Drgnjenje zavornih ploščic

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Sajmon » 20. Junij 2018, 08:02

Po naslovu sodeč bi vsak takoj ustrelil zaštekani batki. Pa ni to razlog.
Ob sproščeni zavori se ploščice ne odmaknejo dovolj in zato stalno rahlo drgnejo. Po vožnji z zeli malo zaviranja na koncu so diski vroči.
Čeljusti so bile obnovljene z novimi batki in tesnili. Ploščice pa grejo zelo na trdo v tiste vmesne plehnate adapterje. Zdej pa ne vem, ali imajo original subaru ploščice malenkost manjša ušesca, da kar padejo v čeljust s temi plehi, ali pa enostavno te plehke ven poberem in noter mehko sedejo katekoli ploščice?
Pini, ki držijo oba kosa, lepo drsijo, če premikam čeljust brez ploščic.
Vse to se mi dogaja tudi po drugi menjavi ploščic. Prve mi je pobralo po 35000 km. Seveda ne dirkam.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 289
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Topo » 20. Junij 2018, 08:16

Možni razlogi:
-prah od zaviranja se je nabral pod plehom
-čeljust je slabo odlita - potrebno je malo popiliti pod plehom
-ploščice so slabo izdelane - potrebno je popiliti tam, kjer je pretesno

Pleha ne odstranjuj, ker bo potem luft prevelik in bojo ploščice tolkle po čeljusti. Raje popili ploščico ali čeljust.

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Sajmon » 20. Junij 2018, 08:59

Dobri predlogi. Sicer sem prejšnje plošice že nekaj brusil po vpenjalnih ušesih in robovih, a očitno premalo. Da bi pa čeljust brusil, pa nisem pomislil. Pa je potrebno po brušenju čeljusti le-to s čim premazati, zaščititi pred korozijo?
In koliko mehkobe bi naj bilo pri ploščicah, če je vse kot mora bit? Trenutno jih komaj dobim ven oziroma montiram noter v tiste plehke.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6741
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: nebivedu » 20. Junij 2018, 09:10

Čeljusti jaz nebi pilil. Pleh odstraniš, z dratasto krtačo očistiš čeljust, potem pa plehe nazaj. Popiliš ušesa ploščic, da se normalno premikajo ploščice.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 289
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Topo » 20. Junij 2018, 09:41

Čeljusti niti ni potrebno ščititi pred korozijo, ker je iz litine in zarjavi samo površinsko.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. Junij 2018, 10:09

A se to dogaja na obeh straneh ( levo / desno) enako?

Pri meni je na čeljusti bilo zvito vpenjalno uho (morda tudi obe) in dokler vijaka nista bila zategnjena, je čeljust lepo drsela po pinih - ko pa sem vijaka zategnil, pa ne več (dovolj sicer, da je bremzalo, le spustilo ni več prav).

Sicer - če se dogaja na obeh straneh enako, je sicer majhna možnost, da bi bilo kaj takega...

Je pa zanimivo, da imajo ploščice za moj avto 'pad return spring':
pad_return_spring.jpg
Do tega avta sem kaj podobnega videl le na biciklih...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. Junij 2018, 11:10

Tole se je meni zgodilo pri zadnji menjavi, prednje ploščice so kar padle not, zadaj pa sem jih mogel na silo tlačit, se je segrevalo seveda, zato sem jih vzel ven in konkretno popilil ušesa na ploščicah, dokler niso šle lepo v čeljust ...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7837
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: subi92 » 20. Junij 2018, 11:14

Vodila ploščic v "primež" pobrusit s pilo sedišča pod plehci.
Tam se včasih tako dobro očisti, da ušes ploščic skoraj ne rabim brusit!
Jaz namažem z bakreno mastjo.

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Sajmon » 20. Junij 2018, 11:28

Dogaja se na obeh straneh in ja, tudi jaz bi pričakoval neko vzmet za vračanje ploščic kot pri kolesarskih zavorah. Še več, čudi me, zakaj ni neke zračnosti med diskom in ploščicami. Še pri biciklih je cca 1 mm, me zanima kako je pri motociklih.
Torej, čaka me bolj konkretno brušenje ušes. In to neglede na znamko ploščic.

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. Junij 2018, 11:49

Ja, jaz sem moral ta dražje brusit :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. Junij 2018, 12:00

Tudi motocikli nimajo kakšne vzmeti za vračanje - vsaj jaz še nisem videl nobenega, ki bi imel.

Da se ploščice malenkost dotikajo diska je normalno - če bi imel vmes nekaj zračnosti, bi hod pedala bil (pre)dolg. Seveda pa se ne sme drsati tako močno, da bi diski bili vroči.

Pri biciklih je stvar malce drugačna, saj je že minimalno drsanje zelo moteče - predvsem zato, ker ga slišiš ;).

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 622
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Grizliboy » 20. Junij 2018, 21:44

Sam imam malo podoben problem.

Problem se pa skriva v vodilih čeljusti - tistih dveh vodilnih bolcnih po katerih se premika čeljust, da se zavorne ploščice nucajo enakomerno. http://shrani.si/f/2e/oi/2LXYY5Pe/thumb.jpg - tista dva podolgovata, krom

Problem je ker zgornji normalno teče, spodnji ki je pa bolj izpostavljen vodi, vlagi, prahu pa zašteka in potem celo čeljust zategne in se ne vrne v nevtralno pozicijo po koncu bremzanja. Sam imam na obeh straneh probleme (na sovoznikovi strani sem moral pred kratkim s dvema kladvoma dobesedno stolčt bolcn ven :wtf :roll: ).
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Kamion » 20. Junij 2018, 21:58

Sajmon napisal/-a:
20. Junij 2018, 08:02
Pini, ki držijo oba kosa, lepo drsijo, če premikam čeljust brez ploščic.
To je že v prvem postu napisal, da ni problem.
Če bi bili pini problem, bi se ena ploščica v čeljusti bolj obrabljala kot druga.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: Sajmon » 29. Junij 2018, 07:38

Brušenje ploščic ne pomaga. Kaj sploh potegne batke nazaj ob sproščeni zavori? Že na roko jih ne morem porint v čeljust. Da bi pa oba na obeh straneh zaribala...grem pa takoj loto vplačat.

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Drgnjenje zavornih ploščic

Odgovor Avtor: tadej89 » 29. Junij 2018, 08:43

Zbrusi lezisca ploscic. Mora pomgati. Drugace pa nic ne potegne ploscic stran od diska, ampak morajo same lepo odstopit od diska ko koncas z zaviranjem - ob sprostitvi zavornega pedala. Lahko da sta usesa,katera sedeta v vodilo predolga in presiroka, lahko da cela ploscica nalega zaradi dolzine. Pac pogledas lepo kje riba, ko spravljas ploscico v lezisce in tam pobrusis kolikr je potrebno. Tud jaz srm moral trw-ja malo modificirat, pa niso glih najcenejse ploscice ;)

Batke pa spravis bokj notr tako, da odpres haubo, odsraufas pokrovcek na posodi za zavorno olje (drugace bo kr tezko, saj ti pritisk nima kam uhajati), potem pa probas batke spravit ali na roko (kar tezko) ali si pa pomagas z mizarsko spono (srauf cvengo) in gle cist lepo, brez napora :up po pol ne pozabi zapreti posode pod haubo

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost