Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Odgovori
tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: tadej89 » 23. Julij 2019, 14:12

Pozdravljeni, na mojem foresterju sg5, letnik 2002 ga obcasno zelo dusi v voznji navzgor, pri speljevanju v klanec,....
Bil sem ze pri Karliju, danes glih od Lončarića, so mi pregledali senzorje, menjali senzor menjalnika (kao bi lahko bil on krivec med drugim) in pa povedali so, da mi nagaja IACV -motorcek prostega teka.
Ceprav so rekli, da je odpravljeno dusenje v nizkih obratih, sem pri voznji proti domu, kjer moram za sekundo spustiti gas, spet opazil isto.
Vem da je avto sel normalno preden so se rihtale glave in velik servis in zato sem se bolj jezen.

Nobedn drug senzor ne javi napake....sumim se cin spulo, kable in pa svecke.... Pred rihtanjem glav in velikim servisom sem imel Denso K16PR-U11, sedaj pa so Denso K20TT...

Ali bi lahko bil ta motorcek kriv? Ima kdo kaksbega delujocega za posodit/ugodno prodat pa da ni kitajc? Ker kitajc baje ne velja 😞😖😢

Rahlo sem ze obupal....

Hvala.

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: Thomas22 » 26. Julij 2019, 09:09

Jaz mam motorček, a je Kitajc. Drugače je delal, samo če ti ne paše, potem ...
Don't allow your mind tell your heart what to do.

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: tadej89 » 26. Julij 2019, 17:20

Thomas22 napisal/-a:
26. Julij 2019, 09:09
Jaz mam motorček, a je Kitajc. Drugače je delal, samo če ti ne paše, potem ...

Mas zs.

Petbal
Uporabnik foruma
Prispevki: 33
Pridružen: 20. December 2015, 21:25

Re: Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: Petbal » 05. Oktober 2019, 09:17

Zanima me, ali ti je uspelo odpraviti problem?
Podobne težave sem imel tudi jaz in sem nabavil nove svečke, kable in špolo. Pri menjavi kablov sem videl, da sta bila 2 čisto uničena...
Po menjavi vseh treh komponent problema ni bilo več...

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: tadej89 » 09. Oktober 2019, 06:42

Ne, se kr ga matra....zdj se vozi moja z njim, ker ni tolk obcutlhiva kot jaz...men grejo kr kocine po konc :conf
Hvala, bom probal. Si kupil vse original al aftermarket?

Petbal
Uporabnik foruma
Prispevki: 33
Pridružen: 20. December 2015, 21:25

Re: Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: Petbal » 09. Oktober 2019, 06:57

Nič original, vse iz autodoca,nek srednji cenovni rang...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester 2.0x 125km ga zelo dusi do 2000rpm

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Oktober 2019, 07:47

Mojmu bratu je Outback 2005 2.5 motor tudi fejst trokrial pri speljevanju brez (pretiranega) dodajanja gaza.
Na določene momente se je motor toliko zataknil da je prav grdo zatreslo cel avto, ko je motor komaj še nekak zadihal in zavrtel nazaj v normalne obrate, saj ga je tolk zadušilo da je skoraj ugasnil.

Najprej je menjal svečke pa ni bilo pretirane razlike.
Potem je zdaj menjal še kable (neke kable za 120€ je vzel - nevem točno katere) in zdaj pravi da je za cca 75% bolje, ampak da je avto še vedno katastrofa v nižjih obratih.
Ampak zdaj vsaj ni več obveznega čakanja na mestu, da se motor nekako zavrti nazaj in preživi krizo...

Recimo, ko vozi mojo WRX-o z 2.0 motorjem pravi da precej lažje speljuje in da lahko celo v rahel klanec brez dodajanja gaza spelje, ali vsaj na mestu zadrži avto. Medtem ko svojega outbacka ne more nikakor, če pa že rata pa je to cel uspeh :D
S tem da je moj turbak s precej nižjo kompresijo + pol litra prostornine manj v teoriji precej bolj neprimeren za takšno speljevanje.
Torej defenitivno nekaj ni povsem OK pri Outbacku. Jaz se sicer še nisem toliko vozil z njim da bi to opazil, ampak res nevem. A je kriva kaka komponenta ali je kriv pač "program" na računalniku motorja, ki ni optimiziran za takšne scenarije?!

Motorček prostega teka se mi zdi smiseln, ampak nevem kako bi motor normalno deloval v štangazu, potem pa nebi moral regulirat spelejvanja? Razen če je poleg motorčka ali pač generalni vzrok kakšna napol sneta ali počena vakuumska cevka?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost