Je boost in ga ni..

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Odgovori
Jackqb
Uporabnik foruma
Prispevki: 39
Pridružen: 10. September 2019, 06:44

Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: Jackqb » 06. December 2019, 10:31

Zdravo!

Na forstrju sg 2002 XT sem opazil da včasih potegne tako kot mora turbak potegnt včasih pa ne...
Kaj lahko preverim?

Kakšne cevke? Boost regulator? wastegate?
Kaj predlagate da bi lahko bilo?

l.p.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. December 2019, 11:30

Če predvidevamo da ni napaka na ceveh, ker je včasih vse OK včasih pa ne....

...je prva stvar za preverit je BCS ali boost control solenoid: https://i.stack.imgur.com/18LFB.jpg tale zadeva je skrita tam med škatlo zračnega filtra in amortizerjem na isti strani. Tam so neki plehnati deflektorji pa spodaj en kup cevi...

Ta je cela znanka subarujev in takega obnašanja kot ga opisuješ.

Sam sem imel isto težavo. Meni se je pojavljala z vročino. Mrzel BCS je delal BP, ko sem se nekaj časa vozil, predvsem počasi ali da je vroč avto kje stal, je BCS očitno zajel vročino ambienta in ni več deloval pravilno. Avto potem deluje z WasteGate pritiskom ki je okoli ~0,4bar. Občutek pa je kot da turbo sploh ne dela, pa da ima avto še mal ročno zategnjeno :D

Če imaš opcijo priklopa na računalnik med vožnjo (torque) ali imaš boost števček, se slabo delovanje pokaže prav na ta načina. Enkrat imaš poln boost, drugič pa boost stoji na nekih 0,4Bar ali niha z obrati. Meni se je dogajalo oboje, odvisno od temperature.

Sam sem težavo za nekaj časa rešil z generičnim MAC 3-port ventilom iz ebay-a za 20€, katerega sem zvezval v 2-port način. Za 3-port način delovanja moraš nažalost mapirat avto.
Zakaj začasno, zato ker mi zadnje čase deluje le na 0,6bar. Kar je čudno ker wastegate ima 0,4Bar poln boost z delujočim BCS bi pa moral biti 1Bar...torej zdej sem nekje vmes, zakaj, to pa še nevem, nisem imel časa preverjat...

Rešitev je ogromno: https://www.google.com/search?q=subaru+ ... 1327&dpr=1
Skoraj na katerokoli slikco ki jo klikneš na mojem linku, bo zadaj neka opcija ki jo lahko uporabiš ali kupiš.

Seveda to ne pomeni, da zdej klikneš in si rešil. Najprej je treba definirat če je res kriv sam BCS. Ponavljam pa da je original znan po takih forah.
Glede na letnik predvidevam da imaš notri EJ205 motor z TF035 turbino pa nekimi 170/177 konji? To bi moralo imeti okoli 0,7Bar pritiska na polnem boostu.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Jackqb
Uporabnik foruma
Prispevki: 39
Pridružen: 10. September 2019, 06:44

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: Jackqb » 06. December 2019, 11:46

Je tako ja kot si opisal. Tudi sam sem opazil da pri različni temperaturi drugače deluje.
Ali obstaja kak test da preveriš ali je BCS v okvari? recimo da uščipneš kakšno cev ki gre do solenoide?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. December 2019, 08:41

Če uščipneš cev ki gre iz T kosa proti solenoidu boš imel wastegate pritisk.
Če uščipneš katerokoli drugo na tem T kosu boš imel overboost in ti bo avto naredil fuel cut.

Nekak takole zgleda: https://s3-us-west-2.amazonaws.com/perr ... 50x286.jpg Torej.

T kos boš našel na istem mestu kot je tukaj narisano. Druga cev iz solenoida (na sliki ni narisana) pa gre nazaj na sesalni del pred turbino in med MAF na intake cev.

Torej analitično:

- Če preščipneš cev "Turbo - T kos"
Wastegate bo mislil da turbina ne dela pritiska, ker ga turbina ne bo mogla po cevi poslat do WG-ja.
Rezultat: Overboost - fuel cut (to ni OK)

- Če preščipneš cev "T kos - Wastegate"
Wastegate bo mislil da turbina ne dela pritiska, ker ga turbina ne bo mogla po cevi poslat do WG-ja.
Rezultat: Overboost - fuel cut (to ni OK)

- Če preščipneš cev "T kos - BCS"
Wastegate bo dobil direkten pritisk s tubine, BCS pa ne bo mogel tega pritiska uravnavati s sproščanjem pritiska (2-port BCS uporablja "bleed" sistem, kjer nazaj v sesalni del sprošča višek pritiska, da laže WG-ju, koliko pritiska dela turbo).
Rezulatat: Turbina bo delala z wastegate pritiskom - cca 0.4Bar

- Če preščipneš cev "BCS - Intake cev" turbine (te cevi ni na sliki)
Wastegate bo dobil direkten pritisk s tubine, BCS pa ne bo mogel tega pritiska uravnavati s sproščanjem pritiska.
Rezulatat: Turbina bo delala z wastegate pritiskom - cca 0.4Bar

Vse to bo isto, kot če odklopiš BCS, vendar odklop bo sprožil še Check engine.
Če veš kdaj te heca, pri kateri temperaturi, lahko recimo poizkusiš BCS prepihat in očistit z brake cleanerjem. Sam sem ga konkretno prešprical, sčistil tudi vse cevi in je zadeva potem teden dva delala BP.

To je pomoje edini pravi test, ker povsod drugje, itak al itak ubiješ delovanje BCS-ja. Tko da ne moreš izločit, da ti kje kaj pušča. Če pa ga očistiš in bo uspel nekaj časa delat BP, potem je to ziher to. Ampak to je res dost pogosta napaka, tako da sem kar ziher da je to to. Sploh ob dogajanju, ki ga opisuješ.

PAZI dve stvari:
  1. V cevi "Turbo - T kos" je notri tudi restriktor bunkcia (kroglica z majhno luknjico. Ta je pomembna, saj zagotavlja, da ima BCS večji pretok od te cevi, da lahko uspešno spušča višek pritiska nazaj v sesalni del. Pazi, da je ne boš uničil/zasuknil..Brake cleaner z lahkoto špricaš čez njo
  2. Pri meni so vse te cevi trde in napol plastične, razen cevi Turbo - T kos ter del cevi BCS - Intake, ki je gumijasta.
    Da jih boš lažje dol spravil, in predvsem da jih boš dol spravil brez da počijo, jih prej kar solidno pogrej z vžigalnikom. Ko jih segreješ ratajo mehke in grejo brez težave dol. To je TOP TIP za vse ki kaj delate okoli avta! Velja za vse cevi, sploh te trše!!!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Jackqb
Uporabnik foruma
Prispevki: 39
Pridružen: 10. September 2019, 06:44

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: Jackqb » 08. December 2019, 17:14

pot cevi 1.jpg
pot cevi 2.jpg
pot cevi 3.jpg
pot cevi 4.jpg
Tko grejo pri meni cevi iz turbine naprej. S tem da je en T kos vmes z vijakom ki ne vem točno čemu služi...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. December 2019, 07:32

Lahko da je tam kdo kdaj hotel zmontirat boost števček, kar seveda ni OK, ker tam ni realen pritisk turbine :D
Druga opcija pa je kakšen aftermarket "manual boost controler" ali ročno nastavljvi ventil, ki krmili wastegate.

V originalu tega tam ni. Če vijak drži in ne pušča, potem ni problema.

BCS je pa tam pod tistim plehom zraven konektorjev :thup
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Jackqb
Uporabnik foruma
Prispevki: 39
Pridružen: 10. September 2019, 06:44

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: Jackqb » 18. December 2019, 09:21

učeri šou do sanija in je zamenju cevke pa spucu bcs zdej dela tko k more :reli

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3903
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Je boost in ga ni..

Odgovor Avtor: BackW00d » 18. December 2019, 11:55

Ko sem jaz spucal je tudi delal...neki časa...bodi pozoren, kdaj bo spet boost fluktuiral...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov