Tehnični pregled

Zanimivo in koristno znanje
Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Tehnični pregled

Odgovor Avtor: zokster » 06. Junij 2018, 16:43

Upam, da se ne bote smejal mojem vprašanju... Ampak mam raje to, kot pa da je kaj narobe. 😂

Zanima me, če lahko s subijem zaradi specifičnega awd pogona opraviš tehničnega kjerkoli, al je potrebno bit na kaj pozoren?

(Pred časom smo nekaj debatiral, in je sodelavec rekel, da so mu 4motiona skoraj zamleli, ker kao ni vedel on delavec tam in je [nespomnimsevečtočnokaj] nardil. Malo je attention whore, ampak vseeno raj vprašam. 8-) )
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3481
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. Junij 2018, 17:49

K testirajo zavore ali že prej jih opozori, da ima avto stalni 4 kolesni pogon, da temu primerno nastavijo vrtenje. Tole testiranje za pogon ni ravno neškodljivo, samo prav veliko izbire nimaš.

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 580
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Kamion » 06. Junij 2018, 18:19

Preglednik bi moral nastaviti stezo v AWD način, ki vrti levo in desno kolo vsako v svojo smer. Če tega ne naredi avto sili naprej iz steze, saj viskozni sredinski diferencial grabi in hoče pognati sprednja kolesa v isti smeri kot se vrtijo zadnja.
Zdej nekateri vedo sami, da morajo to narediti, ostali pa se čudijo zakaj jim avto vleče iz valjev oz. potem rečejo da ima avto velik "upor" na valjih.

Najbolje je, da preglednika opozoriš na začetku, vendar lahko naletiš na gluha ušesa (češ: kaj pa ti veš...).

Za AWD avte, ki imajo LSD diferenciale (spredaj ali zadaj) pa bi moral eno os dvigniti in na merjeni osi vrteti obe kolesi v isto smer.

Načeloma tako testiranje ni ravno hudo škodljivo, je kakšno driftanje po snegu veliko bolj obremenjujoče za sredinski diferencial, kot tiste 2 min na valjih. Vendar pa je vseeno bolje, da se testna steza pravilno nastavi.

Nikoli pa ne smeš AWD avta vleči z eno osjo na tleh, to bo prav gotovo uničilo sredinski diferencial.
o.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: zokster » 06. Junij 2018, 18:26

Ok. Se pravi opozorit, pa na eno uč zamižat. Z drugo pa gledat rezultate. 8-) Druge opcije ni. Hvala.

Ja glede na to, da je kr dost subijev po cestah, tud starejših, ki so verjetno že precej tehničnih dal skoz pa še kr vozijo, očitno ni tak grozn škodljivo.

Gre se pa drugače za OB 2005 AT.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 580
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Kamion » 06. Junij 2018, 18:35

No AT je malo drugačen od MT, saj nima sredinskega viskoznega diferenciala.
Jaz sem govoril za MT saj z AT nimam izkušenj.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3481
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. Junij 2018, 20:21

AT ima drugače rešen sredinski diff, ampak glede na to, da opravlja isto funkcijo mu verjetno tudi podobno ne "paše" to testiranje. Na youtubu je nekaj videov, ki kažejo, da se sredinski prenos ravno tako (lahko) mehansko izrabi; sploh pri offroadu, ko menjalnik pod obremenitvijo prenaša več/manj pogona spredaj/zadaj. Je pa ta sistem zelo podoben, če ne identičen STI-jkinem DCCD-ju, tako, da se da "shekat" zadevo in zmontirat stikalo, ki zaklene pogon - za offroad, da manj trpi menjalnik. Za tehničnega bi rabil obratno, da ga zakleneš v odprt način, kar pa ne vem, če je pri AT izvedljivo. Pri STI-jkah z DCCD-jem naj bi se to zgodilo avtomatično, ko potegneš ročno.

P.S. Mogoče se da z eno varovalko, ki pri avtomatikih naredi pogon 2WD?

Hranata
Uporabnik foruma
Prispevki: 117
Pridružen: 06. April 2016, 09:18
Kraj: Cerkno

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Hranata » 06. Junij 2018, 20:50

Še največja težava pri AT outbackih je samozaporni dif na zadnji premi, ampak če se decu pove, bo pazil. Itak ga bo drugače dol z valarjev vrgl :smly

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3537
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: danci1973 » 06. Junij 2018, 20:55


Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 251
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Topo » 06. Junij 2018, 21:41

Outback 2,5 AT obvezno na način za navadne avte. Sicer bo trpel zadnji LSD. Varovalka za 2WD mu lahko kvečjemu koristi.
Outback 3,0 AT pa ima, kot je napisal @strumf666.

Tukaj je kar dobro razloženo: http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2915
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Sajmon » 06. Junij 2018, 21:45

Na AMZS to pravilno in samoinciativno naredijo.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3481
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. Junij 2018, 22:08

Hranata napisal/-a:
06. Junij 2018, 20:50
Še največja težava pri AT outbackih je samozaporni dif na zadnji premi, ampak če se decu pove, bo pazil. Itak ga bo drugače dol z valarjev vrgl :smly
Tole metanje z valarjev se men še ni zgodil, pa imam in sem imel oz. imam kr nekaj subarujev, od "klasike" s samo sredinskim viskotom do STI s 3 diffi in vsaj parkrat sem videl, da steza ni bla prav nastavljena (nekateri "majstri" pač uživajo, da dokazujejo, da to ni treba...). Očitno je potrebno še mal "sreče" da se to zgodi.
"Najboljš" zadeva pri stezi v 4wd načinu je pa, da je prilagojena samo za "klasiko" torej samo sredinski differencial, če ga imaš še spredaj in/ali zadaj lahko samo izbiraš, katerega je manj škoda...

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: zokster » 06. Junij 2018, 22:17

Sajmon napisal/-a:
06. Junij 2018, 21:45
Na AMZS to pravilno in samoinciativno naredijo.
A na valcne dajo netestirano os, al vejo kaj morjo nardit?
Topo napisal/-a:
06. Junij 2018, 21:41
Outback 2,5 AT obvezno na način za navadne avte. Sicer bo trpel zadnji LSD. Varovalka za 2WD mu lahko kvečjemu koristi.
Outback 3,0 AT pa ima, kot je napisal @strumf666.

Tukaj je kar dobro razloženo: http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/
Se pravi, da se oba testirana vrtita naprej? Al je boljše dat varovalko not za vsak slučaj?
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2915
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Sajmon » 07. Junij 2018, 07:51

Na AMZS preklopijo na 4wd test in testirajo vsako kolo posebej.
Sicer pa naj bi po besedah uradnega servisa bili ti visko difi neobčutljivi na "napačne" teste.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 251
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Topo » 07. Junij 2018, 08:13

Ja, obe kolesi se vrtita naprej. Dobro je, če daš varovalko noter.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4617
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: klemz » 07. Junij 2018, 08:16

Kaj pa zalota/zaklenjen zadn diff?

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost