K: Forester
Pravila foruma
· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)
· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.
· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)
· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.
K: Forester
Zivjo.
Kupim FORESTER-ja letnik 2005- 2007 po moznosti predelanega na plin, ohranjenega, ker ga mislim voziti se ene par let.
Cimbolj ugodno seveda!
Lp Grega
Kupim FORESTER-ja letnik 2005- 2007 po moznosti predelanega na plin, ohranjenega, ker ga mislim voziti se ene par let.
Cimbolj ugodno seveda!
Lp Grega
-
- Novinec
- Prispevki: 12
- Pridružen: 27. November 2016, 18:49
Re: K: Forester
Meni je tudi najprej tale ušel...čeprav že na sliki zgleda ful zgonjen!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
-
- Novinec
- Prispevki: 12
- Pridružen: 27. November 2016, 18:49
Re: K: Forester
Potem pa par dni kasneje še tale, ki se je očitno prodal takoj...glede na stanje po slikah se ne čudim
A je kupil kdo iz foruma??
P.S. Ima kdo informacijo ali dostop do AMZS baze, koliko je sploh turbo foresterjev v SLO ?
A je kupil kdo iz foruma??
P.S. Ima kdo informacijo ali dostop do AMZS baze, koliko je sploh turbo foresterjev v SLO ?
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Re: K: Forester
Niti ni nujno da so se prodali, kakšni samo oglas umaknejo... tisti prvi turbač letnik 2000, je bil na anetu že nekajkrat v par letih...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 

Re: K: Forester
Tedva oba avtomatika sta na avtonetu konstantno...jaz sem kako leto in pol spremljal avtonet (cel 2015 in polovica 2016, potem sem končno našu avto zame) sta bila skozi gor, cena se ni veliko spreminjala, le slike tu in tam, pa opisi...
Sem dolgo razmišljal če grem v konverzijo "avtomatik na manual" ampak se k sreči nisem za to odločil
Sem dolgo razmišljal če grem v konverzijo "avtomatik na manual" ampak se k sreči nisem za to odločil

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
-
- Novinec
- Prispevki: 12
- Pridružen: 27. November 2016, 18:49
Re: K: Forester
BackWood: A je avtomatika toliko slabša od ročnega menjalnika?
V tem videu (cca.4:30; 6:42) nekaj omenijo, da bi bilo z avtomatikom ful lažje plezat....Zakaj?
https://www.youtube.com/watch?v=mbOCzqMYNlo" onclick="window.open(this.href);return false;
V tem videu (cca.4:30; 6:42) nekaj omenijo, da bi bilo z avtomatikom ful lažje plezat....Zakaj?
https://www.youtube.com/watch?v=mbOCzqMYNlo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: Forester
Če si dinamičen voznik, pač nisi zadovoljen z avtomatiokom.
Predvsem osebna preferenca, zaenkrat sem še premlad za avtomatiko
Drugače pa avtomatik lepše prenaša navor na kolesa, in je načeloma uspešnejši pri plezanju ja...Manj sunkovito verjetno zaradi dinamičnega pretvornika (torque converter).
Predvsem osebna preferenca, zaenkrat sem še premlad za avtomatiko

Drugače pa avtomatik lepše prenaša navor na kolesa, in je načeloma uspešnejši pri plezanju ja...Manj sunkovito verjetno zaradi dinamičnega pretvornika (torque converter).
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: K: Forester
Predvsem lepše pleza, ker ne prenaša tako sunkovito moči kot sklopka pri speljevanju. Komot greš počasneje v kakšen grd klanec, ker ni bojazni da bi avto ti crknil ob najbolj neprijetnem trenutku.
Avtomatik spet ni tako obupen, vsaj ta ki ga imam jaz v outbacku je super, pri mirni vožnji je sploh dober. Pri hitri vožnji je pa pač malenkost počasnejši od ročnega prestavljanja, vendar je konstno enako počasen in brez škrtanja sinhronov
Avtomatik spet ni tako obupen, vsaj ta ki ga imam jaz v outbacku je super, pri mirni vožnji je sploh dober. Pri hitri vožnji je pa pač malenkost počasnejši od ročnega prestavljanja, vendar je konstno enako počasen in brez škrtanja sinhronov

Re: K: Forester
Koliko brzin imaš v OB-ju ?
Nevem koliko brzin imajo teli Foresterji, vendar predvidevam da le 4...
Nevem koliko brzin imajo teli Foresterji, vendar predvidevam da le 4...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: K: Forester
Večinoma imajo kr 4. Tudi moj OB ima samo 4.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.
Re: K: Forester
Kakšne so te brzine? Prva, "tretja reduktorska", "peta reduktorska" in peta, če primerjam z ročnim?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: K: Forester
prve tri so take kot na ročnem, četrta je pa daljša (nekaj vmes med 4 in 5 v ročnem). Brez problema voziš 50 in počasi pospešuješ do končne brez šaltanja v nižje prestave.
Pa če mal tuje forume bereš, je 4EAT zelo vzdržljiv menjalnik (ob redni menjavi olja in filtrov). Zobniki so debelejši kot pri 5EAT, zato zdržijo večje obremenitve. Nekateri pravijo da tudi 600KM zdrži brez problemov.
Je pa tako, da po mestu v kolonah in kratke relacije bo poraba na avtomatiku poskočila na 12 (vsaj na mojem OB je tako zadnji mesec, ker imam od 3 do 7km dolge vožnje in je avto slatno mrzel), na relacijo pa potem poraba drastično pade. Tudi pod 8 litrov.
Pa če mal tuje forume bereš, je 4EAT zelo vzdržljiv menjalnik (ob redni menjavi olja in filtrov). Zobniki so debelejši kot pri 5EAT, zato zdržijo večje obremenitve. Nekateri pravijo da tudi 600KM zdrži brez problemov.
Je pa tako, da po mestu v kolonah in kratke relacije bo poraba na avtomatiku poskočila na 12 (vsaj na mojem OB je tako zadnji mesec, ker imam od 3 do 7km dolge vožnje in je avto slatno mrzel), na relacijo pa potem poraba drastično pade. Tudi pod 8 litrov.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.
-
- Novinec
- Prispevki: 12
- Pridružen: 27. November 2016, 18:49
Re: K: Forester
Kako to misliš "reduktorska tretja"...a nima forester posebej reduktorja (HI/LOW) ?
A imajo avtomatiki to kako drugače rešeno??
LP
A imajo avtomatiki to kako drugače rešeno??
LP
Re: K: Forester
Samo ročni menjalnik ima reduktor. Avtomatik ima torque converter in ta prilagaja navor in moč na kolesih.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.
Re: K: Forester
A ni le da je 1. prestava na 4EAT nekje med 1. in 2. na ročnem, 2. je 3., 3. je 4., 4. na auto pa je daljša od pete - pri 130 km/h je cca 3100vrt/min. In foresterji imajo enako prestave razdeljene proti ročnemu, razlika je samo v mehatroniki za ročno prestavljanje ponavadi. Je pa s porabo res tako, pri meni je še nekoliko bolj poudarjeno ker je plinar, sam imam povprečno 11,6 v 8000km prevoženih dosedaj.nebivedu napisal/-a:prve tri so take kot na ročnem, četrta je pa daljša (nekaj vmes med 4 in 5 v ročnem). Brez problema voziš 50 in počasi pospešuješ do končne brez šaltanja v nižje prestave.
Pa če mal tuje forume bereš, je 4EAT zelo vzdržljiv menjalnik (ob redni menjavi olja in filtrov). Zobniki so debelejši kot pri 5EAT, zato zdržijo večje obremenitve. Nekateri pravijo da tudi 600KM zdrži brez problemov.
Je pa tako, da po mestu v kolonah in kratke relacije bo poraba na avtomatiku poskočila na 12 (vsaj na mojem OB je tako zadnji mesec, ker imam od 3 do 7km dolge vožnje in je avto slatno mrzel), na relacijo pa potem poraba drastično pade. Tudi pod 8 litrov.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost