Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Zanimivo in koristno znanje
Uporabniški avatar
Apii
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 26. Januar 2012, 17:03
Kraj: Slovenj Gradec
Kontakt:

Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: Apii » 08. Avgust 2018, 20:26

Torej, zanima me razlika med tema dvema motorjema?
Vem le to da ima ej205 turbino, kaj drugega pa pricakujem iz vase strani :)
4doors for more whores

Uporabniški avatar
Schudr
Uporabnik foruma
Prispevki: 254
Pridružen: 31. Januar 2017, 11:15
Kraj: Šentjanž (na Dolenjskem)

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: Schudr » 11. Avgust 2018, 12:24

Kolikor jaz vem je drugačna glava, kanali, drugačne odmične gredi... kaj več pa bodo vedli drugi povedat!
Boxer je zakon!

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2369
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: ijuvan » 11. Avgust 2018, 14:08

V Backwoodovi temi (kjer ma mašino na ponku - proti koncu) mislim da piše tudi nekaj razlikah ;)
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. (Soichiro Honda)

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3576
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: BackW00d » 11. Avgust 2018, 17:34

Res je :)

Na hitro, moja izkušnja.

Blok je isti z razliko, da ima za turbo namenjen blok en drugačen čep gor, ki omogoča dovod hladne vode v hladilnik olja. (najdeš slike v moji temi)
Glavna gred in ojnice so identične, drugačni so bati, pomoje edino zato, da se motorju zniža kompresija na nekje 1:8(9) oziroma tja nekje.
Glave so povsem drugačne, ker so DOHC (N/A ima SOHC), so pa obe 16V.
Odmične so povsem različne, SOHC ima dve, eno na stran, DOHC ima 4, dve na stran.
S tem pride do malce drugačnega kompleta jermenov.

BTW, STi pa ima še dodatno drugačne glave ker ima AVCS (honda tej zadevi pri sebi pravi "legendarni" VTAK!!11)

Sesalni del je različen, ker ima EJ205 še swirl lopute pa en kup odduškov za turbo in recirkulacijo...
Izpušni del je različen zaradi up-pipe-a, kar je logično N/A vs. Turbo.

Sklopka pri EJ205 je pull type, in ima drugačno košaro/slave cylinder/potisni ležaj/vilico....

Najbolje, da v Impreza del pogledaš v mojo temo, pa imaš slike primerjave, pa dokaj globoko zakopano raziskovanje glede komponent.

Če se sprašuješ, da bi delal menjavo iz EJ20 N/A na turbo, priporočam da kupiš en rabljen EJ205 motor pa tam začeneš, ker bo pomoj ceneje kot kupovat miljon komponent ki jih rabiš.

BTW, sem našel v kleti intercooler od WRX, ga poslikal, nisem pa še našel tesnil, ti pošljem na Facebook DM.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: irCAR81 » 12. Avgust 2018, 21:04

BackW00d napisal/-a:
11. Avgust 2018, 17:34
BTW, STi pa ima še dodatno drugačne glave ker ima AVCS (honda tej zadevi pri sebi pravi "legendarni" VTAK!!11)
AVCS is NOT anything like VTEC. VTEC is the changing of the cam lift/duration profile. AVCS does NOT do this. AVCS merely changes cam phasing or timing, like adjusting the cam position on the timing belt all the time, this is exactly how vanos and VTC work.

Uporabniški avatar
Apii
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 26. Januar 2012, 17:03
Kraj: Slovenj Gradec
Kontakt:

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: Apii » 13. Avgust 2018, 02:30

Vauuu to me je pa presenetlo, da so taksne razlike :)
Torej je v foresterjih turbo, teh 170 konskih tudi motor z oznako ej205??
4doors for more whores

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3576
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: BackW00d » 13. Avgust 2018, 10:48

IRCAR, res je, AVCS je "le nastavljiva jermenica" in s tem omogoča VVT "Variable Valve timing" (to uporablja tudi Toyota, pa Fiat oziroma italjanski koncern FIRE Multiair motorji, pa verjetno š marsikdo poleg tvojih naštetih).
VTAK!!1 poleg VVT-a omogoča še večje/daljše odpiranje ventilov zato se tudi malce spremeni zvok, ker motor malce bolj zadiha.

Uglavnem, dejstvo je da WRX tega AVCS-ja nima, STi pa.

Foriji imajo v glavnem EJ205 ali EJ255 s TD04 polžem.
Sta pa oba tedva motorja Phase II.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: danci1973 » 13. Avgust 2018, 11:17

Zato pa ima Subaru AVLS (Active Valve Lift System), ki je podoben 'navadnemu' VTEC-u, lahko pa je kombiniran z AVCS in potem je oboje skupaj podobno i-VTEC.

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1351
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: mesecnik » 13. Avgust 2018, 22:32

BackW00d napisal/-a:
13. Avgust 2018, 10:48
IRCAR, res je, AVCS je "le nastavljiva jermenica" in s tem omogoča VVT "Variable Valve timing" (to uporablja tudi Toyota, pa Fiat oziroma italjanski koncern FIRE Multiair motorji, pa verjetno š marsikdo poleg tvojih naštetih).
VTAK!!1 poleg VVT-a omogoča še večje/daljše odpiranje ventilov zato se tudi malce spremeni zvok, ker motor malce bolj zadiha.

Uglavnem, dejstvo je da WRX tega AVCS-ja nima, STi pa.

Foriji imajo v glavnem EJ205 ali EJ255 s TD04 polžem.
Sta pa oba tedva motorja Phase II.
Foriji prve generacije nimajo td04 polža, imajo tf035, precej manjši polžek. Vem, ker je scooby.si na mojem izvedel swap.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3576
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: BackW00d » 14. Avgust 2018, 10:21

Sem mal pošnofal čez opposed forces, pa načeloma imajo prve generacije foresterjev EJ205 motor s TD04 ali TF035.

Ampak je vseskup mal zmedeno:
1st Gen. Type-S naj bi imel ali Tf035 ali TD04 (verjetno so prvi letniki tega modela imeli še TF035), glede na to da sta prav oba turobja navedena v "specifikacijah"....
Kar je pa 2nd Gen. Foresterjev z oznako 2.0XT pa ostaja le še TD04.

Je pa tudi problem pri subaruju, ker je delal ogromne razlike med modeli ki so se prodajali z različne trge.
In je recimo Evropska Impreza GT bila maksimum za naš trg, vzporedno pa je bila isto leto v ameriki že Impreza WRX STi z 280HP na voljo...
Isto je s temi osnovnimi opremami. So za vsak trg različne in je potem kar težko zagotovo rečt kako in kaj :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1351
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: mesecnik » 14. Avgust 2018, 10:36

Pri nas so imeli vsi Foriji 1. generacije TF035 (170 km in 177 km), nato pa še 2. generacije do vključno leta 2004 (še vedno 177 km). Šele 2005 je prišla 2.5 mašina z 211 in kasneje 230 km in večjo turbino.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3481
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: strumf666 » 14. Avgust 2018, 14:34

BackW00d napisal/-a:
14. Avgust 2018, 10:21
In je recimo Evropska Impreza GT bila maksimum za naš trg, vzporedno pa je bila isto leto v ameriki že Impreza WRX STi z 280HP na voljo...
Isto je s temi osnovnimi opremami. So za vsak trg različne in je potem kar težko zagotovo rečt kako in kaj :)
Si prepričan? GT oz. impreza GC in STI, mislim, da sovpadata samo na japonskem/azijskem trgu, evropski in ameriški trg sta dobila WRX in STI kasneje z modelom GD.
Turbine, ki so jih vgrajevali so pa tako ali tako cela zmešnjava glede na letnike, modele in trg.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3576
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: BackW00d » 14. Avgust 2018, 21:10

Jah, nevem, nisem 100%...ampak neke tipe sledim na yutubu in za njih so te naše GT-jke WRX-e oziroma že STijke...
Vse kar je manj je potem Type-RA ali nekaj na to temo, 2.5 N/A...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1111
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: Unikat » 14. Avgust 2018, 22:03

BackW00d napisal/-a:
13. Avgust 2018, 10:48
Uglavnem, dejstvo je da WRX tega AVCS-ja nima, STi pa.
WRX z EJ255 motorjem ima AVCS.
Pravtako tudi Forester EJ255.
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3481
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Razlika med motorji EJ20 ter EJ205?

Odgovor Avtor: strumf666 » 15. Avgust 2018, 14:17

BackW00d napisal/-a:
14. Avgust 2018, 21:10
Jah, nevem, nisem 100%...ampak neke tipe sledim na yutubu in za njih so te naše GT-jke WRX-e oziroma že STijke...
Vse kar je manj je potem Type-RA ali nekaj na to temo, 2.5 N/A...
2.5 RS verjetno misliš, Type-RA so že posebne serije oz. nadgradnja WRX ali STI.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost