Nič več mlahavega... puše za menjalnik

Splošni nasveti glede servisiranja, ki ne spadajo v ostale teme
Odgovori
Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7837
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Nič več mlahavega... puše za menjalnik

Odgovor Avtor: subi92 » 28. Julij 2006, 00:03

... v bistvu mlahave prestavne ročice, za Legacyje serij 1 in 2 - aktualno (pri kilometrinah in letih šaltanja) , pri seriji 3 bi mogu najprej vidt čeprav mislim da je podobno - se je potrebno pozanimat.

Za zamenjavo je potrebno nabaviti dvoje puš cena cca. 1700/kos
Koda je spodaj in tudi približni prepogled kako zgleda.


http://www3.shrani.si/thumbs/pue1745948.gif

http://www3.shrani.si/thumbs/pue2745951.gif

http://www3.shrani.si/thumbs/kodapu745954.gif

Zamenjava zahteva kar nekaj časa, potrebno odviti in umakniti nosilec menjalnika... rezultat je neverjetn :cool:

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 28. Julij 2006, 10:26

sej ne vem ce je ze kriza, men v3. in 5. prestavi mal binglja, v ostalih se ne, pa v rikverc tezje zadenem, sploh, ce se mal mudi :-P

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 28. Julij 2006, 10:45

lohka pa da je tudi "vilica" v menjalniku že zguljena ?
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2455
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 28. Julij 2006, 15:56

niva13: ko obračaš, daj v prvo in direkt v rikverc! pade notr k ata na mamo! pa valda na mestu to narediš...

Subi92: a ti si to zamenjal?

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 29. Julij 2006, 11:28

mogoce si mislil peto pa direkt v rikverc :roll:

pa s sklopko stisnjeno si pozabil :lol:

ponavadi pomaga ze, ce sklopko dvakrat stisnem

Uporabniški avatar
subidu
Onemogočen
Prispevki: 859
Pridružen: 08. Maj 2006, 14:33
Kraj: pri-LJ-ubljena

Odgovor Avtor: subidu » 29. Julij 2006, 11:29

Ja, al je pa mislil direkt po diagonali v rikverc http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 29. Julij 2006, 11:45

iz 5 direkt v rikverc ti NE pusti...moraš prej dat v sredinsko pozicijo.
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 29. Julij 2006, 14:51

Potem mi pa pliz razlozi kako das iz prve direkt v rikverc, brez da das v sredinski polozaj :?

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 29. Julij 2006, 15:57

glej....mislil je rečt da rikverc nima sinhrona in ko se ti ustaviš se menjalnik še vrti, daš v prvo(ali katero koli prestavo) nato v rikverc da ne škrta!!!
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2455
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 30. Julij 2006, 01:40

ja točno tako...
daš v prvo, in greš mim lera v rikverc! ne vem pa če deluje tudi pri ostalih brzniah!

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 30. Julij 2006, 21:43

Ponavadi, ce nekje manevriram, saltam pac med prvo in rikvercom ane, z ustavljenim avtom, s stisnjeno sklopko ok in to pri mojem vedno ne deluje razen, ce spustim in ponovno stisnem sklopko

tnx anyway za pomoc, treba pac porihtat menjalnik :?

aja mimogrede, 1x sem ze srasevala na starem forumu, zakaj, ko na mestu s stisnjeno sklopko saltas v prestave padejo obrati?

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 01. Avgust 2006, 20:16

Ocitno neumnosti sprasujem

ok pa se to, a te puse pasejo tudi na menjalnik od 2wdja?

tomaž
Uporabnik foruma
Prispevki: 23
Pridružen: 26. Julij 2006, 18:16
Kraj: Vinje

Odgovor Avtor: tomaž » 01. Avgust 2006, 21:11

Ne kompliciraj, pri večini avtov včasih ne gre direkt w rikverc pa pomaga če sklopko spustiš, mamo pač navadne avte.To da obrati mal padejo pa lahko sklopka ne drži več dobr.Tele hidravlične sklopke majo mal svoje finte in težko opaziš napako, dokler dela naj dela.

:D lp, tomaž

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4009
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 02. Avgust 2006, 14:46

sej ponavadi spustim sklopko pa spet stisnem pa gre pol v rikverc :-P
ceprav tudi una Msenjurjeva finta v prvo pa rikverc kar dela

drgac pa glede padca obratov tudi jaz sumim sklopko, pa nisem bila ziher
(bila je menjana pred cca 100.000 km nazaj)
hidravlicne sklopke se menda ne da stelat ane?
spodrsavanja pa se nisem opazila

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 02. Avgust 2006, 14:54

od starih legacy-jev ima samo turbak hidravlično sklopko, vsi ostali imamo na "zajlo" ...zakaj...zaradi hill holder-ja
The only treasure my car came with was rust...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost