Subaru Legacy 2.0; 1996 A/T; predelava na ročni menjalnik

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7582
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Subaru Legacy 2.0; 1996 A/T; predelava na ročni menjalnik

Odgovor Avtor: subi92 » 16. Januar 2010, 21:34

Že nekaj časa nism nč pametnega zase naredu pa sem se spravu v projekt nabavljene trojke l.1996 karavan AT, ker pa so mojstri zmleli zadnji dif in ga je praktično nemogoče dobit v SLO dobiva počasi podobo legacy-a z ročnim menjalnikom in pripadajočih reči.

http://www.subaru-slo.net/userpix/4_pre ... ocka_1.jpg

Prvo sem reku da bom menjal komplet inštalacijo, nato sem reku eh zakaj pa ne in začel printat manuale. Nato ugotovu neke bedne označbe kater kabel je kater in občutil pomanjkanje dotičnega EU EJ20 11pkm letnik 1996 servisnega manuala. Moji printi so me samo še bolj zmedli čeprav sem že kar nekaj reči ugotovu kako shecat ECU da bo:

- ali naredil tako da bo avto mislil kot AT -
- ali pa pobral stran TCU in dodal nekaj modov inštalaciji ECU-ja

Pri tem bi moral dat ECU-ju info da je avto kao v P (park), zvezat rikverc luči in nevtralno stikalo.
Ker pa nekako nisem iz shem, ki jih imam v Laptopu razbral povezave med napisanim PDF-jem in dejanskim stranjem - barvami kablov, postavitvijo žičk in ker nimam časa res 24ur na dan je padla odločitev JEBEŠ AT inštalacijo in hopa k donatorju po manjkajoče dele, več ali manj kompenzacija s Karlijem (tudi on si bo lahko kej sestavu za vozit okrog.

http://www.subaru-slo.net/userpix/4_2_530_2.jpg

Donator Stuff
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010008_1.jpg

Nekaj delov potrebnih za zagon:
menjalnik, nova sklopka komplet,vztrajnik, kardan, dif in pedala zavore s kuplungo itd...
če pa že delam avto za ženo, je bil pa avto deležen pretesnitve mopeda na zadnji strani in ob straneh, še spredaj bom snel jermene in menjal semeringe ter o-ringe da bo to lahko pozabljena zgodba. Na motorju je tudi že nova sklopka in čaka samo še na nataknitev menjalnika...

Nekaj slik od danes ko sem se spravil v kable :?

Armatura odtrgana :lol: , v ozadju pa že kabli od donatorja
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010007_1.jpg
Sračje gnezdo
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010001_1.jpg
Pedala od AT
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010021_1.jpg
Airbag kontrola
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010002_1.jpg
Siva škatla ki visi je TCS (transmission control system)
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010003_1.jpg
Še ena siva škatla ECU
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010004_1.jpg
Še ena na desni strani od daleč
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010005_1.jpg

Ko vidi človek kaj vse se v 14 letih nabere v avtu pod tepihi, pri ročni zavori, pod odpiralom rezevoarja sem se seveda tudi sam odločil sčistiti tepihe

Tepih
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010006_1.jpg

(za sedeže sem se odločil že prej) doniral subarujevec Blaž T saj je bil šoferski malce pojeden od težjega bivšega lastnika.
Ko so sem pa imel v rokah še pečko zaradi kabla ki gre zadaj in čez požarno steno ven proti motorju sem sčistil še to, uperjalnik klime in vetrnico ventilacije... Sam da bo žena vesela, Nejc pa zadaj z neomejeno prostora :-P

Na levi donatorjev ECU, na desni pa avtov. To je potrditev da je ECU enak, le inštalacija je drugačna in eden izmed pinov je ozemljen da avto ve ali je AT ali MT.
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_ecu_1.jpg
Pedalke
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_ped ... n_mt_1.jpg
Luknje v požarni steni :)
http://www.subaru-slo.net/userpix/4_16012010020_1.jpg

Prva je slika AT inštalacije na tleh, druga je FWD možnost za vleko avtomatika; tretja pa konektorji za avtomatski menjalnik.

http://www.subaru-slo.net/userpix/4_trojcek_1.jpg


Kaj več drug tedn če ne bom imel premastne roke za slikanja z GSM-om :-P
Prav tako info če bo to sploh še vžgalo :lol: :-)
Zadnjič spremenil subi92, dne 01. Februar 2010, 14:13, skupaj popravljeno 2 krat.

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2350
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 17. Januar 2010, 00:57

Men bi se utrgalo od vsega tega. Ono sem, drugo tja, tretjega že več ni, potem že en kabel preveč v roki, itd... Vsaka čast :.sup
Koliko avtov si že razstavil, da se že toliko spoznaš? Pa še niti nisi tok star :lol:

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7582
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 17. Januar 2010, 11:50

ijuvan napisal/-a:Men bi se utrgalo od vsega tega. Ono sem, drugo tja, tretjega že več ni, potem že en kabel preveč v roki, itd... Vsaka čast :.sup
Koliko avtov si že razstavil, da se že toliko spoznaš? Pa še niti nisi tok star :lol:
Raztavil nekaj legacyjev za dele ampak večinoma tiste do 1994, s pomočjo ekipe souporabnikov smo skupaj spravili tudi mojega predbivšega legacyja EJ18 viewtopic.php?t=1098&start=0
Pri zdejšnjem sem armaturo in inštalacijo pobral za učenje že iz donatorja :lol: , večinoma so stvari zelo podobne, konektorje skoraj ne moreš zamenjati med seboj... :-)

Tist glede menjalnikov, okrog motorja je pa itak že stalna praksa :lol:

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 3975
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 17. Januar 2010, 12:19

Se pa tudi vidi, da ti je to v veselje. Pohvalno, ker postopke tudi opišeš na forumu. :-)

Uporabniški avatar
zabrnek
Član Subaru kluba
Prispevki: 935
Pridružen: 30. November 2007, 13:09
Kraj: Lom pod Storžičem

Odgovor Avtor: zabrnek » 17. Januar 2010, 21:12

Res lepo ja. Bos mel kar nekaj dela še, da bo potem avto kot mora bit.

lp

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1105
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Odgovor Avtor: Unikat » 17. Januar 2010, 21:43

Majstr, ni kej. :cool: Zanimiv projekt.
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6676
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 17. Januar 2010, 22:55

Kakšno prestavno razmerje pa je imel diff AT od trojke?
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7582
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 17. Januar 2010, 23:03

Thomas22 napisal/-a:Kakšno prestavno razmerje pa je imel diff AT od trojke?
4.44

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6676
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 17. Januar 2010, 23:05

Bom pogledal za hec kaj na mojem piše od dvojke.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Latimeria
Uporabnik foruma
Prispevki: 121
Pridružen: 03. December 2006, 16:53
Kraj: koper
Kontakt:

Odgovor Avtor: Latimeria » 18. Januar 2010, 08:11

Svaka čast ej...samo...pomoje, ko ga boš sestavil ga boš ti začeu furat pa Foresterja dau ženi :lol:
Padroni del tempo e della strada. Scegli di guidare Legacy.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7582
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 18. Januar 2010, 08:44

Thomas22 napisal/-a:Bom pogledal za hec kaj na mojem piše od dvojke.
Thomas22 napisal/-a:Avtomatik EJ 2,2 letnik 1992 ima razmerje 4,111

http://www.subaru-slo.net/userpix/110_DifNalepka_2.jpg
:lol:

@latimeria - tko bo tud ja, sploh ko bom šel svinjat po snegu :lol:
Pri Foriju je problem trenutni le to, da ji vedno svetujem da naj vklopi vožnjo z benzom ker sem se sam navadu vozit plinarno staro 5 let (in po besedah nekega plinarja čisto zgrešeno za tako boxer zasnovo motorja) - ki bi potrebovala malce nege :-) , bom raje počupal ven in vgradil novo (no kak plinar jo bo vgradil).

Sedaj sem se odločil da bom še nekaj malega konektorjev združu, nato pa nataknil menjalnik, dif,olje, polosi, kardan, polosi in izpušni sistem, da testno zalaufam, ker so me izkušnje naučile da nikoli ne sestavljaj stvari popolnoma do konca predenj ne opraviš kakega vmesnega testa, komu se da potem ko je skoraj nič prostora pod armaturo iskat vzrok zakaj kaj ni :-P

Uporabniški avatar
BMW_rok
Uporabnik foruma
Prispevki: 838
Pridružen: 10. April 2007, 10:53
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: BMW_rok » 18. Januar 2010, 10:11

Dober si ;-) Jaz po moji obnovi dvomim, da se bom še kdaj lotil česa podobnega :D
95% of Subaru vehicles built in the last 10 years are still on the road.

Uporabniški avatar
Latimeria
Uporabnik foruma
Prispevki: 121
Pridružen: 03. December 2006, 16:53
Kraj: koper
Kontakt:

Odgovor Avtor: Latimeria » 18. Januar 2010, 10:53

Subi...preden boš na novo plin urejal preveri če se ti splača, ker vseeno nam te mašine ne kurijo neku ful.

Legy-ju pa bi lahko dodatno kabino izolirau, lih k si razdru cel sprednji konec, da bo vožnja najtišja od vseh trojk na svetu :cool:
Padroni del tempo e della strada. Scegli di guidare Legacy.

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 18. Januar 2010, 11:17

Latimeria napisal/-a:Subi...preden boš na novo plin urejal preveri če se ti splača, ker vseeno nam te mašine ne kurijo neku ful.

Legy-ju pa bi lahko dodatno kabino izolirau, lih k si razdru cel sprednji konec, da bo vožnja najtišja od vseh trojk na svetu :cool:
ta sloves bi trenutno lahko dali moji bivsi trojki :)

drgac je pa manjsi problem pri tej izolaciji: sumi od zunej so res utisani(drugi avti, sirene, troblje....) sam zvok podvozja je pa enako glasen, ker so roke in stabilizatorji pretogo vpeti v karoserijo in prenasajo vibracije(zvok)

sam ni sans, da bi zaradi udobja zrtvoval lego na cesti in dal mehkej selene

ps
prov firbca me kok tih bo outback, k zdej mam ze izkusnje z izoliranjem + gume so vecje(vec dusijo)

Uporabniški avatar
Latimeria
Uporabnik foruma
Prispevki: 121
Pridružen: 03. December 2006, 16:53
Kraj: koper
Kontakt:

Odgovor Avtor: Latimeria » 18. Januar 2010, 11:21

Aha...no vsaj zvok mašine pri višjih hitrostih(obratih), to sem mislu...podvozje podrejat ušesom pa itak ne.. ;-)

@Subi? V kolkem času pa misliš da bo končano?
Padroni del tempo e della strada. Scegli di guidare Legacy.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost