Dyno Day

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1456
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Dyno Day

Odgovor Avtor: pero999 » 05. Januar 2012, 21:46

Bi še kdo šel na Dyno pomert svojo konjenico, da bi blo malo ceneje. Sem gledov da ste parkrat že šli. http://www.chiptuning.si/?action=contact&lang=Si. Tok da če bi še kdo šel bi jest poklical pa bi se zmenil za datum.

Do zdej sva 2:

Pero
Slajki
.
.
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 05. Januar 2012, 22:50

ce bo marca ali kasneje sm zravn....do takrat nau motor ulaufan :S

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Januar 2012, 10:29

Izogibajte se predolgi obremenitvi vozila na valerjih - meritev naj bo v nižji prestavi (3. ali 4.), sploh če nimajo kakšnega novega iber kul ventilatorja. Prav tako svetujem da imate odprto havbo in da v primeru večih meritev vmes počakate da se zadeva shladi.

Še komentar našga Boba glede dyno meritev:
In the UK we run the cars on the dyno so they have the shortest time under load to avoid problems. You could have a damaged piston either from heat or it simply expanded too much and caught the bore. Its especially a problem with the Subaru due to the flat four engine. Dyno days are always interesting but there can be problems like this especially if the operator does not know about the engines.

Uporabniški avatar
tjordan1
Član Subaru kluba
Prispevki: 345
Pridružen: 13. Oktober 2011, 18:23
Kraj: Kostanjevica na Krki

Odgovor Avtor: tjordan1 » 06. Januar 2012, 10:35

Povej kdaj bo približno ta datum,in kok kaj vrže €vričev.
je treba šparat,pa ni važn kolk košta.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Januar 2012, 10:45

Aja, pa za vse ki imate avto 1999 ali novejši vam lahko z EcuTec Delta dash naredim onroad dyno. Meritev je bistveno manj škodljiva za avto kot valerji - na cesti v izbrani prestavi (ponavadi 3. ali 4.) pospešiš od 1800 rpm do blokade, da pa precej zadovoljive rezultate.

Moj avto je bil na valerjih 3x s tremi različnimi setupi (turbina, injektorji, izpuh, remap) - razlike v meritvah med valerji in onroad dynom so bile <5%.

Recimo:
RSR: 285 hp, specifikacija od prodrive kit-a 305 hp
RSR: 326 hp, onroad dyno 363hp
Avtoelektronika: 346 hp, onroad dyno 358 hp

So pa RSR valerji malo 'varljivi', ker gre za valerje z zavoro in je od izbire režima zavore odvisno kako bo pokazalo. Če bi hotel primerjat avte med sabo bi mogl bit načeloma vsi zmerjeni na isti zavori, pa še to ne drži popolnoma.

PS: za na valerje rabite letne gume.

Uporabniški avatar
tjordan1
Član Subaru kluba
Prispevki: 345
Pridružen: 13. Oktober 2011, 18:23
Kraj: Kostanjevica na Krki

Odgovor Avtor: tjordan1 » 06. Januar 2012, 11:25

irCAR81 napisal/-a:Aja, pa za vse ki imate avto 1999 ali novejši vam lahko z EcuTec Delta dash naredim onroad dyno. Meritev je bistveno manj škodljiva za avto kot valerji - na cesti v izbrani prestavi (ponavadi 3. ali 4.) pospešiš od 1800 rpm do blokade, da pa precej zadovoljive rezultate.

Moj avto je bil na valerjih 3x s tremi različnimi setupi (turbina, injektorji, izpuh, remap) - razlike v meritvah med valerji in onroad dynom so bile <5%.

Recimo:
RSR: 285 hp, specifikacija od prodrive kit-a 305 hp
RSR: 326 hp, onroad dyno 363hp
Avtoelektronika: 346 hp, onroad dyno 358 hp

So pa RSR valerji malo 'varljivi', ker gre za valerje z zavoro in je od izbire režima zavore odvisno kako bo pokazalo. Če bi hotel primerjat avte med sabo bi mogl bit načeloma vsi zmerjeni na isti zavori, pa še to ne drži popolnoma.

PS: za na valerje rabite letne gume.
irCAR81 ti si iz ljubljane?
je treba šparat,pa ni važn kolk košta.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Januar 2012, 11:29

Čez teden iz Ljubljane, čez vikende v okolici Škofje Loke.

Uporabniški avatar
tjordan1
Član Subaru kluba
Prispevki: 345
Pridružen: 13. Oktober 2011, 18:23
Kraj: Kostanjevica na Krki

Odgovor Avtor: tjordan1 » 06. Januar 2012, 11:36

no mogoče se pa vidmo pa da probava zmert če te bo volja :-)
je treba šparat,pa ni važn kolk košta.

Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1456
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Odgovor Avtor: pero999 » 06. Januar 2012, 12:53

irCAR81... hvala za informacije. Sem danes poklicov za dyno. Če nas je več kot 5(zdej smo 3) je treba par dni prej poklicat. S slajkijm sva se zmenila da bi šli čez pb 14 dni, da on sestav svojo raketo, jest pa tut še par stvari zmodam :D Glede gum. Če ni dežja se gre lahko z zimskimi. V snegu pa itak z letnm nimamo kaj počet na cest.

Še če bi kdo sam šu, je treba poklicat kakšne 2 ure prej, da se ne čaka :D

Ko bom kaj več vedel pa sporočim.
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 06. Januar 2012, 13:04

glede zimskih gum - gre se za natančnost meritve, zimske gume imajo več trenja, posledični ni "prava" meritev.
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 06. Januar 2012, 14:02

cheno napisal/-a:glede zimskih gum - gre se za natančnost meritve, zimske gume imajo več trenja, posledični ni "prava" meritev.
Saj dyno lahko izmeri izgube... Je pa res, da so to izgube celotnega pogona (gume, ležaji, diff, menjalnik, ...) in je končni rezultat moč na izhodni gredi motorja.

D.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 06. Januar 2012, 15:44

Zimske gume na dynotu so no-go, meni je blo neskončno žal da nisem tega upošteval po tem, ko sem videl koliko gume je ostalo na valerjih.

Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1456
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Odgovor Avtor: pero999 » 06. Januar 2012, 22:08

Po forumu sem bral da ste bli že večkrat na dynotu. Me zanima kakšni so bli kej rezultati z Legacy T če se še kdo spomn? :D
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 07. Januar 2012, 00:39

Preverte, da bo črnučan naložil pravo mapo na valjarje; da ne bo samo 15-20 KM (od 150 = 10-15% ) izgub na pogonu, kot je bilo ob eni od mojih meritev ("ja, valjarji so mal zezal...")
tja čez 20% gre realno cifra; do 25%; N/A 2.2, 2.5....
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 07. Januar 2012, 18:28

Na gorenjskem se že so v izgradnji novi valji (vsak tale 'koleščk' ma 1 tono). Čez dober mesec naj bi obratovali.
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_20 ... 0825_1.jpg

Mogoče se zdi velikost pretiravanje, zato je potrebna razlaga: slika, ki prikazuje zakaj je bolje da so valji čim večji:
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_8_ ... _600_1.jpg

gorazd0: načeloma bi mogl valerji izgube sami zmert amak npr. pri RSR to ni možno, ker ima dodatne zavore - zato izgube niso pravilno izračunane... jaz sem mel npr pri 285 konjih na gredi 120 konjev izgub. V bistvu pa lahko vsak operater poljubno nastavlja določene parametre, sam tok da bo tisti ki se mu meri konje srečen. :)

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost