Izboljsana masa v motornem prostoru

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: Thomas22 » 01. Avgust 2013, 16:27

Najprej opravicilo zaradi sicikov. Tule kjer sem trenutno jih tipkovnice ne premorejo.

Torej, kar nekaj stvari sem prebral na temo boljse mase v motornem prostoru. Najvec sem seveda nasel na Ameriskih forumih. Tam najveckrat potegnejo nove kable za maso z debelejsimi (AWG 8 najveckrat).
Debelejsi kabli naj bi sli na vsako stran glave motorja, na sesalni kolektor (najveckrat pri vijaku vzigalne tuljave ali sesalne lopute), na alternator in menjalnik. Najveckrat jih poteggnejo od minus pola na akumulatorju preko stebra za amortizer do glave motorjaa in tako naprej do vseh prej nastetih elementov.

http://img231.imageshack.us/img231/905/130vv.jpg

Tale je zame naredil najlepse:
http://img.photobucket.com/albums/v106/ ... G_0151.jpg

Pa link do teme (stran 3) http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex3.html

Zanima me, ce je to ze kdo delal? Nikjer nisem zasledil ali stare kable za maso odstranjio ali jih pustijo. Vem, da je treba barvo kamor pride kontakt zbrusit.
Gledal sem na svojem in kabel iz minus pola akumulatorja mi gre na motor in krajsi del na karoserijo.

Torej, potegniti nove kable ali le izboljsati kontakte obstojecih mas?
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Re: Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: gorazd0 » 01. Avgust 2013, 17:27

Jaz sem imel ground mode narejen na Outbacku.


(glej modre kable)
http://freeweb.t-2.net/gorazdo/outback/ ... CN1549.JPG
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: strumf666 » 01. Avgust 2013, 17:58

Če že delaš pol je verjetno najboljše oboje, izboljšat kontakt in dat kabel z večjo kvadraturo. Zakaj pa to rabiš? Boš musko zmontiral al imaš kake probleme z elektriko?

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: Thomas22 » 01. Avgust 2013, 18:30

To naj bi na splosno izboljsalo delovanje motorja, saj naj bi boljsa masa pripomogla k boljsem pretoku toka na vseh senzorjih.
Naj bi bilo to najenostavnejse in najceneje izboljsanje, ki naj bi ga naredil vsak.

Gorazd, kam tocno pa si vlekel kable in ali se je kaj poznalo?
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: irCAR81 » 01. Avgust 2013, 20:09

Thomas22 napisal/-a:Torej, potegniti nove kable ali le izboljsati kontakte obstojecih mas?
Če imaš težave z elektriko, popravit kontakte obstoječih mas. Drugače pusti pri miru in raje posveti več časa boljši polovici.

Dober članek na temo grounding kitov: http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg6.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: Thomas22 » 01. Avgust 2013, 20:56

Zanimivo...
Mogoce pa imajo Americani drugacno napeljavo kot mi, da tako hvalijo to.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Izboljsana masa v motornem prostoru

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. Avgust 2013, 13:44

Priznam da sem najprej pomislil na težo ko sem prebral "izboljšana masa"

Ne rečem, da ni bolše par novih kablov nametat povprek čez motorni prostor, kot pa imeti 10 let stare stare preoksidirane že v štartu pretenke in nezaščitene kable, oziroma dva tri takšne.

Ampak za vsak kabel v motornem prostoru, ki bo sekal ven, ali z svojo extremno lokacijo ali z kontrastno barvo, vam znajo ob tehničnem pregledu težit.
Isto težijo za razne avtoakustične montaže in pa debele rdeče kable ki jih folk vleče od akumulatorja do prtljažnika zaradi par kW ojačevalca.

Sam sem par let montiral avtoakustiko v avte, v par avtov tudi po več "debelih rdečih" žil zaradi pretirane potrebe po par 100A enosmernega toka v prtljažnik. Sam vem da so bile vse montaže tipi topi, tako kot mora bit, vse 3x preveč zaščiteno, isto so tudi povedali strokovnjaki, pa nam vseeno ni ratalo dobiti certifikata, da bi lahko zadeve homologirali.

Meni vsako leto nameni kako besedo na temo kabla, ki ga imam potegnjenega do prtljažnika. Pa je vse po predpisih narejeno in po knjigi pa kateri se ravna vsak resen avtoakustičar.
S tem da imam "komaj" 10mm^2 debel kabel.

Naslednja montaža, ki jo bom delal v svoj avto bo vsekakor totalno diskretna, saj bo kvečjemu še slabše s temi homologacijami okol kablovja in dodatne elektornike.

Imam pa tudi sam par dodatnih kablov iz akumulatorja na štarter in karoserijo. Vsi skriti pod tono prahu in že v štartu izbrani da niso vpadljive barve.

Dejstvo je da original masa po par letih oksidira in ni več to to....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost