Ecutek remap

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1121
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Ecutek remap

Odgovor Avtor: Unikat » 07. November 2009, 15:22

Verjetno vas je večina že slišala za Angleško firmo ECUTEK, ki ima super mape predvsem za micke in subije. Stvar je taka; Že nekaj časa se dopisujem z Bob Rawel-om iz Angleške firme BRDevelopments, ki remapa subije z ECUTEK remapi in kolikor berem po forumih, so v Angliji 1A. Če se nas zbere dovolj kandidatov (recimo najmanj trije), je tip pripravljen priti v Slovenijo posebej za nas, da nam na naših avtih naredi en kvaliteten remap za ugodno UK ceno. Seveda mu mi plačamo letalsko karto (cca 85EUR v obe smeri) in bivanje. Cena za remap naj bi bila 405 funtov z davkom (brez licence), brez davka pa cca 350. <--- ;-) ;-)
Za občutek, lahko to ceno primerjate z SKN cenami pri nas.
Za katere subije sploh velja ta cena in kako se le-ta razlikuje za določene modele turbačev nevem - še čakam odgovor.
Me zanima koliko vas je kej pripravljenih tole izpeljati. Več kot nas je, ceneje bo. Predlog pa je, da se to izvede spomladi.
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 07. November 2009, 15:58

Uuuuuuuuu jst jst jst.Sam ne vem če je to tut opcija za mojo drvarnco :?

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4956
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 07. November 2009, 16:49

Unikat dej mal več napiš o teh zadevah saj sem interesent
samo o teh angleških zadevah nimam pojam,sem v fazi učenja.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 07. November 2009, 17:01

Mene bi načeloma tudi zanimalo...
Go Westy, go!

seba_r
Uporabnik foruma
Prispevki: 28
Pridružen: 07. Februar 2008, 09:00
Kraj: MB

Odgovor Avtor: seba_r » 07. November 2009, 17:38

Jaz sem resen kandidat,zanima me kje bo delal remap? na valjih ali kako drugače?

lp Sebastijan

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3349
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 08. November 2009, 07:19

Tud jst sm načeloma za. Sploh če bo spomladi, kr bo treba pred remapom nabavit še nekaj robe... :twisted:


Drgač pa je Ecutek remap možen samo za avtomobile od l.99 naprej.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: ECUTEK remap

Odgovor Avtor: irCAR81 » 08. November 2009, 09:41

Unikat napisal/-a:Za občutek, lahko to ceno primerjate z SKN cenami pri nas.
No SKN da ponavadi še full popusta ampak vseeno ni primerjave. Sploh kar se tiče subaruja je ta zadeva super.

Tisti k mate ustrezen avto in boste tole spustil vam še dolg žal.

Tunal bo pa pomoje tko kt je edino prav. Na cesti.

Uporabniški avatar
jure75
Uporabnik foruma
Prispevki: 139
Pridružen: 25. September 2009, 21:14

Odgovor Avtor: jure75 » 08. November 2009, 10:06

mene tut zanima sam a to dela tut na legacy turbo na obd1 al je to sam za novejse letnike??
Subaru Legacy Turbo

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 08. November 2009, 10:15

NoFEAR napisal/-a:

Drgač pa je Ecutek remap možen samo za avtomobile od l.99 naprej.
Em bedno :?

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1121
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Odgovor Avtor: Unikat » 08. November 2009, 10:28

No, me veseli da ste za, da ga ne maltretiram zastonj. :-P
Nisem še dobil odgovora kakšna je točna cena, kako bi se dalo zmenit glede davka in kdaj bi to izvedli; vem pa, da ima za 2 meseca vnaprej zasedeno. Spomladi sem ravno zato predlagal, da imamo še čas razne dodatke gor navlečt preden se remapa. Remap bi se delal tako kot je irCAR81 povedal - na cesti. Če so pa kakšne posebne želje za dyno in če ga ima kdo možnost dobit na razpolago pa tudi vredu, ampak to je še dodaten strošek.
Kolikor sem uspel izbrskat ne netu, je remap možen vključno z 99 pa navzgor. Sem ga pa vseeno vprašal kako je s starejšimi, pa čakam na odgovor. Aja, verejtno mi ni treba poudarjat, da je tole taprava prilika za vse ki si želite met kakšen antilag, launch control, full throttle gear change pa take fore. :lol: Javim več informacij ko dobim feedback.
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
jure75
Uporabnik foruma
Prispevki: 139
Pridružen: 25. September 2009, 21:14

Odgovor Avtor: jure75 » 08. November 2009, 10:38

beliblisk napisal/-a:
NoFEAR napisal/-a:

Drgač pa je Ecutek remap možen samo za avtomobile od l.99 naprej.
Em bedno :?
se podpisujem :?
Subaru Legacy Turbo

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: ECUTEK remap

Odgovor Avtor: danci1973 » 08. November 2009, 10:51

irCAR81 napisal/-a: Tunal bo pa pomoje tko kt je edino prav. Na cesti.
Če bi rekel 'na dirkališču', bi se še (delno) strinjal...

Na CESTI pa je to nemogoče.

D.

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 08. November 2009, 10:53

Mogoče bojo Brnčičevo cestov LJ zaprl.

Uporabniški avatar
DaviiD
Član Subaru kluba
Prispevki: 244
Pridružen: 20. Januar 2007, 01:11

Re: ECUTEK remap

Odgovor Avtor: DaviiD » 08. November 2009, 10:59

irCAR81 napisal/-a:Tunal bo pa pomoje tko kt je edino prav. Na cesti.
Ne vem no, sam sem mapiral ze vec avtov na cesti in sem si vsakic zelel da bi imel dyno. Pa da razlozim zakaj, da ne bom govoril nekaj v prazno:
Tablica goriva se da dokaj lepo porihtat na cesti pod pogojem da je tisti, ki avto vozi zelo dober voznik (torej da mu lahko reces naj ti drzi na 6700 RPM pri razlicnih boostih) in da imas dovolj ravnine/brega/... Sicer je tudi to na dynu lazje in varneje, ampak se da tudi na cesti.

Problem je v tablici vziga. Ko ti pohodis gas in MAP raste npr. od 100 kPa pa do 190 kPa, kako naj ves ali lahko na 125 kPa dodas ali odvzames predvzig (avto je na 125 kPa manj kot sekundo). Drugi problem so detonacije: Tuning da gres do knocka in potem umaknes za kako stopinjo ali dve je zgresen: Maksimalna moc se ponavadi razvija full pred detonacijo. Pravtako pri 7000 RPM ne cujes ravno detonacije dokler ni ze tako mocna da lahko kaj poskoduje.

Taksno mapiranje se da, ampak nikoli ni optimalno in pa dolgo se zezas.

Na dynu pa imas dovolj pol ure do uro:
Dynu nastavis naj ti bremza motor na 5000 RPM, ti pa z dodajanjem gasa lahko gres vse celice skozi (tudi taksne ko bos na cesti prisel samo v 5% primerov) in v vsakem trenutku ves koliko konjev trenutno dyno bremza. Z WB lambdo si nastavis AFR korekcijo (no, mapa goriva tudi ne sme bit cisto zgresena) in postelas predvzig: zacnes z neko varno vrednostjo, potem pa povecujes dokler moc raste. Ko moc zacne pocasi padat pustis in gres na naslednjo. S tem si skoraj vedno full pred knockom. Ko si zakljucil z vzigom pa postelas se gorivo: tiste ECUje ki sem jih jaz stelal so imeli celo opcijo da si samo sel cez mapo, postelalo pa je samo glede na tvoje AFR zelje.

Pozna se ne toliko na full gasu, ampak je pa odziv avta lepsi: ne cuka, tudi v nizkih obratih ne, ni nekih nenadnih sunkov moci, ...

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: ECUTEK remap

Odgovor Avtor: irCAR81 » 08. November 2009, 11:05

danci1973 napisal/-a:
irCAR81 napisal/-a: Tunal bo pa pomoje tko kt je edino prav. Na cesti.
Če bi rekel 'na dirkališču', bi se še (delno) strinjal...

Na CESTI pa je to nemogoče.

D.
No kle si se mal zapiču v malenkost. Jst sm mislu bolj na relacijo cesta vs dyno... jasno je da se to ne bo dogajalo na Dunajski mimo Bavarskega dvora, prav tako težko na Racelandu ali pa še težje v Logatcu.

V poštev bi prišla letališka pista. Je pa tko.. pri takem tuningu vozi lastnik, 'ukazano' mu je naj pospešuje, prestavlja.. čim bolj podobno kot vozi 'zares'. Zato se to dela na pravih cestah, pod pravimi obremenitvami, s pravim zrakom ipd. Enkrat sem že dal link, pa bom še enkrat: http://www.andyforrestperformance.co.uk/26063.html

Zdej pa upam da se vas bo dost najdl, da se tole organizira.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost