Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Odgovori
Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Dvomasni vztrajnik.. problemi. rešitve

Odgovor Avtor: gorazd0 » 09. Oktober 2008, 01:31

izvirna tema je tu - http://www.subaru-slo.net/viewtopic.php?t=2002&start=0

predlagam da nadaljujemo špekulacije in reševanje v tej temi...

torej... gre za dvomasne vztrajnike; Subarujevi imajo batke, ki kompenzirajo "nepravilnosti" pri speljevanju. Nekatere druge znamke uporabljajo vzmet itd...
Je pa to verjetno en od "boljših" izzumov v avtomoto industriji do sedaj.

Najmanjši problem je cviljenje pri speljevanju, počasni vožnji; slišat je kot zaklana veverica... "ik ikk ikkkkk"... neznoso, dokler so okna odprta in radio ni nastavljen na dovolj naglas. Začasna rešitev je podmazovanje z bakreno mastjo za zavore... drži par 10k kilometrov, nakar se veverica nasadi nazaj na nož.

Resni problemi se začnejo, ko en od batkov crkne,... potrebna je menjava celotnega vstrajnika - strošek cca 800-1000€ za materjal + delo.

Trenutno sem na sledi "single mass".. (normalen) lightened vztrajniku; proizvajalec competitionclutch.com; njohv vztrajnik je v mojem starej EJ22... in v chenotovi raketi (v delu); brez problemov;

Trenutno je zadeva v preverjanju, ali je dotični vztrajnik (2-738-STU -> google zadetki kam vse paše) res nadomestilo za dvomasnega,.. brez ostalih posegov; je pa cel jeklen,... težak cca 7 kil (lažji od originala)

cena je ugodna - cca. 350€ FCO Slovenija. z DDV vred.

če še koga zanima.. naj pove.

LP G.
Zadnjič spremenil gorazd0, dne 01. Februar 2009, 11:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 09. Oktober 2008, 09:25

S kolegom sva se pogovarjala o tem, pa je prišlo do enega vprašanja - a uporaba dvomasnega vztrajnika pomeni, da lamela sklopke nima vzmeti za blaženje?

Če nima, bi z zamenjavo vztrajnika moral zamenjati tudi lamelo za takšno, ki ima vzmeti.

D.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7836
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 09. Oktober 2008, 09:32

Mislim da ne (dvomasni je samo update navadnega na račun udobja...), čeprav bi glede na poseg bilo dobro menjati še sklopko razen če je bila menjana ne dolgo nazaj + pregled tesnenja pod vztrajnikom.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 31. Januar 2009, 20:46

Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Včasih je treba riskirat in imeti še nekaj sreče in zadeva steče.
Moj prijatelj Aleš je imel res velik problem z tem k......m Dvomasnim vztrajnikom v svojem Legacy-ju-03 EJ25.
Odločila sva se da poskusiva in sedaj z veseljem povem,da je avto spet
poskočna premičnina :D :D :D
Ropotanje je bilo že skoraj neznosno in zadeva se je spreminjala v
stružnico,po motorju se vidi rja,ki jo je metalo iz luknje nad vztrajnikom
pa tudi ostružki so že bili opaženi.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _001_1.jpg
No šel sem po poti Motor ven in kmalu ugledal to čudo
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _002_1.jpg
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _003_1.jpg
Potem se je veselica šele začela ta hudič ima vijake v notranjosti
in to torxe,jaz jih imam vendar pač niso pasali noter zato sem porabil pol dneva,da sem kupil ta ključ.
Osem vijakov ki drži vztrajnik je šlo ven
kot za šalo razen zadnjega,ki so ga odlomljeni deli v vztrajniku pobrusili.
Bilo ga je treba prevrtat vendar jeklen vijak se ni dal kar tako.
Spet izgubim dve uri da najdem sveder,ki bo pripravljen opraviti to delo.
No potem končno vse zunaj,jeza je nepopisna.
No tule je zadeva nazaj sestavljena zaradi merjenja debeline.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _008_2.jpg
No tole je pa ta zloglasni stvor :twisted:
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _009_1.jpg
Odločil sem se in vzel komplet vztrajnik,potisno,ležaj in lamelo iz
EJ20 letnik 95 in po meritvah ugotovil,da je razlika v debelini kompleta samo 7mm.
Samo vztrajnika sta zelo različna kar se debeline tiče
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _011_1.jpg
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _012_1.jpg
No odločil sem se zadevo sestaviti pa kar bo pa bo,zamenjal sem
še tavelik semering ki je za vztrajnikom.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _014_1.jpg
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _015_1.jpg
Naprej je bil hobi program do trenutka,ko je bilo treba izdelek
preizkusit,nervoza kot bi prvič imel ključ od avta v rokah :?
No naprej veste,avto se že pelje tako da lahko še zaključim:
"Problem dvomasni vztrajnik rešen,zadeva zaključena"
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 31. Januar 2009, 20:50

Prej sem pozabil mogoče bi bilo pametno tole temo
prestavit v Splošni servisni del,kolikor vem imajo tudi
ostali modeli ta dvomasni vztrajnik :idea:
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 31. Januar 2009, 20:58

Super ti je ratal. Čestitam. Verjamem, da je bila nervoza nepopisna pred vžigom. Tako približno sem se jaz počutil ko sem bil pred prvim zagonom ravno sestavljenega motorja v svoji Imprezi.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 31. Januar 2009, 21:00

Najprej čestitke za pogum in uspešno rešitev;

Seveda sledijo vprašanja:
- Nič nisi napisal, kje si ulovil tistih 7-8mm razlike?
- Bi torej pasal tudi vztrajnik od starejših legijev (do 94) in sklopka? nevem, koliko je razlike (če sploh je).
- Ko boš pri volji prosim razstavi "mrcino" in pofotkaj; jaz sem jo sicer že imel priliko videti razstavljeno,.. bi blo fino, ker fotk od konkretnega vztrajnika na netu ni.


Še enkrat - bravo. Prihranil si nam marsikateri Evro.
To objavo lahko sprintaš in pošlješ pooblaščenim servisom. :D
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 31. Januar 2009, 21:17

gorazd0 napisal/-a: Seveda sledijo vprašanja:
- Nič nisi napisal, kje si ulovil tistih 7-8mm razlike?
No takole mogoče sem hotel tole zamolčat :oops: vendar sem
se odločil,da ne bom.Takole razliko v mm sem skompenziral z
2mm podložko pod nosilcem vilice,toliko zaenkrat.
gorazd0 napisal/-a:- Bi torej pasal tudi vztrajnik od starejših legijev (do 94) in sklopka? nevem, koliko je razlike (če sploh je).
Ja seveda vsi vztrajniki so isti sem imel danes na ponku tri različne
letnike.Torej razlike ni ;-)
gorazd0 napisal/-a:- Ko boš pri volji prosim razstavi "mrcino" in pofotkaj; jaz sem jo sicer že imel priliko videti razstavljeno,.. bi blo fino, ker fotk od konkretnega vztrajnika na netu ni.
Razstaviti pomeni razrezati to mislim da ti je jasno.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 31. Januar 2009, 21:42

hm; jaz sem videl na ponku razstavljenega; batke itd...

glede na to, da batke podmazujejo (začasna rešitev za škripanje), se očitno da; bom vprašal, kako se dobi zadevo narazen;
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7836
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 31. Januar 2009, 21:46

Karli, kot sem ti že po gsm reku lepo lepo :-)
Se pravi, da po novem lahko prodava stare mašine Karli in prodajava vztrajnike :lol:
Zadnjič spremenil subi92, dne 31. Januar 2009, 21:58, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 31. Januar 2009, 21:48

Batke se,da podmazat brez razstavljanja po moje.
No na temule ni bilo kaj mazan je bilo že pol batkov polomljenih :?
Tule maš sliko kjer se dobro vidi da je zadeva skupaj znetana.
No tule sta oba levi je navaden.
http://www.subaru-slo.net/userpix/9_Dvo ... _013_1.jpg
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 01. Februar 2009, 01:02

aja - pozabil; ga lahko zvagaš? pa še navadnega... prosm.
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 01. Februar 2009, 10:13

Seveda,sem se že vagal navsezgodaj :lol:
Navaden 9,1kg
Dvomasni 12,1kg

@Subi92-ja sedaj,ko kupim avto vzamem ven
vztrajnik ostalo pa pustim :lol:
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 01. Februar 2009, 11:20

Se Aleš že vozi?
Tiste tri kile bi se mogle nekaj poznat :D
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
suzy
Član Subaru kluba
Prispevki: 166
Pridružen: 17. Maj 2006, 08:46
Kraj: Karnekje

Odgovor Avtor: suzy » 01. Februar 2009, 11:43

gorazd0 napisal/-a:Se Aleš že vozi?
Tiste tri kile bi se mogle nekaj poznat :D
Neeeee.Je bil tako vesel ko radio in rekel Karliju,da ga
lahko ima do ponedeljka.Tako,da je avto na testni vožnji,
proti Šmarci seveda. :D :54423
Kam pa drugam.
LP Suzana
Danes je pa ne dela dan

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost