Branje Check engine kod

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7837
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Branje Check engine kod

Odgovor Avtor: subi92 » 21. April 2006, 16:23


gore
Uporabnik foruma
Prispevki: 928
Pridružen: 10. Maj 2006, 19:18
Kraj: Vukojebine med Kamnikom in Krvavcem
Kontakt:

Odgovor Avtor: gore » 01. Avgust 2006, 17:15

Kot zakleto - mojega Forija je spet nekaj pičilo (doslej že nekaj krat). Prižge se mu Check Engine lučka. Gre za eno od napak na katalizatorju.

Pojma nimam zakaj. Zadevo sva reševala že s kolegom, potem dvakrat pri Maruclju (dvakrat preverili izpuh, preverili tesnenje vseh delov, očistili injektorje ...). Delovanje avta se ne spremeni popolnoma nič, ko se prižge lučka (sem zelo občutljiv na to in bi opazil). Tudi, če zadevo zbrišem (s pomočjo računalnika), ni nobenih težav. Nikomur se ne sanja.
Potem sem gledal, da bi sam resetiral to napako - pa so kabli tako nesrečno potlačeni, da nimam prave volje, da jih razmontiram (sedaj so lepo poviti in stlačeni v notranjosti :D ).

Pa me zanima naslednje - ali se takšne napake izničijo tudi, če odklopim akumulator?

Edina stvar, ki sem jo opazil je - trikrat se je lučka pojavila po uporabi Petrolovega (dvakrat 95 na Jesenicah in včeraj 98 v Kamniku), enkrat pa po uporabi OMVjeve 95tke. Prav zanimivo.
Sicer sam skoraj vedno uporabljam Agip 98 in doslej pri tem gorivu tega še ni bilo. Avto pa sicer dela kot urica ... ne naraste niti poraba goriva - to bi nekako pričakoval, če bi avto vzpostavil kakšen rezervni (neoptimiziran) način delovanja. Pa ne.

Kakšna ideja? Vsaj za resetiranje - če ne bo nič, bom res izvlekel kable izpod volana, čeprav to sovražim, ker so sedaj lepo zviti.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 01. Avgust 2006, 19:25

lahko odklopiš accu... ali pa vržešven varovalko - glej tisti drugi link zgoraj...

kar se testiranja tiče - se splača premeriti vse kar se da (lamda itd..) v obe smeri - torej sam senzor in povezavo do računala... + kak prh kontaktspreja.. ne bo škodil .-)
Fiat.
Brez panike.

gore
Uporabnik foruma
Prispevki: 928
Pridružen: 10. Maj 2006, 19:18
Kraj: Vukojebine med Kamnikom in Krvavcem
Kontakt:

Odgovor Avtor: gore » 01. Avgust 2006, 19:40

Če bi jaz vedel kje je to ... :shock: bi to že pogledal.

Mi boš enkrat pokazal. Jaz sem bolj software človek. Hardware samo pri dekletih :D
Ideja je dobra.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 14. Januar 2007, 17:44

Pričela se mi je prižigati 'check engine' lučka, ki pa sama od sebe ugasne po par sekundah/minutah.

ECU mi javi kode '21' in '24':
  • 21 - Coolant temperature sensor or circuit
    24 - Air control valve or circuit
Jasno mi je, kaj je prvo (čeprav je ta senzor že bil menjan pred cca. 5 leti).

Kaj pa je 'air control valve'?

D.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 08. September 2007, 08:52

A to pali za imprezo? (nikjer ni omenjena)

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 08. September 2007, 09:32

Ne vidim nobenga razloga da ne bi... :D
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 08. September 2007, 11:18

Morm spet nahecat lučko, da se pržge, pol bom pa sprobal. Čeprov mi ni čist jasn tole.

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 08. September 2007, 13:35

danci1973 napisal/-a: Kaj pa je 'air control valve'?
ce to kaj pomaga

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=781242

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 08. November 2007, 18:23

mi mogoče zna kdo povedat kva morm pr leonetu skup staknt za kode prebrat. Edina dva očitna sta zelena T konektorja, ter črna mala konektorja. V nobenem primeru, če jih staknem, nič ne utripa?!? :?
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 08. November 2007, 21:35

Mislim, da za branje kod sklenes crna konektorja.

Ce je vse ok, bi morala CE utripat enakomerno, ko das kontakt (motor je ugasnjen).

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7837
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 30. April 2008, 08:23

A CE lučka se ti sploh prižge ko daš kontakt :?:

Uporabniški avatar
LangeLakl
Uporabnik foruma
Prispevki: 137
Pridružen: 10. Februar 2008, 12:39
Kraj: Štajerska

Odgovor Avtor: LangeLakl » 30. April 2008, 09:48

Na mojem outbacku l.2000 EJ25 automatic se občasno prižge CE lučka. Ponavadi zgleda tako: mrzlega zjutraj štartam, se peljem 20 km - lučka ne sveti, ga ugasnem in čez cca. 20 - 30 min ponovno štartam in se peljem 2 km - lučka sveti, včasih vmes malo ugasne. Potem po par urah spet vse normalno brez lučke do naslednjega jutra. Včasih pa tudi ne vsak dan.
Testiral sem s črnima konektorjema pod volanom in je CE lučka oddajala signal: najprej dolgi in dva kratka - kratka pauza, potem dva dolga in dva kratka - kratka pauza in potem vse ponovno.
Zanima me napaka, kakšno škodo povzroča, popravilo in strošek?
hvala že v naprej za nasvete.
Bodi dober z drugimi, ker čas dela razlike.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 30. April 2008, 10:14

LangeLakl napisal/-a: Testiral sem s črnima konektorjema pod volanom in je CE lučka oddajala signal: najprej dolgi in dva kratka - kratka pauza, potem dva dolga in dva kratka - kratka pauza in potem vse ponovno.
Zanima me napaka, kakšno škodo povzroča, popravilo in strošek?
hvala že v naprej za nasvete.
Prvi signal je koda '12', drugi signal je koda '22'. Sicer ne vem, ali pri OBD avtu (kar tvoj menda je) še veljajo tudi stare kode. Če veljajo:

Koda 12: Starter switch - Abnormal signal emitted from starter switch

Koda 22: Knock sensor - Abnormal voltage produced in knock sensor monitor circuit

D.

Uporabniški avatar
LangeLakl
Uporabnik foruma
Prispevki: 137
Pridružen: 10. Februar 2008, 12:39
Kraj: Štajerska

Odgovor Avtor: LangeLakl » 30. April 2008, 11:46

Saj to mi ni blo jasno a so to stare ali kake nove kode. Če je to to, kako je zadeva alarmantna, predvsem pa kakšen je storšek popravila.
Bodi dober z drugimi, ker čas dela razlike.

Zaklenjeno

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost