ceno, pa se toliko bolj. Seveda pride v postev legacy spec B (v bistvu nabrit legacy s 6cil. boxerjem in dodelanim podvozjem, kjer so ga primerjali s konkurenco pa je vedno izpadel najbolj "ladja" od vseh primerljivih (bmw 3 na primer). glede na napisano, je to zate verjetno terna.

od ostalih mi na pamet pade samo se BMW 330ix, 335ix in 325ix. Samo, ce te ne moti cena (rabljeni nekje med 25 in 35k EUR v nemciji), mercedes C ali E 4matic ter audi a4 z velikimi dizelskimi motorji. volvo ima 5 cilindrov, razen pozresnih t6 motorjev, mogoce se dobi s80 z yamahinim V8 motorjem in awd.

potem je pa se alfa 159 V6 Q4... samo to niti slucajno ni vec alfa, motor je namrec od GM-a, pozresen, zvok ni pravi...kot bivsega alfista me to zelo moti.

potem pa idej zmanjka, vsaj meni jih je.

Moja izbira bi bil legacy specB ali BMW 335ix...
sapere aude

andraz3d
Novinec
Prispevki: 9
Pridružen: 30. December 2010, 16:35

Odgovor Avtor: andraz3d » 30. December 2010, 22:42

hehe, ja, vsekakor ni veliko izbire, sem pa dal par parametrov pod "preferencno" :).

bmw je predrag in premalo funkcionalen, je pa odlicen avto
mercedes je zame najboljsi od omenjenih, sploh trenutna C klasa, (E je itak noro predrag), ampak je, jasno, zellooo drag.
volvo odpade, premalo zanesljiv zame (po mojih osebnih izkusnjah), plus tehnicno nic posebnega v resnici. Plus se svedi ga ne cenijo (vec)...

mja, tale subaru je vsekakor shortlistan, zbiram pa mnenja... malce me moti tale catch okoli plina.

andraz3d
Novinec
Prispevki: 9
Pridružen: 30. December 2010, 16:35

Odgovor Avtor: andraz3d » 30. December 2010, 22:45

glede alfe, ja, tale blok od Holdna mi ne disi ravno. Plus, tele verzije rabljene se niso ravno poceni, vprasanje kdaj bodo.

glede audija pa ne, zaradi fixne ideje :).

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1111
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Odgovor Avtor: Unikat » 30. December 2010, 23:03

andraz3d napisal/-a:v cem je fora tega spec B?
Možnost je ročni 6 stopenjski menjalnik, kar pri "navadnem" 3.0 ni mogoče (je samo avtomatik), ter 18" platišča. Verjetno še kaj, ampak to je vse kar vem.
andraz3d napisal/-a:dober motor (ceprav slisim, da za predelavo na plin je kar problematicen)
S tem si verjetno mislil izrecno 3.0 motor, kjer se plina res ne montira in ga Subaru odsvetuje.
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

andraz3d
Novinec
Prispevki: 9
Pridružen: 30. December 2010, 16:35

Odgovor Avtor: andraz3d » 30. December 2010, 23:27

hmm, v bistvu sem bral, da so vsi novejsi subaru motorji problematicni kar se plina tice... od, mislim da, 2004 dalje?

torej je tale edini problematicen ali pac se bolj problematicen?

hvala.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3506
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 30. December 2010, 23:34

Unikat napisal/-a:
andraz3d napisal/-a:v cem je fora tega spec B?
Možnost je ročni 6 stopenjski menjalnik, kar pri "navadnem" 3.0 ni mogoče (je samo avtomatik), ter 18" platišča. Verjetno še kaj, ampak to je vse kar vem.
+ Bilstein vzmetenje...
andraz3d napisal/-a: S tem si verjetno mislil izrecno 3.0 motor, kjer se plina res ne montira in ga Subaru odsvetuje.
Saj ga ne 'odsvetuje', pač pa povejo, da se ne splača.

S plinom v 30000km 'prihraniš' cca 785€, potem pa plačaš 1000-1500€ za nastavljanje ventilov (izračun prihranka temelji na povprečni porabi Legacy 2.5 z bencinom oz. z LPG, ceno servisa pa sem 'ocenil - vem pa, da v Nemčiji na Subaru servisu to stane cca. 2000 €)...


D.

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1111
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Odgovor Avtor: Unikat » 30. December 2010, 23:37

andraz3d napisal/-a:hmm, v bistvu sem bral, da so vsi novejsi subaru motorji problematicni kar se plina tice... od, mislim da, 2004 dalje?

torej je tale edini problematicen ali pac se bolj problematicen?

hvala.
O tem če gre subaru in plin skupaj, ne bi razglabljal, se niti ne spoznam. Lahko pa na kratko povem izkušnje:
2.5 motor, naknadno vgrajena (češka?) plinska naprava --> štala, sami problemi.
Original Subarujeva BRC plinska naprava (bi-fuel) --> dela BP, super zadeva.
Če je to zgolj slučaj, pa nevem.

3.0 in plin pa NE. Lahko povprašaš na Subaru servisih glede tega...
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
Perezvon
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 12. December 2010, 21:03

Odgovor Avtor: Perezvon » 31. December 2010, 15:24

Pozdravljen Andraz3d,

Tako, kot je napisal unikat:

Subaru 3.0 H6 motor ni primeren za predelavo na plin. Malo sem o tem bral na nemskih forumih. Razlog je ta, da je to DOHC motor z mehkimi lezisci ventilov, ki potrebujejo nastavljanje vsakih 30.000 km.
Na zalost je za vsako tako nastavljanje potrebno vzeti motor iz avta ven. Cena tega posega pa je velika (cca 800-1000 eur in vec), zato se to ne splaca.
Da se sicer vgraditi trsa lezisca ventilov, vendar je to vprasljivo, ce se splaca, ker tudi ta trsa lezisca ne resijo problema za vedno. (vir).

Podobno velja tudi za nove 2.0 motorje. Ti so primerni za LPG, samo ce imajo v oznaki motorja na 5.mestu crko F. To pomeni, da imajo trse lezisce ventilov. Taki so npr. nemski Ecomatic modeli, ki imajo vgrajeno plinsko napravo Teleflex.

2.5L (ne turbo) motor, ki je v Outbackih, pa je SOHC in tam za nastavljanje ventilov na 30.000km ni treba jemati motorja ven, ampak gre za dosti enostaven poseg, ki ne sme stati vec kot 150-200eur.

Tukaj je razlaga v nemscini.

andraz3d
Novinec
Prispevki: 9
Pridružen: 30. December 2010, 16:35

Odgovor Avtor: andraz3d » 31. December 2010, 17:14

u mater, hvala za tole...


torej, ce vas prav razumem, razen dolocenih specialnih motorjev in 2.5 litraša, je ostalo kar se LPG tice no go?

kaj pa starejsi subaru modeli? To me predvsem informativno zanima... Je bila tam štorija identicna?

Uporabniški avatar
kricac
Član Subaru kluba
Prispevki: 245
Pridružen: 10. September 2009, 11:23
Kraj: Vransko

Re: Legacy 6 cilinder, 2005 letnik

Odgovor Avtor: kricac » 31. December 2010, 17:49

andraz3d napisal/-a: Na shortlisto je prisel tudi legacy, 2005 letnik, 6 cilinder, z rocnim menjalnikom.
Imam 2005 3.0 outbacka z vsem zgoraj napisanim ... samo plina nimam, pa avtomatik je, ker mi ni čisto jasno, zakaj bi želel imet ročni menjalnik pri tako močnem in kamot avtu ...

Avto je prav fin ... pije med 10 in 11, ampak delam 120 km na dan v službo, pri čemer je 112km po avtocesti pri 130 na uro ...

Kaj bi na njem spremenil:

- skopil bi dizajnerja avdio sistema ... prešaltal z Vulve, v katerih sem že tako ultimativen sistem HU-803 v petih letih spedenal do konca, na tole gajbo od audio sistema ... menda je najboljši serijski, ampak je čisto sranje! zbiram ideje, kako spulit ven vse zvočnike in kable in jih zamenjat ...
- skopil bi človeka, ki je imel idejo in na zadnjo šipo anteno namontiral MED grelnike ... ko greješ, šumi k svina!
- vzel bi sedeže iz saaba in jih po pošti poslal na fuji heavy industries, da jih predelajo na subarujeve nosilce
- vzglavnik prednjih sedežev ... kje so pa te vzeli? iz dacie?
- strešne sani ... pa kaj jim je bilo, ko so to sranje dajali na avto! nekaj orto nestandardnega s totalno čudnim razmakom, tako da si ful omejen pri dolžini letev
- zaklepanje oken je narejeno butasto ... ko spredaj zakleneš stekla, jih niti voznik ne more odpirat (drugih)
- odpiranje pokrova motorja je na bedastem mestu ... ko lezeš notri/ven se zgodi, da z nogo odpreš pokrov, pol se pa alarm vklopi v kabini "err HC" in moraš spet zapirat pokrov

to je približno to ... če bi se pa rad malo zapeljal, pa pokliči ... ni blema ... skočiva na ene kremšnite, da dobiš občutek ...
Outback 3.0 ... GRRRRRR! ;)

Uporabniški avatar
kricac
Član Subaru kluba
Prispevki: 245
Pridružen: 10. September 2009, 11:23
Kraj: Vransko

Odgovor Avtor: kricac » 31. December 2010, 17:55

j4ka napisal/-a: od ostalih mi na pamet pade samo se BMW 330ix, 335ix in 325ix. Samo, ce te ne moti cena (rabljeni nekje med 25 in 35k EUR v nemciji), mercedes C ali E 4matic ter audi a4 z velikimi dizelskimi motorji. volvo ima 5 cilindrov, razen pozresnih t6 motorjev, mogoce se dobi s80 z yamahinim V8 motorjem in awd.
Jaz sem imel pri menjavi v izboru

- audi a6 allroad 3.0 tdi
- bmw 525 xdi
- volvo xc70 d5
- subaru outback 3.0

Zakaj? Ker sem hotel 4-kolesni pogon, udobje in zmogljiv motor

Ko sem dobil na mizo cene, dileme ni bilo več ... pri 3 leta starem je bil Subaru za 7-10 čukov cenejši ... Nobenih posebnih čustev nimam do avtov ... to je pleh z motorjem in gumami, ki te 5 let varno in udobno spravi od točke A do B ... in se outback kar obnese ...
Outback 3.0 ... GRRRRRR! ;)

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost